Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5499 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן, התחדשתי בסוזוקי אלטו (כן, גם אני סטודנט עני :))

ואני רוצה להוסיף לה רמקולים. העניין הוא שיש הכנה ל 4 רמקולים בדלתות וחשבתי לבינתיים להוסיף רק 2 ובהמשך עוד 2.

אני לא מבין גדול בכל הנושא של רמקולים, קומפוננט וכל זה.. רציתי לשאול את הדבר הבא:

האם משתלם לי לקנות 2 רמקולים או כבר 2 רמקולים עם טוייטרים (קומפוננט) ?

ועוד שאלה - אני מעוניין לקנות את הרמקולים מחו'ל (דרך קרוב משפחה שמגיע עוד מעט), האם ההבדלים במחירים בארץ למחירים בארה'ב גבוהים ? ואם כן, אז איזה רמקולים אני צריך לקנות ? יש הגבלה מבחינת הוואטים וכל זה ?

 

לגבי ההתקנה - זה אפשרי יהיה להתקין את 2 הרמקולים לבד או שצריך 'מומחה' בשביל זה ?

 

בקיצור, אני ממש לא מבין בתחום ואני אשמח לקצת עזרה :)

 

עוד שאלה קטנה שנזכרתי בה - מה זה העניין של ה WAY... מה זה 2 WAY ?

תודה!

פורסם
אהלן, התחדשתי בסוזוקי אלטו (כן, גם אני סטודנט עני :))

ואני רוצה להוסיף לה רמקולים. העניין הוא שיש הכנה ל 4 רמקולים בדלתות וחשבתי לבינתיים להוסיף רק 2 ובהמשך עוד 2.

אני לא מבין גדול בכל הנושא של רמקולים, קומפוננט וכל זה.. רציתי לשאול את הדבר הבא:

האם משתלם לי לקנות 2 רמקולים או כבר 2 רמקולים עם טוייטרים (קומפוננט) ?

ועוד שאלה - אני מעוניין לקנות את הרמקולים מחו'ל (דרך קרוב משפחה שמגיע עוד מעט), האם ההבדלים במחירים בארץ למחירים בארה'ב גבוהים ? ואם כן, אז איזה רמקולים אני צריך לקנות ? יש הגבלה מבחינת הוואטים וכל זה ?

 

לגבי ההתקנה - זה אפשרי יהיה להתקין את 2 הרמקולים לבד או שצריך 'מומחה' בשביל זה ?

 

בקיצור, אני ממש לא מבין בתחום ואני אשמח לקצת עזרה :)

 

עוד שאלה קטנה שנזכרתי בה - מה זה העניין של ה WAY... מה זה 2 WAY ?

תודה!

2 WAY זה 2 אלמנטים (מידבאס + טוויטר)

3 WAY זה 3 אלמנטים (מידבאס + מידריינג' + טוויטר)

Pioneer 80PRS

Celestra FA2150x : Hertz HV 165 XL ||| Boston Acoustics GT275 : Hertz HT 28

DC 3.5k : Sundown Z v.3 15

XS Power D2400 , D5100

×
×
  • תוכן חדש...