Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5543 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

*אם פתחתי בתת-פורום הלא הנכון,נא להודיע ולא לנעול את השרשור*

 

אהלן, הצבע הנוכחי (כחול-סגול) התקלף ברכב של בן משפחה. הוא מעוניין לצבוע את הרכב לכחול או לירוק פלורסנט + מדבקות קרבון 3D לתא המטען+הגג+מכסה המנוע.

 

אשמח אם תמליצו פה/בה"פ על מוסך/צבע רכב שיוכל לבצע את העבודה הבאה:

- צביעת רכב כוללת בירוק פלורסנט / כחול מטלי

- פחחות קלה ביותר (שריטות שטחיות ומכות פיציות[עומק של לא יותר מ-1 ס"מ])

- מדבקת/ות קרבון 3D לתא המטען+הגג+מכסה המנוע

 

הרכב המדובר הוא הונדה סיוויק 4D ידנית 1996.

 

התקציב הוא עד 12K לצביעה+פחחות קלה+מדבקות קרבון 3D.

 

תודה מראש,וסליחה על כל השרשורים ההזויים שפתחתי פה.

 

נ.ב. - אל תשפטו את הצבע. זה הטעם שלו.

:twisted:
פורסם

סליחה על ההקפצה,שכחתי לציין משהו חשוב:

 

הצביעה חייבת לכלול פירוק והרכבה של כל בורג ובורג, גומיה וגומיה, שמשה ושמשה, בקיצור צביעה כללית לא רק מבחוץ.

:twisted:
×
×
  • תוכן חדש...