Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8041 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ואייל, אתה לא ממליץ על הדרגסטר או על סרווין ווגה או על אמ בי קוורט?

 

לכל אחד יש העדפות משלו ידידי.

ותמיד ימליצו לך אנשים על רכיבים שהם התקינו. (טוב לא תמיד, לרוב)

אני לא ממש בקטע של sq, אבל מכל מבחר הסטים, אני מוכרח להודות

שהקווארט של אבי dddiablo נשמעים מעולה!

פשוט תנסה להקשיב לכמה מהם, ותחליט.

הכל זה בשמיעה...

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
איך קוראים לסוג שלהקווארט של אבי ? איזה סוג זה שאני יחפש ויבדוק כמה זה עולה והכל

 

אם לא בחתימה שלו, שלח לו פרטי :)

פורסם
ואייל, אתה לא ממליץ על הדרגסטר או על סרווין ווגה או על אמ בי קוורט?

 

לכל אחד יש העדפות משלו ידידי.

ותמיד ימליצו לך אנשים על רכיבים שהם התקינו. (טוב לא תמיד, לרוב)

אני לא ממש בקטע של sq, אבל מכל מבחר הסטים, אני מוכרח להודות

שהקווארט של אבי dddiablo נשמעים מעולה!

פשוט תנסה להקשיב לכמה מהם, ותחליט.

הכל זה בשמיעה...

תודה על הפרגון :) .

 

סאב עד 1000 שקל תלוי באיזה הגברה אתה נותן לסאב, וגם לעוצמה/לאיכות?

פורסם
תראה,זה תלוי מה אתה אוהב לשמוע.

לפי מה שהבנתי הדוטק הוא יותר למוזיקה עם קול כמו מזרחית למשל,והרוקפורד הוא יותר לצלילים,טראנס דאנס האוס וכאלה..

את השאר אני לא מכיר.

 

בולשיט. מה זאת אומרת הדוטק יותר לקול והרוקפורד לצלילים ?! אתה חושב שבחדר של רוקפורד ישבו המהנדסים ואמרו - "עזבו קול, בואו נתמקד בצלילים" ?

 

יותר מדי שואלים את השאלה של מה ההבדל בין הדוטק לרוקפורד ותמיד יש תשובות כמו זה למזרחית וזה לאקטרונית וזה לקלאסית וזה לרוק. איזה שטויות זה.

 

ההבדל הוא שהטוויטר של מורל הרבה יותר רך ונעים ולעומת זאת הטוויטר של רוקפורד בעל צליל יותר קר ומתכתי. תשמע את שתיהם ותחליט מה אתה מעדיף.

 

נ.ב.

יש לי את הדוטק וזה נכון שהוא מאוד רך בנעימות ומנגינות, אבל זה בונוס ולא אומר שהוא פחות טוב בסוגי מוזיקה אחרים.

פורסם

1. רוקפורד 200 RMS.

2. סרווין-ווגה HED-12 200 RMS או STEALTH 250 RMS

3. פיוניר 305C 400 RMS.

4. וחביב הקהל ADIRE AUDIO SHIVA עם 650 RMS (מתארגנת קנייה שלו בפורום, תעשה חיפוש).

פורסם

ok אז ככה כנראה מאוד שנישאר לי 1200 לסאב+תיבה

עכשיו אני אוהב סאונד עם תיבה פתוחה (פיר)

ואתם המלצתם לי על סאב של הרוקפורד, פיוניר והסרווין ולפי ידעתי שלושתם

צריכים תיבה אטומה שזה אני לא אוהב/רוצה אז מה אתם אומרים

יש איזה כמה אופציות לסאבים במחיר הזה 1200 כולל תיבה?

ושהוא יעבוד עם תיבה פתוחה?

 

תודה לכל העוזרים!

פורסם

שמעת את הפיוניר בתיבה פתוחה?

 

שמעתי אותו בתיבה המקורית שלו אטומה של 42 ליטר.

ושמעתי אותו בתיבה פתוחה של 60 ליטר ונשארתי :shock::shock:

תקח תפיוניר הוא הכי חזק מבין השלושה, בתיבה פתוחה הוא ממש חייה :twisted:

 

***עריכה***

קח 2 פיוניר ומונובלוק :lol: וישאר לך עודף :wink:

Mitsubishi Super Lancer GLXi 95 Manual

פורסם

jl audio 12w0-4 הוא גם במחיר של 1200 זה סאב שמתאים יותר לSQ אם אתה רוצה SPL יש לך CADENCE,ROCKFORD,POWER ACOUSTIC

חוץ מזה איזה מגבר אתה הולך לחבר לסאב?

כי הסאבים האלה הם באים בהספקים שונים אז לפני שאתה קונה סאב תחשוב על מגבר ואחרי זה תתאים לו את הסאב!

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8041 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...