Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מוסך רון - מוסך לפולקסוואגן, אאודי, סקודה וסיאט בתל-אביב - חוות דעת גולשים


Wiking
שימו לב! השרשור הזה בן 480 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

איזה מתח ודרמה הצלחת ליצור מנזילת שמן, ממש טרנטינו. על המקצוענות של רון אין עוררין אבל לא אמרת באיזה רכב מדובר, באיזה שנה, דגם וכו' ומי היה המוסך המפשל. פרטים שאפשר ללמוד מהם להבא. אגב, האם הרכב התלוצץ עם רופאיו? :wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 582
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

שלום

אתמול הייתי שוב במוסך רון,לצורך בדיקת קניה (השלישית במספר)

הפעם הקונה של אחת הגולפים שלי הגיע בהמלצתי

לרון,על מנת שיעזור לו להבדיל בין העיקר לטפל

בדו"ח הבדיקה

כרגיל רון סיפק לנו שרות מעל ומעבר ועל כך תודתי נתונה לו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברים יקרים, למרות עוגמת הנפש, ימי העבודה האבודים וממון רב שירד לטמיון לא מצאתי לנכון להכפיש את שם המוסך ברבים. המעט שיכולתי לעשות הוא להרים טלפון לנציג שירות צ' בו הרכב היה מטפל במשך שנתיים והצעתי לו בנימוס רב לשלוח את צוות המוסך "המקצועניים" להשתלמות מידי פעם.

דרך אגב , הלוואי שהדרמה הייתה רק בגלל דליפת שמן, הדליפה הייתה רק בעיה משנית , על הדרך. מדובר ברכב סקודה סופרב מסוג 1.8T 2005 רכב אמין ביותר כל עוד יודעים לתקן ולא רק לטפל.

אני לא חושב שלתערובת צ'כי וגרמני יש חוש הומור להתלוצץ:lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצטרף להמלצות החמות כאן בפורום,

 

הגעתי אל רון מירושלים כבר פעמיים, מעבר למומחיות ולניסיון ברכבי VAG, מדובר אדם מקצועי, הגון, סבלני ונעים הליכות.

מצטער שלא הכרתי את המוסך הזה קודם, היו נמנעים ממני כמה תיקונים לא מוצלחים בפולו שלי בשנה האחרונה.

 

מומלץ בחום!!

 

גלעד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...

היום גם אני הצטרפתי רשמית למשפחת המטופלים של רון.

במקור תכננתי להגיע לטיפול ביום שישי אבל עקב פגישה שהתבטלה על הבוקר התפנו לי כמה שעות וגם ככה הייתי באיזור אז אמרתי נקפוץ לרון בתקווה שיהיה לו זמן בשבילי.

המטופלת היא גולף שנת 2001 עם ק"מ מצחיק שלא מזמן עברה אלינו במשפחה ולא היו לי ספקות היכן היא תטופל.

בשלב ראשון עשינו טיפול גדול ליישור קו + החלפת הקולר גיר המקורי באחד "משופר".

מחירי החלפים היו מאוד הוגנים למרות שהמחיר בשורה התחתונה היה גבוה (בגלל שרשימת החלפים הייתה כאורך הגלות).

השירות היה מהיר, יעיל ומקצועי. אהבתי את העובדה שניתן "לפקח על העבודה" למרות שהפעם חרגתי ממנהגי והלכתי למספר סידורים במקום להשאר במוסך, עם כל התגובות הטובות פה בשרשור זה ברור שהרכב נשאר בידיים טובות.

בשורה תחתונה אני מאוד מרוצה ומקווה לחזור לדווח בשנה הבאה.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...

שלום

 

סוף סוף גם על הרכב שלי יש מדבקה בלוחית רישוי אחורית "מוסך רון ישראל בק 18 תל אביב".

 

במסע חיפושי אחר רכב, היה ברור לי שהרכב הבא שלי יהיה ממשפחת פולקסווגן ואחיניותיה, כי ברור לי שכל רכב מכל יצרן יכול להיות אמין או לא אמין בתלות בכמה דברים, כשהחשוב שבהם הוא שהידיים שמטפלות ברכב ידעו מה הן עושות.

 

לאור ההמלצות הרבות פה בפורום, הבנתי שהידיים האלה נמצאות אצל אחד שמתעסק בעיקר בפולקסווגן [אבל לא רק, ראיתי שם גם ביואיק לה קרוס, סובארו פורסטר ועוד].

