Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5363 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב לכולם

 

ברשותי גטס 1600 אוטומט משנת 07, הרכב עבר כ70 אלף קילומטרים. לאחרונה הרכב מתקשה להניע, בין אם זה על הבוקר או לאחר נסיעה, אין תבנית קבועה. מה שקורה זה שיש סויצ' (יש אורות והכל) אבל כשאני מנסה להניע הסטרטר לפעמים מזייף, כאילו מנסה להניע כמה שניות ולא קורה כלום, או שהוא מנסה להניע, פתאום יש הפסקה של שניה שתיים (מעין שקט) ואז הוא משמיע שוב רעש של ניסיון הנעה ועדין לא מצליח, רק לאחר כמה ניסיונות הרכב מניע (לפעמים ההנעה מלווה ברעידות מוזרות שעוברות לאחר כמה רגעים).

חשוב לציין שהמצבר נבדק ונמצא תקין.

 

היתי במוסך יונדאי הילוך שישי בראשלצ ושם העלו אפשרות שהסטרטר עומד להגמר. עלות החלפה לחדש 1100 לפני עבודה, ועלות משופץ כ800 שקלים לפני עבודה.

 

לפני שאני מכניס את הרכב למוסך היתי רוצה לשמוע עוד דעות בנושא.

 

תודה

פורסם
בוקר טוב לכולם

 

ברשותי גטס 1600 אוטומט משנת 07, הרכב עבר כ70 אלף קילומטרים. לאחרונה הרכב מתקשה להניע, בין אם זה על הבוקר או לאחר נסיעה, אין תבנית קבועה. מה שקורה זה שיש סויצ' (יש אורות והכל) אבל כשאני מנסה להניע הסטרטר לפעמים מזייף, כאילו מנסה להניע כמה שניות ולא קורה כלום, או שהוא מנסה להניע, פתאום יש הפסקה של שניה שתיים (מעין שקט) ואז הוא משמיע שוב רעש של ניסיון הנעה ועדין לא מצליח, רק לאחר כמה ניסיונות הרכב מניע (לפעמים ההנעה מלווה ברעידות מוזרות שעוברות לאחר כמה רגעים).

חשוב לציין שהמצבר נבדק ונמצא תקין.

 

היתי במוסך יונדאי הילוך שישי בראשלצ ושם העלו אפשרות שהסטרטר עומד להגמר. עלות החלפה לחדש 1100 לפני עבודה, ועלות משופץ כ800 שקלים לפני עבודה.

 

לפני שאני מכניס את הרכב למוסך היתי רוצה לשמוע עוד דעות בנושא.

 

תודה

אלכס שלום רב !

לבקשתך בפרטי, אענה ואשיב לך את חוות דעתי הבלתי מחייבת :



בגלל שנתון הרכב, והקילומטר הנמוך יחסית(כ4 עד5 שנים על הכביש, 15 אלף קילומטר לכל היותר לשנה, יש לבדוק אפשרות של מגעים רופפים במצבר בכבל חיובי ראשי המתחבר ישירות לסטרטר, או בחיבור לקוטב המצבר הגורם למפל מתח, כבל הארקה רופף, פחמים בסטרטר ,או הוספת ממסר לסטרטר שיכול לפתור את הבעייה במקרים מסוימים בלבד, ומבלי צורך לשפץ את הקיים מחיר מעט מופרז) או לקנות חדש.

המ המלצתי פנה ישירות למשפץ מתנעים ותקבל הצעת מחיר הוגנת יותר וזאת לאחר בדיקה יסודית לאבחון האם אכן הבעייה במתנע(סטרטר).

פנה לעלמה מתנעים בקישור הבא:

 

 

 

 

בברכה



צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

×
×
  • תוכן חדש...