Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5389 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפי מה שהבנתי ממספר אנשים התחנה של הריאיון האישי התבטלה... רציתי לדעת אם זה נכון ואם כן אז למה?

ולגבי ימי האימונים... לפי מה אתם קובעים מי עולה שלב? כי לפי מה שהבנתי שום תחנה לא באמת משקפת נהיגה אמיתית

מקווה שתעזרו לי

פורסם

ירין לפי מה שאני עברתי הם לא חיפשו נהגים, אלא חיפשו מועמדים שיש להם קורדינציה, מסוגלים להתמודד עם מצבים שונים, איך מתפקדים תחת לחץ ובמצבים קיצוניים, מהירות תגובה, וכו'.

למרות הבלאגן שהיה היום, דווקה סוג המבדקים נכון.

 

מנהלי המיונים תחשבו על הדרך שאתם מעבירים את זה. - מה שקורה בחלק מהעמדות זה ממש לא פייר.

פורסם
לפי מה שהבנתי ממספר אנשים התחנה של הריאיון האישי התבטלה... רציתי לדעת אם זה נכון ואם כן אז למה?

ולגבי ימי האימונים... לפי מה אתם קובעים מי עולה שלב? כי לפי מה שהבנתי שום תחנה לא באמת משקפת נהיגה אמיתית

מקווה שתעזרו לי

 

בדיוק כפי שכתב הבחור אחריך אנחנו חיפשנו ביום המיונים הראשון: קוארדינציה, תפקוד תחת לחץ ובמצבים קיצוניים, מהירות תגובה

ועוד.

בשלב ב' יבחנו יותר לעומק יכולות הנהיגה גם במצב תחרותי ויכולות פיזיות.

פורסם

זה יפה שזה מה שחיפשתם, אבל זה לא מה שמצאתם.

 

מהג'ימקאנה אי אפשר לראות כלום ולדעתי מרבית האנשים ביצעו אותה באופן דומה למדי.

הקארטינג היה מנוהל בצורה גרועה והציונים רנדומליים - גם לא רלוונטי וקשור בעיקר למזל.

סימולטור - הביצוע היה איום ונורא, הציונים נקבעים לפי הזמנים, שגם הם חסרי משמעות.

שאר המבחנים אולי רלוונטיים במידה כזו או אחרת, אבל לא בוצעו במקצועיות הדרושה.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
זה יפה שזה מה שחיפשתם, אבל זה לא מה שמצאתם.

 

מהג'ימקאנה אי אפשר לראות כלום ולדעתי מרבית האנשים ביצעו אותה באופן דומה למדי.

הקארטינג היה מנוהל בצורה גרועה והציונים רנדומליים - גם לא רלוונטי וקשור בעיקר למזל.

סימולטור - הביצוע היה איום ונורא, הציונים נקבעים לפי הזמנים, שגם הם חסרי משמעות.

שאר המבחנים אולי רלוונטיים במידה כזו או אחרת, אבל לא בוצעו במקצועיות הדרושה.

 

זוהי דעתך ואני באמת שמכבד אותה אבל לא מסכים איתה לפחות לא עם כולה.

מקצועיות וניהול טוב יותר תמיד אפשר להשתפר ונעשה זאת גם, ההרגשה כי הכל קשור במזל היא מוטעית מהיסוד, אני נמצא כאן כבר שלושה ימים רצופים ורואה תוצאות בשטח וגם על הנייר, ניתן לראות את הכישרונות והאנשים בעלי הפוטנציאל.

פורסם
זוהי דעתך ואני באמת שמכבד אותה אבל לא מסכים איתה לפחות לא עם כולה.

מקצועיות וניהול טוב יותר תמיד אפשר להשתפר ונעשה זאת גם, ההרגשה כי הכל קשור במזל היא מוטעית מהיסוד, אני נמצא כאן כבר שלושה ימים רצופים ורואה תוצאות בשטח וגם על הנייר, ניתן לראות את הכישרונות והאנשים בעלי הפוטנציאל.

