Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5503 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

רציתי לדעת האם אני יכול להתקין רמקולים במגש האחורי ( איביזה ) מבלי לקדוח, ולחבר להם מגבר.?

חשוב מאוד לא לקדוח במגש למקרה ונרצה לפרק אותם במועד מאוחר יותר.

 

תודה רבה!

פורסם

ויש לי עוד שאלה, סליחה על הדאבל

האם הוספת מגבר ורמקולים במגש האחורי ישפיע לטובה על המערכת?, למרות שאני משאיר את הרכיבים המקוריים בשאר הרכב?

ושמעתי שאפשר לעשות הגבה למגש ואז זה פתרון לקידוח או משהו כזה..

פורסם

הגבהה למגש זה פתרון לחורים הגדולים, לא לקידוח

נניח אתה מגביה את הרמקולים, מה תשאיר אותם ככה חופשיים? צריך לקדוח אותם.

לדעתי תלך לפירוק ותחפש מגש משומש, תרכיב עליו את הרמקולים, ואת שלך תשמור בבית

Pioneer 80PRS

Celestra FA2150x : Hertz HV 165 XL ||| Boston Acoustics GT275 : Hertz HT 28

DC 3.5k : Sundown Z v.3 15

XS Power D2400 , D5100

פורסם

שום אלמנט (רמקול) הוא לא תחליף לשום אלמנט אחר, אלא אם אתה מדבר על אותו האלמנט.

ייעודו של הסאבוופר הוא לנגן את התדרים הנמוכים, טווח התדרים שאליהם לרמקול רגיל וקטן קשה להגיע בצורה כמו של הסאבוופר.

רמקולים הובליים (6/9) בגדול מורכבים בכדי לעשות רעש, צורתו האליפסית של הרמקול גורם לכך שהבאס שהוא יוציא יהיה יותר גדול מרמקול עגול, ומשום כך ישנם שיומרו שהוא תחילף לסאב, או שאם לא מוכנים בשום אופן להתקין סאב, זה יהיה הרעיון הטוב והזול ביותר להשלמת טווח התדרים הזה.

×
×
  • תוכן חדש...