Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קיץ של כדורגל


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8048 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום מתחיל היורו אנשים מיד אחריו מתחיל הקופה אמריקה זה ואם זה מעניין מישו אז גם האולימפידה (גם שם יש כדורגל) יש לכם הימורים על המישחק הראשון פורטוגל יון על האלופה ועל העולות מיבית המוות

אני יתחיל פורטוגל תנצח ביגלל איכות השחקנים והקהל

איטליה תשלים את מה שלא עשתה ליפני 4 שנים ותיהיה אלופה

ומיבית המוות תעלה אחת הגדולות וצ'כיה

 

(אגב איטליה מנצחת את דנמרק)

רנה דקארט אמר:אני חושב משמע אני קיים

גארי קספרוב אמר:אני טוב כי אני חושב 5 מהלכים קדימה

זיגמונד פרויד אמר:כשאתה חושב על משהו תחשוב עליו דרך כל 4 הכיונים ולא דרך כיון אחד הכיון הישיר

פורסם

אני כל כך רוצה להמר על הולנד אבל אני ממש לא מאמין בזה

אבל מי יודע תמיד הם באים בין הגדולות ומאכזבים אולי היום שלא מצפים מהם להרבה הם יפתיעו

אני והקליאו כבר לא ביחד

אווווי הגעגועים

פורסם
את מי מעניינת פורטוגל בכלל??? יאללה רוסיה :twisted:

 

אתה יודע למה פורטוגל כי היא מארחת את הטורניר ובגלל זה יש להם את המישחק הראשון

אגב תחשוב על זה רגע באמת ניראה לך שרוסיה תגיע לשלבים הגבוהים שמינית גמר מקס' (בלי שום כוונה להעליב רק מסיק מסקנות לפי עובדות)

רנה דקארט אמר:אני חושב משמע אני קיים

גארי קספרוב אמר:אני טוב כי אני חושב 5 מהלכים קדימה

זיגמונד פרויד אמר:כשאתה חושב על משהו תחשוב עליו דרך כל 4 הכיונים ולא דרך כיון אחד הכיון הישיר

פורסם

הולנד כמו שמישו שאני מכיר נוהג להזכיר לי כל מישחק שלהם היא אחת הנבחרות החזקות באירופה אם לא בעולם ואני מסכים איתו אבל הבעיה שלהם שיש שם מריבות בין השחקנים הם לא משחקים כמו כבוצה אולי במוקדמות זה הספיק להם אבל (כמו שאומרים בכדוסל) money time זה לא יספיק להם

רנה דקארט אמר:אני חושב משמע אני קיים

גארי קספרוב אמר:אני טוב כי אני חושב 5 מהלכים קדימה

זיגמונד פרויד אמר:כשאתה חושב על משהו תחשוב עליו דרך כל 4 הכיונים ולא דרך כיון אחד הכיון הישיר

פורסם

כמובן, בסוף גרמניה היא זאת שתהיה אלופת אירופה והכל בזכות הכדורגל האמביציוני והקשוח שהם משחקים.... :D

 

נכון שהם משחקים כדורגל לא הכי מהנה אבל אוי ואבוי למי שיבקיע נגדם שער...כי אז הם יגמלו לו בשניים.... :D

 

הולנד....נוסי לנפשך....... :D:D

The New Opel Astra :grin: Trust Your Eyes

www.opel.de

פורסם

איטליה תשלים את מה שלא עשתה ליפני 4 שנים ותיהיה אלופה

 

תרשה לי לצחוק...

 

לפני 4 שנים איטליה עלתה בזכות הרבה (המון המון המון) מזל.

2 החמצות של פנדל מצד הולנד בזמן הרגיל של המשחק. חוץ מזה, הולנד שיחקה הרבה הרבה יותר טוב, תקפה, ושטפה את המגרש. לעומת זאת, איטליה התגוננה וחיכתה רק לפנדלים - שם הולנד תמיד מפסידה. (ושלא תבין לא נכון, הנבחרת השנייה שאני הכי אוהב זה איטליה עם מאלדיני האגדי - אבל מה לעשות, הולנד פשוט הייתה טובה יותר).

הולנד הייתה הנבחרת הטובה ביותר ביורו 2000.

