Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5400 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב!

ברשותי אלמרה 98' ומותקנים במדף האחורי שלה הרמקולים האחוריים, 6.5 אינץ'.

הייתי רוצה לשדרג את הבאס ברכב. מקדימה מותקנים קומפוננטים סבירים מאוד שקניתי לא מזמן.

אני לא מצפה לבאס ברמה של סאב-וופר, אלא לבאס סביר שכן המקוריים לא מחזיקים בווליום גבוה יחסית.

חבר הציע לי לקנות רמקולים של חברת "מורל", שעולים באזור ה-500 ש"ח.

מה דעתכם? שווה את ההשקעה או גם רמקולים של קנווד או פיוניר שאפשר לקנות למשל באופיס דיפו

יהיו עדיפים על המקוריים?

 

תודה מראש!

חובב מכוניות מושבע. עזבו חובב, שרוף!

פורסם

דבר ראשון רמקולים לא מוציאים באס...

ולקנות באופיס דיפו זה הטעות הכי גדולה שאתה יכול לעשות

סט אחורי זה באמת מיותר ובזבוז של כסף

תקנה מגבר נורמלי ואז סאב

 

Upgrades coming soon 8)

פורסם
דבר ראשון רמקולים לא מוציאים באס...

ולקנות באופיס דיפו זה הטעות הכי גדולה שאתה יכול לעשות

סט אחורי זה באמת מיותר ובזבוז של כסף

תקנה מגבר נורמלי ואז סאב

 

אתה טועה. לאבא שלי יש מיצובישי כריזמה אייר עם רמקולים 6.5 מקוריים ויש יופי של באס.

חשוב לי לציין שאני לא ילד קטן שמחפש לעשות פוזות עם האוטו. אבל אני כן נהנה מהיפ-הופ

ורוצה באס סביר.

לכן ברשותכם, על איזה רמקול 6.5 אתם ממליצים?

חובב מכוניות מושבע. עזבו חובב, שרוף!

פורסם

מה הקשר פוזה? הבאס שיוצא מהרמקולים זה לא אמור להוציא באס

 

אתה יכול לקנות מגבר וסאב ותאמין לי אתה תראה את ההבדל באיכות

 

והפוזות זה תלוי רק בך 

 

Upgrades coming soon 8)

פורסם

אהלן טל, מה קורה?

 

תקשיב, אני צעיר בגילי...אני בן 22

אבל אני חייב להגיד לך משהו שלמדתי בחיי הקצרים

 

אם אתה קונה משהו, תקנה משהו טוב! אל תתפאשר על בינוניות או על סתם משהו....

תמיד תחשוב על הטוב או ל הטוב ביותר...אם זה בגלל איכות ואם זה בגלל אחזקה

 

תחשוב על זה :wink:

|HU-Pioneer 7250UB|

|1stAmplifier-DLS XA40|2ndAmplifier-DLSXA10 |

|F.Set:Boston S60|

|SubWoofer:Boston G1 12''|

פורסם
אהלן טל, מה קורה?

 

תקשיב, אני צעיר בגילי...אני בן 22

אבל אני חייב להגיד לך משהו שלמדתי בחיי הקצרים

 

אם אתה קונה משהו, תקנה משהו טוב! אל תתפאשר על בינוניות או על סתם משהו....

תמיד תחשוב על הטוב או ל הטוב ביותר...אם זה בגלל איכות ואם זה בגלל אחזקה

 

תחשוב על זה :wink:

 

מספיק איתך לחלוטין תומר ודוגל בדיעה שלך.

העניין הוא שלא קיבלתי תשובה על שאלה פשוטה. מה החברים פה ממליצים? אני לא מעוניין 6X9, אני רוצה 6.5

ומבקש בסה"כ המלצה על שם של חברה טובה.

חובב מכוניות מושבע. עזבו חובב, שרוף!

פורסם

טל. אם אתה באמת מחפש באס עדיף מאוד שתלך על 6X9 מאשר על 6.5 כי הם מפיקים יותר באס ובד"כ יותר נצילים.

בס"ד

זה אחד החלומות שלי מאזדה 6, כי הוא גם אמין, יפה ממש (על גבול הפוזה אם לא עבר אותו) וגם יש לו כוח לא חסר..
פורסם
טל. אם אתה באמת מחפש באס עדיף מאוד שתלך על 6X9 מאשר על 6.5 כי הם מפיקים יותר באס ובד"כ יותר נצילים.

 

אני מבין אבל בשביל זה צריך הגבהות אני מניח כי אני לא מעוניין לחתוך בתוך הקרש. מעבר לזה, אין לי מגבר או משהו כזה...

חובב מכוניות מושבע. עזבו חובב, שרוף!

פורסם
אני מבין שאתה בשלך ולא מוכן להקשיב ...

 

מורל טמפו יתאימו לך בול , תהנה

 

תודה על היחס חבר, אבל אתה לא מציע פתרון, אתה רק חוזר על המשפט שלך.

בוא תציע לי - אשמח לשמוע. הגבהות? איזה רמקולים טובים ולא יקרים לדעתך?

חובב מכוניות מושבע. עזבו חובב, שרוף!

פורסם

אמרתי לך שאם אתה מעוניין ברמקולים שמוציאים באס (כמה שזה לא נשמע הגיוני)

המורל טמפו אחלה רמקולים בתקציב שלך , גם נשמעים מעולה

יש גם ב6X9 ו ב6.5 אני מציע לך את ה6X9 אם כבר אתה בעניין

 

Upgrades coming soon 8)

פורסם

6.5 לא יתנו לך את הבאס שאתה מחפש

6X9 כן אבל אתה לא מעוניין מה שנישאר זה ללכת על צמד סאבים SWS 6.5 אבל אני לא יודע מה המחיר שלהם

ואם זה מקובל עליך לוותר על במה אחורית,אם זה לא רלוונטי.

קוואסלי של מורל טמפו יתן לך תמורה גבוהה לכסף,אבל אל תצפה ליותר מידיי.

×
×
  • תוכן חדש...