Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לאחר התקנת קסנון - בעיות חשמל רציניות בגולף דור 4 99'.


eclipse20
שימו לב! השרשור הזה בן 4909 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הרכב הוא גולף שנת 99 1400 סמ"ק 16V ייבוא אישי.

רכשתי סט קסנון 6000K H7 מחבר פורום כאן לפני כשבוע והתקנתי ביום שישי את הסט אצל ART SOUND במושב ישרש.

בסוף הסתבר שהאנג'ל אייז שלי הם בכלל H1 ורכשתי מדודי הבעלים סט נורות של H1 והתקנו את הסט.

ביום ההתקנה הכל היה בסדר והקסנון עבד מעולה חוץ מזה שאחת המנורות היתה לבנה כמו שצריכה להיות והשניה כחולה שממש מהבהבת באמצע נסיעה ומחליפה צבעים בין כחול ללבן(משהו הזוי).

בלילה של אותו יום כשהרכב קר ברגע שהדלקתי אורות הרכב פשוט גמגם ונכבה.

לאחר שזה קרה במשך פעמיים זה פתאום הסתדר והכל היה בסדר. לא עברו 10 דקות ובאמצע נסיעה על 90 קמ"ש דוושת הגז השתתקה ( היא קשורה למערכת החשמל כבר בדגם הזה ) והייתי צריך לעצור בצד לכבות ולהתניע את הרכב שוב. ( וגם אז עד שהוא התניע לקח כמה פעמים.

חברים אני מוכרח את עזרתכם, איפה הבעיה יכולה להיות? אלטרנטור חלש? בלאסטים לא טובים? או שאני מפספס משהו בהתקנה?!

The difference between a man and a boy is the price of the toy.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

החשד הוא למפל מתח על קו ההזנה או הארקה

בדוק את קו ההזנה לאן הוא חובר אם הוא חובר ליחידת הנתיכים מעל המצבר או ישירות לקוטב ,בדוק את נתיך המערכת שהרכבת

בדוק הארקות

בדוק כי קו המתח הגבוה שמגיע לנורה (הכבל המסוכך) אינו עובר ליד צמה המנוע במיוחד ליד צמה של חיישנים השראתיים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתם יכולים להפנות אותי למתקין\חשמלאי מקצועי באיזור ראשון לציון, רחובות שיוכל לפתור לי את הבעיה?

אני פשוט לא סומך על הבחור שהתקין לי את הסט לגמרי... ואני דיי בטוח שהסט מעולה ושזה לא בגלל הסט בכלל.

The difference between a man and a boy is the price of the toy.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם תוכל להסביר לי גם שאני לא אצא טמבל - מה ההיגיון?

 

לקנות את הסט הזה, להתקין אותו ולשלם על כל העניין המון כסף ועכשיו גם הוא עושה לך בעיות ואתה רוצה ללכת לשלם עוד כסף למתקין אחר בשביל שבסופו של דבר ניידת משטרה תוריד אותך מהכביש או שבטסט יכשילו אותך?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תעיף את הקיט הסיני הזה מהרכב וכמה שיותר מהר, לפני שיגרם נזק למחשב הרכב ומערכות חשמל נוספות.

 

לא מבין אנשים שמתקינים את הזבלה הזה... מילא אם היה חוקי.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברים אני מודע לכל ההשלכות בהתקנת הקסנון.

חיפשתי דיימונד ויז'ן המון זמן ועכשיו כשגיליתי שהמנורה אצלי באנג'ל אייז היא H1 אז בכלל אין לי סיכוי למצוא. ככה שרק קסנון נשאר באופציות.

בכל מקרה חברים פתחתי את האשכול כדי לקבל מכם עזרה ולא לקבל על הראש :-D.

The difference between a man and a boy is the price of the toy.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי זה זה שהסט תקול אןולא איכותי זה משהוא אחד ובאמת עדיף להביא סט טוב מאשר לתקן משהוא תקול

 

או שאולי פשוט באמת החיבור לא בוצע כמו שצריך

 

עם הסט יהיה איכותי ולא יסנוור יקח המון זמן עד ששוטר יוריד מהכביש וגם לרב זה ללא כנס לפרק להגיע אילהם ולהחזיר

 

גם טסט אותו סיפור

 

הבחור גם קנה אנגל

 

ואנגל ללא XENON לא נראה יפה כמו עם ולבחור יש רצון לאור לבן :wink:

 

הרי לא כל מי ששם פילטר פתוח הוא מישהוא ללא הגיון גם הוא מבין שזה הורדה.

 

חבל שלמדינה אין תקן XENON כמו בחול

 

מצד שני הXENON סיני הוא דבר מסנוור ומשגע שלא נדבר על צרות חשמל שהוא לרב גורם וחבל שאנשים עדיין שמים זבל

 

או שתשימו טוב או עזבו את הקטע האנשים מסביב לא צריכים לסבול:-(

You should never drive faster than your guardian angel can fly, mine is electronicly limited to 300 km/h.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תעלה תמונות של ההתקנה כמו כן יש מדריכים בYOUTUBE תראה אותם

 

 

רק דוגמא אחת

 

יש עוד המון תראה עד שתראה קיט כמו שלך ותראה מה עשו אחרת או לא נכון

 

בהצלחה

You should never drive faster than your guardian angel can fly, mine is electronicly limited to 300 km/h.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הקסנון אולי לא מהסטים היקרים והאיכותיים ביותר שיש בשוק אבל יש באנג'ל אייז שלי זוג רפלקטורים מעולים שממקדים את עלומת האור ככה שלסנוור אני ממש לא בכיוון.

ועוד פעם אני לא אוהב להתעסק בדברים שאני לא מבין אני מעדיף לקבל מכם המלצה למתקין\חשמלאי מקצועי שיעזור לי לפני שאני באמת אעשה נזק לרכב חס וחלילה!

תודה והמשך לילה טוב!

The difference between a man and a boy is the price of the toy.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחלה שמח לשמוע שזה לא מסנוור לצערי לא מכיר חשמלאי רכב באיזור ראשון סורי :-(

You should never drive faster than your guardian angel can fly, mine is electronicly limited to 300 km/h.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ניתקת אותם ובדקת אם הרכב תקין בלעדיהם? נראה לי שזה צעד ראשון שצריך.

אם הכל יהיה תקין אל תלך לאף אחד, פשוט להזמין סט איכותי יותר למרות שלא בטוח שזה יעזור.

אני משתמש בסיני כבר שנה וחצי ואין שום בעיות ברכב אמריקאי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכל מעולה כשהקסנון כבוי. אפילו אורות גבוהים לא מפריעים למתח ולא המערכת ולא שום צרכן חשמלי ברכב חוץ מהקסנון.

עוד בעיה שהופיעה זה שמוט הידית של האורות גבוהים עובד רק במצב ידני ולא בקבוע. מוזר לא?

The difference between a man and a boy is the price of the toy.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4909 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...