 

אז אחרי שרון ביצע בדיקת קניה [פולו קלאסיק דיזל 2001 יד 1 204,000 ק"מ] בה עלה שהרכב במצב מצויין חוץ מהגיר המת, רכשתי אותו תוך בקשה מרון למצוא גיר בהקדם האפשרי [הרכב אמנם נסע אבל אשתי לא הצליחה להכניס לראשון...]

אחרי שלשה ימים בלבד אני מקבל טלפון ממזל "יש גיר. בוא".

אז באתי, אתמול על הבוקר.

תוך 3 דקות הרכב על הליפט, תוך שעה הגיר ירד [פירקו מהמצבר עד הציריה דרך עוד מליון ואחת חלקים וברגים. למותר לציין שהכל חזר למקום]. הורכב הגיר החדש. כיוונים שונים ומשונים, שמן גיר חדש [מקורי וסופר איכותי], עוד נסיעה, עוד כיוונים, וזהו. הגיר חלק!

על הדרך הוחלפו גם רפידות בלמים מקדימה, בוצע כוון פרונט אצל השכן, הוחלפה משאבת מתזים תקולה.

 

אז מה זה שונה מכל מוסך אחר שהכרתי?

ובכן:

יש במוסך 7 ליפטים + 6 עמדות נוספות ללא ליפט + 56 חניות בהמשך + איזור רחיצה בהנהלת אברהם בייגלה :lol:

רון מעורה בכל בורג שזז אצלו במוסך!

הוא מכיר כל רכב, בעלים, סיפור, הסטוריה. המכונאים שלו סופר מקצועיים, אבל יש להם דוגמא חיה.

האווירה טובה, גם בין ההנהלה ללקוחות וגם בין העובדים עצמם, שקיפות מלאה, נסיונות לטפל בתקלות מבלי להכניס את הלקוח להוצאות גבוהות.

 

בקיצור, היה שווה לרכוש את הפולו רק בשביל להיות לקוח של רון!

 

להתראות בטיפול הבא.

 

נ.ב. חשוב לי לציין את ההרגשה הטובה שרון נתן בקשר לרכישה של הרכב. הוא זיהה את ספקותי הרבים, ושאיני שלם לגמרי עם ההחלטה לרכוש את הרכב במחיר כה גבוה. הוא ניגש אלי מיוזמתו פעם אחר פעם והסביר בטוב טעם ודעת שזו עסקה טובה ולדעתו זה הרכב "הכי טוב שהיצרן הזה ייצר אי פעם", ו"הרכב האהוב עלי". עוד הגדיל וביקש לרכוש ממני את הרכב :twisted:

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מקווה שלרון לא אכפת שאני מפרגן לאי אנד איי על הדרך, הטיפול היה משולב וכך גם חוות הדעת. :wink:

הגעתי לרון על מנת להחליף מסרק הגה נוזל ולטפל בבעיית התנעה ברכב (לאון 4), לאחר החלפת מסרק הגה וסטארטר (אחרי שרון פסל בעיה במצבר) רון העיד שהרכב מעשן מהאגזוז בעמידה.

הבעיה הייתה ידוע לי אך התחילה להחמיר בזמן האחרון והפכה כמעט בלתי נסבלת, אני חשדתי בטורבו אך רון חשב שהבעיה במנוע.

לבסוף הוחלט שרון "יחפור" באוטו, יאתר את הבעיה ויעדכן אותי.

לאחר כמה שעות של חפירה יסודית רון ביסר שהטורבו אכן גמור והתחייב שהבעיה משם אחרת לא יגבה ממני את מלוא הסכום על העבודה, טלפון לפה טלפון לשם אך אין טורבו K03S בנמצא.

לבסוף נרכש טורבו היברידי מאי אנד איי שהגיע לרון עוד באותו היום ואני נסעתי הביתה עם רכב חלופי שסיפק לי המוסך (רכב חלופי ושטיפת הרכב בסוף הטיפול כמו שיש לרון פוגשים רק במוסכים הגדולים, שאפו).

אני יכול להעיד שהחבר'ה במוסך רון עבדו קשה והרבה על הרכב, למרות זאת המחיר שרון נתן לי היה יותר מסביר וכלל כל מיני דברים קטנים שטופלו ללא תוספת תשלום.

