Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5404 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום בנסיעה שמעתי עוד קצת את שני האלמנטים ושוב זה חזר להיות כמו בהתחלה,בדלת האטומה שומעים כאילו הצליל נהיה "שקט" יותר השבוע אני כנראה יוריד את האיטום ונשמע שוב.

Scan Speak

פורסם

תודה AUDIO KING על העזרה עם הזוית,מה שעשיתי זה,קודם כל הוצאתי את כל הדיינמאט ששמתי שם

אחר כך שמתי לב באמת שבגלל הזוית שכיוונתי את הרמקול חצי רמקול נחסם עם הזוית ופשוט "פתחתי" את העץ בזוית שהיה סגור.

לאחר מכן שמתי דיינמאט באזורים שהיו צריכים את זה יותר ולא על הכל,מה שחשוב לציין שעכשיו הצליל חזר להיות כמו שהיה ואך טיפה יותר עמוק עם נמוכים,ונשמע הרבה יותר נעים ולא עמום.

 

חשוב לציין שזאת הפעם הראשונה שאני נוגע בזה ולכן הדברים שקרו זה בגלל חוסר ניסיון למרות כל העזרה שמסביב שעזרו לי.

 

שבוע טוב :-)

Scan Speak

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

מצטער על ההקפצה אך אין צורך לפתוח עוד נושא בשביל זה.

 

אחרי שניסיתי לשים את האיטום בתוך הבניה מעץ שעשיתי לרמקול והצליל נהיה עמום וחסר "כוח" ראיתי שדווקא הרבה אנשים שמים את האיטום בחלק שמעל העץ ומכסים איתו לאורך כל הבניה.

 

בדיוק ככה:

 

 

אשמח לשמוע אם זה הצורה הנכונה לשים את האיטום,או שזה יעשה לי את מה שעשה שהאיטום היה בתוך ויחנוק אותו?

 

 

תודה.

Scan Speak

פורסם

אין צורך לאטוף את הטבעת עם החומר איטום.

אם אטמת את הדלתות טוב ובצורה נכונה, מדדת וחתכת נכון את הטבעת והחלקת אותה כמו שצריך לא אמורות להיות בעיות אטימות.

שים לב איך עשיתי אצלי, ואין בעיות אטימות, וואט סו אבר! :)

 

img0820j.th.jpg

 

ועל זה שמתי את הטבעת בלי לשים עליה כלום! ושוב, אין בעיות אטימות.

יש בעיה אחרת שנקראת אוטו מתפרק! D:

 

img0830w.jpg

Volvo S40 T4 MT

 

Volvo For Life :-D

פורסם

שלומי הקטע אצלי זה לא כמו אצלך שהרמקול יושב על עץ אחד בודד,אצלי יש כ 3 עצים שכל אחד 2.5 מ"מ,ועוד העץ עצמו בזוית מסוימת,ממש לא כמו אצלך יישר.

ניסיתי לאטום את זה מבפנים וזה חנק את הרמקול וסתם הגביר את הנמוכים יותר,העלים די את המיד,השאלה אם אני ישים את זה מבחוץ זה יעשה את אותו דבר או רק ייתן שיפור?

Scan Speak

פורסם

אתה לא יכול לשים 3 טבעות אחת על השניה, דן.

זה פשוט חונק את הרמקול. אתה חייב לשים את הרמקול על טבעת אחת ולבנות לו תא אחורי עד הדלת ולחבר הכל ביחד.

אל תתפלא שזה נשמע גרוע,

לא עושים לרמקול צינור מאחורה עד הדלת. צריך לבנות שם משהו יותר רציני מזה.

Volvo S40 T4 MT

 

Volvo For Life :-D

פורסם

דבר ראשון אף אחד לא אמר שזה נשמע גרוע :?

דבר שני ככה ראיתי המון רכבים בחו"ל ולא סתם עשיתי את זה כי אני "גאון" שהמציא את זה.

 

דבר שלישי מקווה אולי מישהו יתייחס לשאלה בתכלס ואולי מכיר אם זה יכול לעשות שיפור או שזה יעשה רק יותר גרוע.

 

תודה.

Scan Speak

פורסם
שלומי הקטע אצלי זה לא כמו אצלך שהרמקול יושב על עץ אחד בודד,אצלי יש כ 3 עצים שכל אחד 2.5 מ"מ,ועוד העץ עצמו בזוית מסוימת,ממש לא כמו אצלך יישר.

ניסיתי לאטום את זה מבפנים וזה חנק את הרמקול וסתם הגביר את הנמוכים יותר,העלים די את המיד,השאלה אם אני ישים את זה מבחוץ זה יעשה את אותו דבר או רק ייתן שיפור?

 

חפרת... :)

 

לא, זה לא ייתן שיפור. אין טעם לשים חומר איטום על הצד החיצוני של טבעות העץ. האפקט שזה ייתן לך יהיה כל כך זניח שזה באמת מיותר.

מילא היית אומר שיש לך שם בניות די רציניות שהן בעצמן יכולות להפוך למשטח וויברוץ, אז...

 

אני לא מבין, אם ראית את זה בחו"ל זה אומר שזה נכון לעשות ככה, כי ככה עושים את זה בחו"ל??

דן... די!

מי אמר שזה נשמע גרוע?! אתה!

 

בקיצור דן, תשים על הצד החיצוני, אם אתה תרגיש הבדל לטובה, הרווחת!

אם לא, לא נורא.

בהצלחה חבר. :)

Volvo S40 T4 MT

 

Volvo For Life :-D

×
×
  • תוכן חדש...