 

הבעיה היא שהמקצועיות והניהול הבעייתיים השליכו באופן ישיר על יכולת זיהוי הכישרונות שאתם מתיימרים לספק. הם גם השליכו על עניין המזל - כשאנשים לא מקבלים תנאים שווים (או אפילו קרובים לשווים) וכשמי שאחראי על מתן הציונים מבצע עבודה חובבנית, זה לא שווה הרבה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אהלן אביחי וכל השאר,

אני השתתפתי "במקצה" הבוקר של יום שלישי. גם לי יש מספר הערות/הארות שמטרותיהן היא לא לנגח בכלל אלא יכולות לשפר את התהליך בהמשך.

קודם כל אקדים ואומר - כל הכבוד על היוזמה הברוכה. סופסוף מישהו מרים את הכפפה להביא מירוצים לארץ גם אם זה בתנאי החוק המוטורי המגביל שלנו.

לגבי המיונים עצמם: אחרי שקראתי את כל הקטילות בפורום הזה ובפייסבוק כבר חשבתי שהולך להיות יום שחור, אפילו חבר התקשר אלי ואמר לי שאולי כדאי לי לבטל לאור המצב. אבל אני כבר מזמן החלטתי שאני הולך, וזהו.

 

באופן כללי אני אומר שהתרשמתי לטובה, במיוחד אחרי כל הביקורות, אבל כאמור גם לי יש מספר דברים לציין.

 

מבחינת תהליך הרישום - היה סבבה לגמרי, אמנם היה עומס קל כאשר הגיעו כמות גדולה של אנשים בבת אחת, אבל זה הגיוני.

 

הקבוצות - קצת גדולות מידי. הוכחה לכך היא שאחרי 2 תחנות הפרידו את הקבוצה שלנו ל-2 עם "עוזר מדריך" שאיתו עברנו את רוב התחנות האחרות. אם מלכתחילה הקבוצות היו קטנות יותר למדריכים היה יותר קל.

 

מבחינת התחנות -רובן המכריע היו סבירות ומעניינות ואני מסכים שכל תחנה באה לבדוק פרמטר אחד או יותר לגבי כל משתתף.

 

לגבי תחנות הג'ימקאנה והקארטינג - אחת הבעיות בתחנות האלו שאין זמן "להתרגל" לרכב. אני מסכים עם זה שבנסיבות הקיימות לא ניתן לתת לכל אחד זמן ארוך בכדי להתרגל. אבל, מכיוון שהרבה זמן נתבזבז רק על ההחלפת נהג+שיחה קצרה עם המדריך, אז לתת לכל אחד 2 מקצים ללא החלפה זה פתרון סביר. עוד סיבוב יקח לא יותר מדקה אבל במקצה השני אפשר לשפר דברים שלמדנו - מה שנותן עוד פרמטר מדידה. צריך לזכור שזמן רב מתבזבז רק החלפת נהגים, אבל כשאתה בפנים התוספת לעוד סיבוב היא קטנה.

 

אמנם נאמר שהם לא מודדים זמנים ורוצים לראות פוטנציאל ושליטה - אבל בתור צופה מהצד קשה לראות את מי שקובע את הציון יכול באמת לראות מה קורה כשבזמן שיש נוהגים אז הוא מתאים לנהגים את הקסדות, ודואג שלא יהיה בלאגן בשער.

אם יש מישהו שהוא "מומחה" אז הוא צריך לשבת לבד (אפילו עם כסא מוגבה) ולהיות מרוכז בכל נהג ונהג ולא להתעסק בדברים אחרים.

 

התחנה שהכי איכזבה אותי (וגם אחרים) - זו עמדת הסימולטור. העמדה זו לא מקצועית בכלל. ההגה הוא מהפשוטים שיש בשוק, לא דומה לשום דבר מציאותי. הגה ממש צעצוע - ולי יש בבית הגה לוגי'טק מסוג G27 אז אני יודע על מה אני מדבר (אתה יכול לקרוא גם כתבה שכתבתי בנושא הגאים בלינק הבא: http://www.hometheater.co.il/article02623 - ההגה שהיה אצלכם הוא מתחת להגה הפשוט שאני הזכרתי בכתבה). בעמדה הזו שוב ישנה בעייה שעושים רק הקפה אחת - כלומר אין זמן להתרגל/להשתפר.