משם המשכתי לאי אנד איי על מנת שיבדקו את הטורבו (בכל זאת, נרכש מהם) ויטפלו בגדישה הנמוכה שהוא הוציא.

לאחר בדיקה זריזה של מכלולי הרכב ליאור עלה על צינור יניקה קרוע (אולי הצינור היחיד שלא החלפתי לסיליקון :roll: ) והחליף אותו במשומש במקום.

סיכמנו על עדכון תוכנה וכל מה שצריך מסביב (ברז גדישה, ווסת דלק) על מנת להתחיל להפיק את המיטב מהטורבו החדש.

כמו אצל רון, גם באי אנד איי הרכב טופל באהבה וצומת לב מרבית, צינור היניקה הוחלף ללא תשלום וכך גם צינור מים קטן שהחליט להחזיר את נשמתו לבורא בזמן הכיוונים.

לצערנו לא היה בסדנה ווסת 4 באר ואחרי מאמצים רבים של אלי להשיג אותו קבענו להפגש שוב לאחר שאשיג כזה בעצמי.

היום סיימנו את הרכבת ווסת הדלק וכיווני התוכנה, הרכב פשוט אינו אותו רכב, הוא נוסע כמו שד! :twisted:

הוא נוסע כל כך טוב שמכירתו בוטלה והחלטתי להנות ממנו עוד קצת. ;)

אני מאוד אוהב בעלי מקצוע שאפשר לסמוך עליהם, כאלו שלא ידחפו לך שום דבר מיותר, ידעו להעריך אותך כלקוח ויטפלו ברכב שלך באהבה לה הוא ראוי, מוסך רון ואי אנד איי מוכיחים לי כל פעם מחדש שהם נכנסים בקטגוריה הזו.

השלב הבאה, צנרת, אני רק מקווה שאצליח לעצור את עצמי שם. :D

IMG_20130307_131748.jpg

IMG_20130228_091707.jpg

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אני ממליץ על מוסך רון.

 

אספר בקצרה,

לפני שנה וחצי בערך הופיעו אצלי רעשים מוזרים מהמנוע בפולקסווגן פולו 2006.

כל הזמן הזה, אני מתרוצץ אצל מוסכים מורשים של פולקסווגן, ואף אחד לא מצליח להבין מה התקלה.

בחלק מהם הרכב עמד כשבוע וחצי ועדיין מצאו את התקלה.

הגעתי היום למוסך רון, ורון מצא את התקלה תוך 20 דק'!

בנוסף העיר את תשומת ליבי על תקלה בטיחותית נוספת.

 

 

פעם ראשונה שאני במוסך ואין ספק ואני אגיע שוב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

אתמול ביצעתי טיפול לראשונה אצל רון.

טיפול גדול 55k

זהו הטיפול הראשון שאני מבצע מחוץ למוסך מורשה צ'מפיון, והראשון אחרי גמר האחריות.

כיף להשתחרר מכבלי צ'מפיון מוטורס!!!

הגעתי ברבע לתשע בבוקר, ובתשע בידיוק לאחר סריקות תקלות ממוחשבת (שלא העלתה דבר :) ) ונסיעה קצרה של רון עם האוטו, הרכב עלה על הליפט והחל בטיפול

ביקשתי מרון שמן מסויים (castrol edge) שלא היה לו במחסן, בלי להתבלבל או לנסות "לדחוף" את מה שכבר יש לו במלאי, הוא החל להרים טלפונים ועשה הכל כדי להשיג לי את השמן המבוקש, שהגיע כ40 דקות אח"כ עם שליח.

בנוסף, הוחלט להחליף נוזל בלמים מעבר לטיפול הרגיל, לאחר איבחון של רון הסתבר שאני עומד פחות או יותר על הסף של החלפה, אז החלטנו ללכת על זה.

לאחר שעה ורבע מהרגע שהגעתי, הרכב היה מוכן.

במהלך הטיפול רון ענה על כל השאלות, עירב ונתן הרגשה מעולה.

והמחיר, מבחינתי בסדר גמור.

מצאתי לי מוסך חדש

אשרך רון

(שירוקו שחורה)

"יאללה בירי".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

מצטער על החפירה אבל באמת שמגיעה כל מילה קטנה פה לרון ולעובדיו.