הגמר האידיאלי היה צרפת - הולנד. אז, 2 הנבחרות הטובות ביותר.

אבל הולנד עפה, ומאז זה היסטוריה.

 

כעת הולנד במצב על הפנים. כל אחד מסוכסך שם עם עצמו.

באיזה נבחרת יש חלוצים כמו קלייברט וואן ניסטלרוי - אבל משום מה הם לא מצליחים לשחק ביחד?

פשוט חבל.

אם הם משחקים כמו שהם יודעים לשחק - הם הנבחרת הטובה ביותר והמהנה ביותר לצפייה.

אבל לצערנו, זה לא קורה מספיק.

Back to the original - NC again.

פורסם

עכשיו תן לי לתקן אותך לאיטליה יצא שחקן בשלב נורא מוקדם של המישחק ביגלל זה הם משכו הכל לפנדלים אני באמת לא זוכר איך קוראים לו וגם טולדו נתן הצגה ואתה לא יכול להגיד שלא אבל כמה ימים אח"כ הגמר אילטיה שיחקה את הכדורגל הטוב ביותר שלה בטורניר אבל גם הפסידה וגם צרפת לא הייתה משו מול פורטוגל וספרד אז תן לי לחלוק עלייך ולהגיד שאיטליה הייתה הכי טוב ליפני 4 שנים ואחריה פורטוגל ששיחקה את הכדורגל שהכי היה כיף ליראות אבל מה לעשות שניהן שיחקו טוב ושניהן הפסידו וכמו שאמרת "כל השאר היסטוריה"

רנה דקארט אמר:אני חושב משמע אני קיים

גארי קספרוב אמר:אני טוב כי אני חושב 5 מהלכים קדימה

זיגמונד פרויד אמר:כשאתה חושב על משהו תחשוב עליו דרך כל 4 הכיונים ולא דרך כיון אחד הכיון הישיר

פורסם

למה ?

למה אתם חייבים להזכיר את המשחק הזה המקולל הזה ?(הולנד-איטליה)

 

הולנד היא לא אחת הנבחרות החזקות אלא אחת הנבחרות המוכשרות וההבדל הוא גדול

לדעתי להיפך מבטורנירים קודמים (או לפחות חלקם)אף אחד לא ממש "סופר " הולנד כמועמדת לזכות ובגלל זה אני מקווה שלשם שינוי הם יפתיעו

אני והקליאו כבר לא ביחד

אווווי הגעגועים

פורסם
עכשיו תן לי לתקן אותך לאיטליה יצא שחקן בשלב נורא מוקדם של המישחק ביגלל זה הם משכו הכל לפנדלים אני באמת לא זוכר איך קוראים לו וגם טולדו נתן הצגה ואתה לא יכול להגיד שלא אבל כמה ימים אח"כ הגמר אילטיה שיחקה את הכדורגל הטוב ביותר שלה בטורניר אבל גם הפסידה וגם צרפת לא הייתה משו מול פורטוגל וספרד אז תן לי לחלוק עלייך ולהגיד שאיטליה הייתה הכי טוב ליפני 4 שנים ואחריה פורטוגל ששיחקה את הכדורגל שהכי היה כיף ליראות אבל מה לעשות שניהן שיחקו טוב ושניהן הפסידו וכמו שאמרת "כל השאר היסטוריה"

 

איטליה ופורטוגל שיחקו את הכדורגל היפה ביותר?

אתה בכוונה מדלג על הולנד?

להזכיר לך את ה 6-1 על יוגוסלביה?

3-2 על צרפת בבתים (למרות שכבר היה ברור שהולנד וצרפת עולות).

חוץ מהמשחק הראשון נגד צ'כיה,

הולנד שיחקה מעולה, ומשחקים שכיף לראות.

 

לגבי המשחק נגד איטליה, משהו אחרון שאני יגיד עליו...

לא משנה למה איטליה התגוננה. העובדה היא שהיא התגוננה. ולשחקן הזה הגיע כרטיס אדום כי הוא עצר שער בטוח. אבל הולנד, ברוב טמטומם, החטיאו פנדל. ואחר כך שוב פעם.