בנוסף - הרכב בולם מעצמו, ובתור אחד שמשחק בסימולטורים במחשב/PS3 אז זה שהמשחק בולם זה רק בלבל אותי - אני לא יכול לתכנן כניסה לפנייה, בלימה ויציאה אם המשחק עושה לי יותר מחצי מהעבודה ובולם היכן שהוא רוצה.

אמנם המשחק עצמו הוא סביר - אבל צריך לזכור שיש במשחק הרבה פרמטרים שניתן לכוון לגבי ה"עזרה" שהנהג מקבל, אבל שם לא יכולנו ליגוע בכלום.

המלצה שלי בעמדה הזו זה להתייעץ עם אנשים מנוסים במשחק סימולציה במחשב/PS3, להשתמש בכלים המתאימים (המושבים היו אחלה), ולכוון את המשחק בצורה שבאמת ידע להבחין בין נהגי סימולטורים לבין נהגי ארקייד.

 

מקווה שעברתי....

פורסם

עם כל הכבוד לכולם, ובאמת יש כבוד, מה בדיוק חשבתם לעצמכם (הן המפיקים והן המשתתפים)?

בארבע שעות מיון (שלב א') ועוד X שעות (שלב ב') יצוצו על פני השטח נהגי מרוצים?

כשרונות נהיגה, וכוונתי לנהיגת מרוצים, לא מאתרים ביום אחד (בטח לא מסיבוב קארטינג במגרש חניה או סלאלום "גימיקאנה" קצר).

 

בסה"כ מדובר בתוכנית ריאלטי.

למען ההגינות אציין שבועז המאירי אמר שמדובר בסדרת דוקו-ריאלטי בת 5 פרקים.

(גם "חי בלה לה לנד" היתה דוקו-ריאלטי).

 

אני בהחלט מעריך את הרצון והניסיון לשתף את הקהל הרחב. זו חשיבה נכונה ומבורכת.

זה גם מאוד בריא להעלאת המודעות לספורט מוטורי, ודרך כך גם לנהיגה נכונה, על כל המשתמע מכך.

אבל סדרת המיונים שנבחרה - לעניות דעתי לא תשרת לא את המשתתפים, לא את האירוע, וודאי לא את הספורט המוטורי.

אני גם מצר על כך שיש הרבה מאוכזבים מכל התהליך. ברור לי שלא הייתה מטרה להטעות אף אחד.

אני מקווה שבסופו של דבר ייצלחו כולם את חבלי הלידה הקשים והאירוע המתוכנן ייצא אל הפועל.

 

אגב,

בארץ ישנה כמות לא מבוטלת של נהגי מרוצים בפועל (עם קבלות ורשיונות מרוצים).

מישהו מההפקה פנה אליהם - בדק את הייתכנות להשתתפותם באירוע כזה?

אולי בכלל היה צריך - בשנה הראשונה מתוך עשור של אירועים מעין אלה (כך לדברי המאירי) - להזמין נהגים מקצועיים מחו"ל ולערוך תחרות בינם ובין נהגי מרוצים מקומיים נבחרים (כמובן לאחר סדרת מיונים מעט יותר מקצועית).

לא היה מדובר בהשקעה נבונה יותר של הכסף? (הן של המפיקים והן של המדינה - שלמיטב הבנתי משקיעה פה סכום בן 6 או 7 ספרות).

 

אלא שבסופו של דבר מדובר בסדרת ריאלטי. אומנם אין SMS - אבל בטלוויזיה כמו בטלוויזיה, מה שקובע הוא הרייטינג.

ואת הצופים בארץ לא מעניין לראות עד כמה מבריק הנהג ועד כמה הוא כשרוני, אלא עד כמה מהר הוא יהפוך את הרכב; כמה התנגשויות יהיו; כמה פוטוגני הנהג; וכיוצ"ב אלמנטים לא קשורים לנהיגת מרוצים.

אני גם מעריך שלפחות 8%-10% מהצוות הנבחר יהיה נשים, ולא בגלל שהן נוהגות טוב (יותר או פחות זה לא משנה), אלא בגלל שהן מצטלמות טוב. ותסלחנה לי הבנות בעניין. נשים נוהגות נהדר. אני לא שוביניסט. אתן צריכות לנהל את המדינה.

 

בהצלחה לכולם.

 

נ.ב.

לפני שישה יקפוץ - למרות ובגלל הכל, אני תומך ומקווה שהאירוע ייצא אל הפועל ויצליח. אגיע לעודד.

