Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5538 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי שני מגברים המחוברים אחד לסאב והשני ל4 רמקולים

JBL 1004

וHELIX E10

הותקנו השבוע

הכל עובד טוב ויופי היום אני בנסיעה בעיר שומע מוזיקה אפשר לומר כמעט בפול ווליום ופתאום הכל כבה

הרדיו דיסק נשאר דלוק וממשיך לנגן מבחינתו אך אין סאונד בכל הרמקולים ובסאב

עצרתי את הרכב ישר רצתי לפיוזים קדימה וראיתי שהכל בסדר

הסתכלתי מאחורה על המגברים ראיתי ששניהם כבויים

לא שמתי לב אם נורית הפרוטקשן נדלקה , בדקתי את כל החיבורים הכל היה תקין

נכנסתי חזרה לאוטו כיביתי את הרדיו הדלקתי שוב כלום

אחרי 5 דקות של נסיונות התייאשתי והתחלתי ליסוע לכיוון החנות שקניתי ממנה את המגבר , בדרך הווליום היה על 0 , הרמתי קצת את הווליום וראיתי שהכל חזר לעבוד פתאום

ומאז זה לא קרה שוב

ובדקתי ניסיתי לאמץ אותם שוב הרמתי ווליום וכלום

לא הרמת לפול ווליום לאורך זמן אבל אני מניח שזה יחזור על עצמו מתישהו

בחנות אמרו לי שזה כנראה בעייה של התחממות כי הבגז' שלי מלא בלשון המעטה זה אוטו שאני עובד איתו אז יש שם די הרבה ציוד

אבל כשחושבים על זה התחממות לא ממש מסביר את העובדה ששניהם כבו בדיוק באותו הזמן

באותה השנייה ללא הפרש זמן

מה דעתכם מה יכול לגרום לבעיה ?

אמרו לי יכול להיות בעיה ב REMOTE

או במינוסים

אני מחכה לשמוע עצות מכם

הREMOTE

מפוצל לשני המגברים , והמינוסים של שני המגברים יושבים על אחד הברגים של הבולם.

***Alpine 9882ri -- JBL GTO6507 6.5" -- JBL GTO1004 -- ROCKFORD P312D4 ***

פורסם

נשמע כמו כבל מתח רופף אם המינוס של שניהם נלקח מאותו מקום תבדוק שהחיבור לא רופף זה יכול לגרום לתופעה שציינת (בד"כ מבורות בכביש)

כנ"ל לגבי הפלוס.

Honda XR250L 1995

Honda Civic coupe 1995

פורסם

מכל מגבר יוצא כבל מינוס נפרד אבל שניהם באמת מגיעים לאותו המקום

בכל אופן מחר אני כנראה ישב על זה ויושיב את שניהם במקום קצת יותר נורמלי מאיפה שהם נמצאים כרגע

ככה שיהיו מקובעים ואת המינוס אני יבדוק טוב טוב

מה עוד יכול לגרום לבעיה הזאת ?

***Alpine 9882ri -- JBL GTO6507 6.5" -- JBL GTO1004 -- ROCKFORD P312D4 ***

פורסם

זה היה קורה לי גם..

הפתרון היה להוסיף + עבה יותר לגוף הרכב (או שזה - ?)

 

פשוט הוצאנו מהמצבר עוד כבל (4 גייג') ישירות לגוף הרכב

 

 

תנסה ותעדכן אח"כ

Pioneer 80PRS

Celestra FA2150x : Hertz HV 165 XL ||| Boston Acoustics GT275 : Hertz HT 28

DC 3.5k : Sundown Z v.3 15

XS Power D2400 , D5100

פורסם

רשמתי

עוד משהו ?

האם תקלה בREMOTE

יכולה לגרום לזה ?

***Alpine 9882ri -- JBL GTO6507 6.5" -- JBL GTO1004 -- ROCKFORD P312D4 ***

פורסם

יכול להיות שהמגברים שלך מושכים יותר מידי זרם

וכתוצאה מזה הכבל של ה + לא מצליח לעמוד בעומס, תיבדוק איזה כבל של + יש לך,

מה העובי שלו .

תיבדוק גם מה העובי של ה - והאם הוא מחובר כשורה ?

זה נישמע כמו עומס על הכבל + .

×
×
  • תוכן חדש...