Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5455 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

קניתי את האוטו עם קומפוננט של מורל.

אני יודע שיש בעיית התקנה של קומפוננטים ביאריס.

ניסיתי לראות מאחורה\קדימה\בצד ואין שום סימן למידה שלהם כדי להחליף (כי הנ''ל קרוע :-( )

 

אם למישהו יש עין ויכול להגיד כמה אינץ' זה?

 

תודה,8)

IMG_0058.JPG

IMG_0057.JPG

IMG_0056.JPG

פורסם

והתמונה?

בס"ד

זה אחד החלומות שלי מאזדה 6, כי הוא גם אמין, יפה ממש (על גבול הפוזה אם לא עבר אותו) וגם יש לו כוח לא חסר..
פורסם

לפי התגובה שלך אני מבין שזה לא מקורי של טויוטה.

השאלה עד כמה ARAB זה?

 

 

לגבי המידה זה נראה "6.5

לגבי ההתקנה אני אשמור על זכות השתיקה :-D

בהצלחה שבת שלום

דרור

פורסם

ברור שאלו לא הרמקולים המקוריים.

 

במקום להתקין אותם על טבעת MDF פשוטה, כדי שהעסק יראה נקי ומקצועי יותר- חתכו את הרמקול המקורי, והושיבו את המורל על הפלסטיקה של הרמקול המקורית, זה מה שנקרא "התקנה חאפרית".

HU - Pioneer AVH-X 2500BT , Front - Morel Tempo Ultra 6 , Amp - Celestra FA475X, Sub - Hertz Energy ES300

פורסם

פחות נעים, זה משפיע איך שהוא על האקוסטיקה\רעשים וכד'? כי אני לא מרגיש (הכוונה לפלסטיק החאפר הזה)

 

וד''א זה נראה לך כמו 6.5' ?

 

 

 

ברור שאלו לא הרמקולים המקוריים.

 

במקום להתקין אותם על טבעת MDF פשוטה, כדי שהעסק יראה נקי ומקצועי יותר- חתכו את הרמקול המקורי, והושיבו את המורל על הפלסטיקה של הרמקול המקורית, זה מה שנקרא "התקנה חאפרית".

פורסם

ניראה כמו 6.5 אינצ'.

 

הפלסטיק הזה כן משפיע- כי רמקול שיושב על טבעת מעץ נשמע טוב יותר, מאשר שהוא ישב על פלסטיק שמחובר על הפנים לפח הדלת ע"י שלושה ברגים או ניטים.

HU - Pioneer AVH-X 2500BT , Front - Morel Tempo Ultra 6 , Amp - Celestra FA475X, Sub - Hertz Energy ES300

פורסם
ניראה כמו 6.5 אינצ'.

 

הפלסטיק הזה כן משפיע- כי רמקול שיושב על טבעת מעץ נשמע טוב יותר, מאשר שהוא ישב על פלסטיק שמחובר על הפנים לפח הדלת ע"י שלושה ברגים או ניטים.

 

 

 

איפה אפשר להשיג טבעות MDF בעומק כזה?

ראיתי בEBAY אבל זה לא עד כדי כך עמוק (להדביק 2 סטים?)

פורסם

אני יכול להעיד על עצמי שיש לי עין די טובה, אבל בלי קנה מידה התמונה לא עוזרת.

אין לך בסביבה שום מטר/סרגל שאתה יכול למדוד איתו? (ולחלק את התוצאה ב-2.54 כדי לקבל מידה אינצ'ית)

Ford Fiesta Ambiente 2012

Ford Focus Active Tourer  2020

Magenta Workshop

 

פורסם

בס"ד

זה אחד החלומות שלי מאזדה 6, כי הוא גם אמין, יפה ממש (על גבול הפוזה אם לא עבר אותו) וגם יש לו כוח לא חסר..
פורסם

זו לא בעיה עד כדי כך חמורה כשמשתמשים בפלסטיקה המקורית של הרמקול המקורי

טבעת עץ היא בהחלט דבר טוב אבל עדיין היא לא עושה קסמים ולעיתים כשחותכים את הרמקול החוצה בהצורה נאותה וממתקנים את הרמקול החדש בצורה אטומה ונכונה אז העבודה והתוצאה יוצאים מדהים ובפעמים רבות טוב יותר מחיתוך טבעות עץ לפי ראות עינו של המתקין באותו רגע

הדבר שחורה יותר לעין בתמונות שהעלית הוא רמת המיתקון של המוצר

לפי הצורה שהברגים מוברגים ולפי המתקון של כל הדלת זה באמת נראה כעבודה חאפרית

אני מוכן לחתום שגם אם אותו מתקין היה חותך טבעות עץ עדיין הדלת הייתה נראית חאפרית

לגבי המידה סמוך עליי זה "6.5

פורסם
זו לא בעיה עד כדי כך חמורה כשמשתמשים בפלסטיקה המקורית של הרמקול המקורי

טבעת עץ היא בהחלט דבר טוב אבל עדיין היא לא עושה קסמים ולעיתים כשחותכים את הרמקול החוצה בהצורה נאותה וממתקנים את הרמקול החדש בצורה אטומה ונכונה אז העבודה והתוצאה יוצאים מדהים ובפעמים רבות טוב יותר מחיתוך טבעות עץ לפי ראות עינו של המתקין באותו רגע

הדבר שחורה יותר לעין בתמונות שהעלית הוא רמת המיתקון של המוצר

לפי הצורה שהברגים מוברגים ולפי המתקון של כל הדלת זה באמת נראה כעבודה חאפרית

אני מוכן לחתום שגם אם אותו מתקין היה חותך טבעות עץ עדיין הדלת הייתה נראית חאפרית

לגבי המידה סמוך עליי זה "6.5

 

כנראה שנמשיך לחיות ככה עד לפרוייקט הבא :x

 

שווה להזמין קומפוננט מחו''ל? כי שמעתי שיש כאלה מזוייפים

ואם כן איזה?

×
×
  • תוכן חדש...