 

נ.נ.ב

גילוי נאות. אני חבר ועד במועדון המוטורי הישראלי החבר בהתאחדות נהגי המרוצים בישראל (המרכזת את תחומי נהיגת המרוצים ראלי ספרינט; ראלי/אוטו-קרוס; וג'ימיקאנה). אני גם עו"ד במשרד המשמש יועץ משפטי להתאחדות זו.

הערה חשובה לא פחות: לדעתי, בנוסף לנהגי המרוצים עליהם דיברתי (החברים בהתאחדויות השונות הקיימות, וגם אלה שלא) היה צריך לרכז נהגים מתוך העמותות והמועדונים העוסקים בספורט העממי - דוגמת STI;PSI; מועדון האלפה רומאו; מועדון החמש; הרודסטרים; ואחרים (שלחלקם אומנם אין רשיון נהיגת מרוצים אך יש להם ניסיון בשפע), ובמסגרת מיונים לבחור מתוכם 5 נהגים לפחות שייקחו חלק באירוע.

 

דעתי בלבד.

המשך שבוע נעים ומיונים מוצלחים לכולם.

פורסם
אני חושב שחלק מהעניין של להנגיש את זה לעם זה לתת עדיפות לאנשים שלא יכולים להרשות לעצמם להכנס לתחום.

 

זאת גם דעתנו ולכן האירוע נבנה בצורה זו, לא כולם מסכימים עם זה אבל גם זה בסדר, כל אחד ודעתו.

פורסם
עם כל הכבוד לכולם, ובאמת יש כבוד, מה בדיוק חשבתם לעצמכם (הן המפיקים והן המשתתפים)?

בארבע שעות מיון (שלב א') ועוד X שעות (שלב ב') יצוצו על פני השטח נהגי מרוצים?

כשרונות נהיגה, וכוונתי לנהיגת מרוצים, לא מאתרים ביום אחד (בטח לא מסיבוב קארטינג במגרש חניה או סלאלום "גימיקאנה" קצר).

 

בסה"כ מדובר בתוכנית ריאלטי.

למען ההגינות אציין שבועז המאירי אמר שמדובר בסדרת דוקו-ריאלטי בת 5 פרקים.

(גם "חי בלה לה לנד" היתה דוקו-ריאלטי).

 

אני בהחלט מעריך את הרצון והניסיון לשתף את הקהל הרחב. זו חשיבה נכונה ומבורכת.

זה גם מאוד בריא להעלאת המודעות לספורט מוטורי, ודרך כך גם לנהיגה נכונה, על כל המשתמע מכך.

אבל סדרת המיונים שנבחרה - לעניות דעתי לא תשרת לא את המשתתפים, לא את האירוע, וודאי לא את הספורט המוטורי.

אני גם מצר על כך שיש הרבה מאוכזבים מכל התהליך. ברור לי שלא הייתה מטרה להטעות אף אחד.

אני מקווה שבסופו של דבר ייצלחו כולם את חבלי הלידה הקשים והאירוע המתוכנן ייצא אל הפועל.

 

אגב,

בארץ ישנה כמות לא מבוטלת של נהגי מרוצים בפועל (עם קבלות ורשיונות מרוצים).

מישהו מההפקה פנה אליהם - בדק את הייתכנות להשתתפותם באירוע כזה?

אולי בכלל היה צריך - בשנה הראשונה מתוך עשור של אירועים מעין אלה (כך לדברי המאירי) - להזמין נהגים מקצועיים מחו"ל ולערוך תחרות בינם ובין נהגי מרוצים מקומיים נבחרים (כמובן לאחר סדרת מיונים מעט יותר מקצועית).

לא היה מדובר בהשקעה נבונה יותר של הכסף? (הן של המפיקים והן של המדינה - שלמיטב הבנתי משקיעה פה סכום בן 6 או 7 ספרות).

 

אלא שבסופו של דבר מדובר בסדרת ריאלטי. אומנם אין SMS - אבל בטלוויזיה כמו בטלוויזיה, מה שקובע הוא הרייטינג.