בגמר איטליה שיחקה מעולה, ואם היה בחוד שחקן אחר חוץ מדל פיירו שנפל על משחק זוועה, איטליה כניראה שהייתה זוכה באליפות (בנוסף על כך, מישהו זוכר את השער שטולדו ספג? הכדור עבר לו פחות מ 5 ס"מ ליד הרגל, אבל הוא בחר לזנק במקום לשלוח את הרגל, איטליה ספגה שער, נכנסה להערכה, והפסידה).

 

לגבי מה שדור אמר - פשוט נכון!

הולנד לא נבחרת חזקה. גרמניה למשל היא נבחרת חזקה.

הולנד מוכשרת, שזה פשוט תענוג לראות אותם כשהם משחקים כמו שצריך. אבל לפעמים... :? (כמו במונדיאל 98 - משחק ראשון נגד בלגיה, הולנד שיחקה זוועה. קלייברט הורחק בעקבות מרפק. למרות זאת הם התחילו לשחק יפה בסוף, הגיעו לחצי גמר ברזיל, שיחקו טוב יותר מברזיל (שער מדהים של קלייברט בהערכה), אבל כרגיל, הפסידו בפנדלים).

Back to the original - NC again.

פורסם

אני לגמרי מסכים איתך ועם דור הולנד היא ניבחרת מוכשרת יש כמובן ניחרות חזקות ומוכשרות (כל אחד ומה שהוא רואה לנכון) אבל אני יכול להגיד לך שחבל שהולנד מתחילים את הטורניר כשהם מסוסכים תחשוב שבגלל האגו לא ימסרו כדור לוואן ניסטלרוי וזה ימנע שער בטוח

רנה דקארט אמר:אני חושב משמע אני קיים

גארי קספרוב אמר:אני טוב כי אני חושב 5 מהלכים קדימה

זיגמונד פרויד אמר:כשאתה חושב על משהו תחשוב עליו דרך כל 4 הכיונים ולא דרך כיון אחד הכיון הישיר

פורסם

לא קשור, אבל אני חייב לשאול:

 

ביום שישי שודר משחק בין ברזיל לצרפת ביורוספורט.

למישהו יש מושג איזה משחק זה היה? ידידות אולי? כמה נגמר?

 

הראל (ששונא את נבחרת צרפת :x ).

ספרינט QV 1.7i

146 1.7 16V

פורסם
לא קשור, אבל אני חייב לשאול:

 

ביום שישי שודר משחק בין ברזיל לצרפת ביורוספורט.

למישהו יש מושג איזה משחק זה היה? ידידות אולי? כמה נגמר?

 

הראל (ששונא את נבחרת צרפת :x ).

זה משחק ידידות שהתקיים באמצע השבוע בשביל מטרה כלשהיא לא זוכר מה היא הייתה

 

 

 

 

 

נדב

נדב - [email protected]

 

למכירה אוסף ענקי של דגמי מכוניות - *52 דגמים*

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1730383#post1730383

פורסם

אהלן,

 

 

קשה , קשה.

 

להולנד , יש את ואן ניסטלרויי שזה כבר פלוס , אך שאר השחקנים לא ממש מצטיינים.

גם דוידס שחקן מעולה , נמצא כרגע בכושר מעולה.

וגם! את החלוץ המעולה , רוי מקאיי.

 

פורטוגל , המארחת , יש לה את פיגו ודקו (שלדעתי , סתם עושים ממנו גדול) ושוער טוב - ויטור באייה.

לא נראה לי שהם יקחו , למרות שזה בבית.

 

הפיבורטית שלי , היא , גרמניה.

יש שחקנים (סליחה , מכונות משומנות) טובים , כגון - באלאק , קאן (שנמצא בתקופה לא הכי טובה שלו מאז מונדיאל 02 , לאחר ההפסד בגמר) , דייסלר ועוד.

יש להם הגנה טובה והם יודעים לשחק (למרות שהכדורגל הגרמני די אפור).

 

אנגליה , נבחרת טובה , בעלת כוכבים כמו - באקהם , סקולס , האחיים נוויל , אוואן.

נראה מה הם יצליחו לעשות.

 

יאללה חברים , עוד 10 דקות מתחיל המשחק הראשון , זז להתארגן לקראת המשחק.

תבלו :wink:

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8048 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...