Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5515 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עברתי עם האוטו שלי תאונה בשבוע האחרון נכנסתי במישהו מאחורה

מדובר בפגו 206 שנת 2001 ויש לי מקיף.

הבאתי שמאי של הביטוח אבל אני לא כל כך סומך על האובייקטיביות שלו

 

כרגע ראיתי שיש פגיעה בפח חזית,

יש שם כיפופים אבל לא החליפו אותו רק יישרו אותו ולא חושב שגם עם הלחמה

לגבי הגשר כולו יתעקם והוא עבר יישור.

החליפו מכסה מנוע ו2 כנפיים עברו יישור.

וכל הפלסטיקה הקדמית שכוללת על הוונקה והפנסים החליפו.

לפי מה שהבנתי אין פגיעה בקורת אורך אלא רק בפח חזית.

עכשיו אני יודע שאני ירצה למכור את האוטו בעתיד יעשו לי מלא בעיות כי במכוני בדיקה רושמים על דבר כזה קצה שילדה וזה מבריח קונים.

כמה ירידת ערך אמורה להיות לי אחרי תאונה כזאת?

אני יודע שיש השתתפות עצמית של אחוז וחצי על כל ירידת ערך.

אז מה עושים מה נראה לכם?

לא רוצה להידפק שאני ירצה למכור את האוטו אז יעשו לי בעיות ואני יצטרך להוריד מחיר אבל בעצם אני נדפקתי פה

מה עושים

פורסם

תביא שמאי שלך אם אינך סומך על השמאי של הביטוח

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

shaielzam שלום,

המקרה שלך היינו מקרה נפוץ וידוע.. - כמוך ישנם מאוד מקרים בהם ממנים שמאי מטעם חברת הביטוח אשר מתקמצן לקבוע את אחוז ירידת ערך רכב בעקבות מקרה ביטוח שמגיעה לך.

 

זכותך ע"פ חוק לבחור כל שמאי רכב שתחפוץ.

במקרה של תאונה מומלץ לבחור שמאי רכב שאינו מרשימת השמאים שחברת הביטוח מציעה לכם וזאת מסיבה חד משמעית – שמאי מרשימת השמאים של חברת הביטוח שפרנסתו תלויה בחסדיהם של חברות הביטוח, באופן טבעי ישמור על אינטרסיה תוך חיסכון בהוצאות חברת הביטוח, לרבות העדר קביעת פיצוי ירידת ערך מסחרית שנגרמה לרכבכם בעת קרות מקרה ביטוח.

בבחירת שמאי מטעם חברת הביטוח לא תיקבע ירידת ערך הרכב מסחרית הצפויה אלא במקרה הטוב תיקבע ירידת ערך ע"פ וועדת ששון שאותה הקפיאו ופסלו בתי המשפט בישראל.

באשר לשאלתך כמה ירידת ערך מגיעה לך עקב התאונה, זוהי שאלה טובה... אך אף שמאי רכב מקצועי לא יחשב לך את אחוז ירידת הערך לרכב מבלי לראות את הרכב לרבות בחינת חלפי התאונה.

בהצלחה,

חיים שריקי שמאות רכב ורכוש

פורסם

shaielzam שלום,

המקרה שלך היינו מקרה נפוץ וידוע.. - כמוך ישנם מאוד מקרים בהם ממנים שמאי מטעם חברת הביטוח אשר מתקמצן לקבוע את אחוז ירידת ערך רכב בעקבות מקרה ביטוח שמגיעה לך.

 

זכותך ע"פ חוק לבחור כל שמאי רכב שתחפוץ.

במקרה של תאונה מומלץ לבחור שמאי רכב שאינו מרשימת השמאים שחברת הביטוח מציעה לכם וזאת מסיבה חד משמעית – שמאי מרשימת השמאים של חברת הביטוח שפרנסתו תלויה בחסדיהם של חברות הביטוח, באופן טבעי ישמור על אינטרסיה תוך חיסכון בהוצאות חברת הביטוח, לרבות העדר קביעת פיצוי ירידת ערך מסחרית שנגרמה לרכבכם בעת קרות מקרה ביטוח.

בבחירת שמאי מטעם חברת הביטוח לא תיקבע ירידת ערך הרכב מסחרית הצפויה אלא במקרה הטוב תיקבע ירידת ערך ע"פ וועדת ששון שאותה הקפיאו ופסלו בתי המשפט בישראל.

באשר לשאלתך כמה ירידת ערך מגיעה לך עקב התאונה, זוהי שאלה טובה... אך אף שמאי רכב מקצועי לא יחשב לך את אחוז ירידת הערך לרכב מבלי לראות את הרכב לרבות בחינת חלפי התאונה.

בהצלחה,

חיים שריקי שמאות רכב ורכוש

×
×
  • תוכן חדש...