ואת הצופים בארץ לא מעניין לראות עד כמה מבריק הנהג ועד כמה הוא כשרוני, אלא עד כמה מהר הוא יהפוך את הרכב; כמה התנגשויות יהיו; כמה פוטוגני הנהג; וכיוצ"ב אלמנטים לא קשורים לנהיגת מרוצים.

אני גם מעריך שלפחות 8%-10% מהצוות הנבחר יהיה נשים, ולא בגלל שהן נוהגות טוב (יותר או פחות זה לא משנה), אלא בגלל שהן מצטלמות טוב. ותסלחנה לי הבנות בעניין. נשים נוהגות נהדר. אני לא שוביניסט. אתן צריכות לנהל את המדינה.

 

בהצלחה לכולם.

 

נ.ב.

לפני שישה יקפוץ - למרות ובגלל הכל, אני תומך ומקווה שהאירוע ייצא אל הפועל ויצליח. אגיע לעודד.

 

נ.נ.ב

גילוי נאות. אני חבר ועד במועדון המוטורי הישראלי החבר בהתאחדות נהגי המרוצים בישראל (המרכזת את תחומי נהיגת המרוצים ראלי ספרינט; ראלי/אוטו-קרוס; וג'ימיקאנה). אני גם עו"ד במשרד המשמש יועץ משפטי להתאחדות זו.

הערה חשובה לא פחות: לדעתי, בנוסף לנהגי המרוצים עליהם דיברתי (החברים בהתאחדויות השונות הקיימות, וגם אלה שלא) היה צריך לרכז נהגים מתוך העמותות והמועדונים העוסקים בספורט העממי - דוגמת STI;PSI; מועדון האלפה רומאו; מועדון החמש; הרודסטרים; ואחרים (שלחלקם אומנם אין רשיון נהיגת מרוצים אך יש להם ניסיון בשפע), ובמסגרת מיונים לבחור מתוכם 5 נהגים לפחות שייקחו חלק באירוע.

 

דעתי בלבד.

המשך שבוע נעים ומיונים מוצלחים לכולם.

 

מחשבותי בידיוק!

פורסם
אני חושב שחלק מהעניין של להנגיש את זה לעם זה לתת עדיפות לאנשים שלא יכולים להרשות לעצמם להכנס לתחום.

אתה צודק אבל בכל זאת יש נהגים כמוני וכמו אחרים (אני אישית מתחרה בקארטינג 2 פעימות כבר קרוב ל6 שנים.. עם קצת ניסיון בחו"ל) שאין להם את האפשרות להתקדם והם נהגים טובים מאוד

והרבה מאוד מהנהגים האלה בנו על התוכנית כאופציה להתקדם.

ולפי מה שראינו במבחנים אין לנו כמעט שום יתרון גם לא הניסיון שיש לנו ושהרוב מזל...

הסימולטור היה עם הגאים פשוטים מאוד שבחלק מהם היה צריך לתת גז דרך כפתור בהגה, להגה היה גם "שטח מת" גדול מאוד ולא רק זה כי גם לי וגם לעוד נהגים ואנשים שהיו איתי בקבוצה, הדמויות של המשחק פשוט פגעו בנו והפכו אותנו ורק מיזה כבר יש לי סיכוי הרבה יותר קטן להיבחר

והיו עוד כל מיני דברים כאלה... חוץ מזה היה נחמד מאוד וזה כיף שסופסוף עושים אירוע כזה

פורסם
אהלן אביחי וכל השאר,

אני השתתפתי "במקצה" הבוקר של יום שלישי. גם לי יש מספר הערות/הארות שמטרותיהן היא לא לנגח בכלל אלא יכולות לשפר את התהליך בהמשך.

קודם כל אקדים ואומר - כל הכבוד על היוזמה הברוכה. סופסוף מישהו מרים את הכפפה להביא מירוצים לארץ גם אם זה בתנאי החוק המוטורי המגביל שלנו.

לגבי המיונים עצמם: אחרי שקראתי את כל הקטילות בפורום הזה ובפייסבוק כבר חשבתי שהולך להיות יום שחור, אפילו חבר התקשר אלי ואמר לי שאולי כדאי לי לבטל לאור המצב. אבל אני כבר מזמן החלטתי שאני הולך, וזהו.

 

באופן כללי אני אומר שהתרשמתי לטובה, במיוחד אחרי כל הביקורות, אבל כאמור גם לי יש מספר דברים לציין.

