Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5380 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי לא מעט אתרים שנרשמתי אליהם ונתתי בהם את כתובת האימייל שלי בבזק בנלאומי. אני רוצה להפסיק להשתמש לחלוטין בתיבה שלהם ולהעביר הכל לאימייל בגוגל בגלל בעיות גיבוי (כל פעם צריך לגבות את כל המייל מהתוכנת מייל של חלונות וזה מציק וגם אין גישה נוחה כמו שיש לגוגל מרחוק). בגלל שיש לי לא מעט אתרים שרשומים לכתובת הזאת ואני לא זוכר מי רשום ולאן, האם יש תוכנה שיכולה לבדוק לי דבר כזה?

 

אגב, מה קורה אם מחר אני עוזב את בזק בנלאומי ועובר לספק אחר? הרי כל האתרים האלה ימשיכו לשלוח לי אימיילים לכתובת שיש להם של בזק, מה אז קורה כשהכתובת לא קיימת עוד?

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

פשוט תכנס לכל אתר שאתה רשום בו ותשנה

אם אתה לא זוכר אתר מסויים אז כניראה שאתה לא צריך אותו

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

היי, אתה יכול להכנס לתיבה שלך בבזק בינלאומי באתר שלהם, ולהכנס לאפשרויות. שם אתה יכול למצוא אופציה להעביר את כל המיילים שיתקבלו לתיבה שלך בג'ימייל (fwd פשוט). אתה יכול גם לסמן את כל המיילים שאתה רוצה להעביר לג'ימייל ופשוט להעביר אותם ישירות לשם. זה מה שאני עושה אצלי-כל מייל שמתקבל אצלי בתיבה של בזק בינלאומי מועבר אוטומטית לג'ימייל.

לגבי בדיקת האתרים ששולחים לך לחשבון בבזק בינלאומי-אין מנוס מלהכנס לתיבה ופשוט לבדוק כל מייל מאיפה הוא הגיע, ואז להכנס לשם (ולאחזר שם משתמש/ססמה) ולשנות את המייל.

פורסם

חשבתי שיש דרך קלה יותר מאשר לעבור אתר אתר, בכל אופן אני לא רוצה להעביר מבזק לגוגל, אני פשוט רוצה להתנתק מבזק וברגע שזה קורה אני מאבד את התיבה שם ככה שזה לא משנה אם אני מפנה את התיבה הזאת לגוגל

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
חשבתי שיש דרך קלה יותר מאשר לעבור אתר אתר, בכל אופן אני לא רוצה להעביר מבזק לגוגל, אני פשוט רוצה להתנתק מבזק וברגע שזה קורה אני מאבד את התיבה שם ככה שזה לא משנה אם אני מפנה את התיבה הזאת לגוגל

 

בדוק עם שירות הלקוחות-ייתכן והם משאירים את התיבה פעילה למשך פרק זמן מסויים אחרי הניתוק כדי שתוכל להעביר את המיילים הנדרשים ולעדכן את מי שצריך לעדכן. בכל מקרה-אין קיצורי דרך בנושא ולדעתי אתה צריך לעבור יסודית על התיבה בבזק ולרשום את פרטי המקור של כל מייל שהתקבל ע"מ שתוכל לשחזר ססמא/שם משתמש באותו מקור ולעדכן את פרטי המייל החדש.

פורסם

אני פיתחתי שיטה - כל רישום באתר גורר הודעת דואל על ביצוע ההרשמה. הודעות אלה נשמרות אצלי בתיקיה מיוחדת ב-Outlook, כך שיש לי לא רק מעקב אחר ההרשמות אלא גם איזה תיבת דואר שימשה אותי לצורך זה ומה שם המשתמש שלי. שימושי מאוד במקרה של צורך בשחזור או איפוס סיסמאות

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

ואז מישהו ניגש למייל שלך ומחסל לך את החיים

 

אני מוחק כל דבר מהמייל המעיד על הרגלי הגלישה שלי

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

תשמע - כיון שאני לא נרשם לאתרים מפוקפקים אין לי בעיה עם זה. מעבר לכך שמדובר במייל הפרטי, לא הארגוני. מכסימום מישהו יידע שנרשמתי לתוכנית הנוסע המתמיד או השוכר המתמיד או המתלונן המתמיד. Username אינו נסתר בשום אתר, ומספר הסיסמאות שבהן אני משתמש מוגבל, מצד שני הסיסמאות עצמן בד"כ מוגדרות כחזקות.

מבחינת גישה למחשב - מי כבר ניגש (לא מדבר על רוגלות) - רק הבנים שלי. אשתי נותנת לי לנהל גם את עניני המחשב שלה. ואני סומך לגמרי על בני המשפחה שלי שלא יגנבו לי דבר.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

מנסיוני בזמן ניתוק - הספק מאפשר שמירת התיבה לכל החיים (ואולי גם אחריהם) ללא עלות. כך ש-FWD למייל החדש או לאן שתרצה הוא פתרון טוב.

שכלול השיטה של ספריאל הוא לפתוח תיבה ברשת (וואלה, ג'ימייל) שמיועדת רק להרשמות. אפילו שתיים - לכאלו שמעניין אותי הדואר מהן ואחרת לכאלו שלא מעניינות. ככה לא מקבלים פרסומות ושטויות לדואר הפעיל, ורק אם אין משהו טוב יותר לעשות - נכנסים לראות מה קורה בתיבות האלו.

לשמירת הסיסמאות אפשר קובץ הכי פשוט במחשב ובספריה הכי לא מחוטטת ובשם הכי בנאלי. ומי שחושש מחיטוטים - שיצפין אותו.

ילה גבר בא נראה! מר +1
פורסם
מנסיוני בזמן ניתוק - הספק מאפשר שמירת התיבה לכל החיים (ואולי גם אחריהם) ללא עלות. כך ש-FWD למייל החדש או לאן שתרצה הוא פתרון טוב.

שכלול השיטה של ספריאל הוא לפתוח תיבה ברשת (וואלה, ג'ימייל) שמיועדת רק להרשמות. אפילו שתיים - לכאלו שמעניין אותי הדואר מהן ואחרת לכאלו שלא מעניינות. ככה לא מקבלים פרסומות ושטויות לדואר הפעיל, ורק אם אין משהו טוב יותר לעשות - נכנסים לראות מה קורה בתיבות האלו.

לשמירת הסיסמאות אפשר קובץ הכי פשוט במחשב ובספריה הכי לא מחוטטת ובשם הכי בנאלי. ומי שחושש מחיטוטים - שיצפין אותו.

 

דווקא בעבר כשהייתי מחובר לאינטרנט זהב ורציתי להשאיר את התיבה פתוחה שילמתי 10 ש"ח בחודש..

×
×
  • תוכן חדש...