Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5564 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

השבוע אבא שלי החליף את האוטו מפאסאט 2005 לגולף טי אס איי 2008.

והמושבים שלה לעומת הפאסאט מאוד קשיחים ולא נוחים לכן רציתי לשמוע המלצות לגבי מושב אורטופדי לרכב.

 

תודה.

פורסם

חכה, עוד לא הקדשת זמן להתרגל לרכב החדש. התרגלות למושב שונה ולתנוחת ישיבה שונה הם דברים שלוקחים כמה שבועות. האם בדקת וניצלת את מלוא אפשרויות הכיוונון של המושב וההגה ברכב החדש? אתה אמור להיות מסוגל להגיע לתנוחת נהיגה מצוינת. מושב הנהג בכל רכב מודרני הוא אורתופדי ובעזרת תנוחת נהיגה נכונה הוא מספק תמיכה ונוחות גם בנסיעות ארוכות. תחליפים וכיסויים שאנשים מרכיבים על המושב המקורי הרבה פעמים רק גורעים מן הנוחות או אף פוגמים בבטיחות (צלילה מתחת לחגורה, פגיעה בתפקוד כריות אויר צדיות ועוד).

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם

תודה על העזרה אבל אין כבר ניסיתי הכל,

אחרי כל נסיעה אני חוזר עם כאבי גב תחתון המושב מאוד קשיח כאילו אני יושב על אבן.

פורסם

באופיס דיפו ובד"ר גב יש תומכי גב תחתון שמתאימים גם למושבי רכב, האיכותיים מתחילים ב 300 ש"ח...שווה להשקיע

×
×
  • תוכן חדש...