 

מבחינת תהליך הרישום - היה סבבה לגמרי, אמנם היה עומס קל כאשר הגיעו כמות גדולה של אנשים בבת אחת, אבל זה הגיוני.

 

הקבוצות - קצת גדולות מידי. הוכחה לכך היא שאחרי 2 תחנות הפרידו את הקבוצה שלנו ל-2 עם "עוזר מדריך" שאיתו עברנו את רוב התחנות האחרות. אם מלכתחילה הקבוצות היו קטנות יותר למדריכים היה יותר קל.

 

מבחינת התחנות -רובן המכריע היו סבירות ומעניינות ואני מסכים שכל תחנה באה לבדוק פרמטר אחד או יותר לגבי כל משתתף.

 

לגבי תחנות הג'ימקאנה והקארטינג - אחת הבעיות בתחנות האלו שאין זמן "להתרגל" לרכב. אני מסכים עם זה שבנסיבות הקיימות לא ניתן לתת לכל אחד זמן ארוך בכדי להתרגל. אבל, מכיוון שהרבה זמן נתבזבז רק על ההחלפת נהג+שיחה קצרה עם המדריך, אז לתת לכל אחד 2 מקצים ללא החלפה זה פתרון סביר. עוד סיבוב יקח לא יותר מדקה אבל במקצה השני אפשר לשפר דברים שלמדנו - מה שנותן עוד פרמטר מדידה. צריך לזכור שזמן רב מתבזבז רק החלפת נהגים, אבל כשאתה בפנים התוספת לעוד סיבוב היא קטנה.

 

אמנם נאמר שהם לא מודדים זמנים ורוצים לראות פוטנציאל ושליטה - אבל בתור צופה מהצד קשה לראות את מי שקובע את הציון יכול באמת לראות מה קורה כשבזמן שיש נוהגים אז הוא מתאים לנהגים את הקסדות, ודואג שלא יהיה בלאגן בשער.

אם יש מישהו שהוא "מומחה" אז הוא צריך לשבת לבד (אפילו עם כסא מוגבה) ולהיות מרוכז בכל נהג ונהג ולא להתעסק בדברים אחרים.

 

התחנה שהכי איכזבה אותי (וגם אחרים) - זו עמדת הסימולטור. העמדה זו לא מקצועית בכלל. ההגה הוא מהפשוטים שיש בשוק, לא דומה לשום דבר מציאותי. הגה ממש צעצוע - ולי יש בבית הגה לוגי'טק מסוג G27 אז אני יודע על מה אני מדבר (אתה יכול לקרוא גם כתבה שכתבתי בנושא הגאים בלינק הבא: http://www.hometheater.co.il/article02623 - ההגה שהיה אצלכם הוא מתחת להגה הפשוט שאני הזכרתי בכתבה). בעמדה הזו שוב ישנה בעייה שעושים רק הקפה אחת - כלומר אין זמן להתרגל/להשתפר.

בנוסף - הרכב בולם מעצמו, ובתור אחד שמשחק בסימולטורים במחשב/PS3 אז זה שהמשחק בולם זה רק בלבל אותי - אני לא יכול לתכנן כניסה לפנייה, בלימה ויציאה אם המשחק עושה לי יותר מחצי מהעבודה ובולם היכן שהוא רוצה.

אמנם המשחק עצמו הוא סביר - אבל צריך לזכור שיש במשחק הרבה פרמטרים שניתן לכוון לגבי ה"עזרה" שהנהג מקבל, אבל שם לא יכולנו ליגוע בכלום.

המלצה שלי בעמדה הזו זה להתייעץ עם אנשים מנוסים במשחק סימולציה במחשב/PS3, להשתמש בכלים המתאימים (המושבים היו אחלה), ולכוון את המשחק בצורה שבאמת ידע להבחין בין נהגי סימולטורים לבין נהגי ארקייד.

 

מקווה שעברתי....

 

הביקרות והפידבק מקובלים יש כאן גם כמה הערות אמתיות ומענייניות לשלב הבא ולשנים הבאות.

תודה גם על החיזוק והפרגון, מקווה עבורך שעברת לשלב הבא.

×
×
  • תוכן חדש...