 

הסיפור שלי התחיל בזה שהתחילה להיות לי בעיה במזגן שהאו היה מתכבה ונדלק לסירוגין כל דקה בערך, המזגן היה מתכבה ונדלק ביחד עם פנסי ערפל ז"א אפשר להגיד בעיה כפולה שאיכשהו קשורה.

וכמו כל אדם מהשורה שיש לו מכונית כמעט חדשה(סקודה פאביה שנת 2010) שיצאה מאחריות, חוזרים למוסך המורשה לבדוק מה הבעיה, השארתי את האוטו במוסך מורשה של צמפיון שבו ביצעתי עד עכשיו את הטיפולים התקופתיים(והפעם האחרונה שאני אתקרב אי אפעם למוסך מורשה של צמפיון), והמשכתי לי לדרכי כעבור כשעתיים מתקשרים אליי מהמוסך ואומרים לי ש"יחידת בקרת המזגן" הלכה לי ועוד איזה יחידת שקר-כלשהו כל זה יעלה לי בין 5000 ל-6000 שקלים לפני עבודה, כלומר בכיף יכול להגיע ל-7000 ש"ח ואף יותר, כמובן שלא קיבלתי את זה וניסו לרכך אותי להגיד לי שינסו לתת לי אחריות שנה שלישית כביכול כי עד עכשיו טיפלתי אצלם, מיותר לציין שעד עכשיו אף אחד לא חזר אליי, כל זה היה ביום רביעי שעבר. לאחר חיטוטים באינטרנט נזכרתי ששמעתי על מוסך בתל אביב שמתמחה בוואגיות בשם "מוסך רון" בדקתי את הפרטים ובגלל החגים הגעתי אליו היום, הצגתי בפניו את התקלה עשינו נסיעה הוא ראה את הבעיה, חיברנו לסורק תקלות הסורק לא הראה כלום, במוסך המורשה כנראה דאגו טוב טוב לנקות את התקלה שחס וחלילה שפרט להם אף אחד לא ידע עליה, אך למזלינו רון ועובד שלו לא וויתרו ופשוט הוציאו כל חתיכה ברכב ובדקו את כל החוטים וכל הצמות שמסתתרות ברכב, עד שלבסוף אותרה צמה שבה חוטים שפשוט קיצרו וכל פעם שהיו נוגעים במתכת לא היה מגיע החשמל למזגן,אותה צמה שמי שהחליף לי את האימבולייזר שזה גם זה נעשה במוסך מורשה עשתה את הבלאגן רון ועובד שלו עבדו במשך כ-4 שעות בלי לוותר איתרו את התקלה, תיקנו אותה, ואפילו דאגו לשטיפת הרכב דבר מינימאלי שמוסך מורשה של צמפיון אף פעם לא דאג לו חוץ מהפעם הראשונה שקיבלית את הרכב, ולדובדבן שבקצפת המחיר אפילו קטן משליש ממה שביקשו מצפיון רק על ההחלפה, והמחיר כלל את העבודה הדלק שהלך לי הלגיע מהצפון(מגדל העמק, מעל 100 ק"מ) ומגב אחורי שחיפשתי הרבה זמן.

 

ובקיצור למי שאין כח לקרוא את כל מה שרשמתי :

אני מצאתי את הבית החדש לסקודה הקטנה שלי.

היחס, המקצועיות, האמינות, ההוגנות קנו אותי בשנייה, למוסך מורשה אני בחיים לא אתקרב, וכל מי שמחפש מוסך לוואגית ממליץ בחום בלי לחשוב פעמיים גם אם זה כלול להגיע מרחוק כיז ה פשוט שווה את זה, אני מצטער על כל הטיפולים וכל שנייה שבזבזתי בצמפיון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מקס תודה על העדכון, עקבתי בזמנו אחר המקרה שלך. אם נסעת מפה עד לתל אביב בשביל מוסך אז גם אני יכול: מעתה אטפל רק שם. הטיפול הבא בתחילת אוקטובר וכבר מעכשיו אני מודיע שאסע לטיפול אצלו, ועל הדרך אני אחליף את כל המגבים ברכב ואת הכפתור של המשענת יד שנשבר ששמעתי שיש אצלו גם.

 

כל הכבוד לרון והצוות על שירות מצוין ללקוח - כן יירבו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...