Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5524 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ניקוי מחסן גאנטים ב "אי אנד איי"

 

1.גאנטים מקוריים משומשים 16" של סיאט לאון 2011 שעשו 100 ק"מ !!!

כחדשים!

מתאימים ל: פולקסווגן פאסאט,אודי A4 , אודי A3 (משנת 2004) ,פולקסווגן גולף מ 2005 ,סקודה אוקטביה 2006 +,

במחיר של 2900 ש"ח לכל הסט כולל הצמיגים!!!(צמיגי "ברידג'סטון 205-55-16)

 

3e2e86eafe63.jpg

 

2.גאנטים מקוריים של שירוקו 2010 ,מתאימים ל :פולקסווגן פאסאט כל השנתונים+גולף מ 2005 +אודי A3 +אודי A3 +סקודה אוקטביה.

הסט הינו:" 225-45-17 ומחירו 3900 ש"ח לכל הסט כולל צמיגים!

3eeba6ffe8fc.jpg

 

3.גאנטים 17" במידה 225-45-17 מתאימה לכל קבוצת ה פולקסווגן-אודי-סיאט-סקודה בעלי 5 ברגים בגלגל.

1700 ש"ח לכל הסט כולל צמיגים!

 

56060d1241920340-coolest-beetle-vw-wheels-sale-19-new-tires-joes-beetle.jpg

 

 

4.גאנטים מקוריים של פאסאט 2001 כולל רבעיית צמיגי TOYO במידה 195-55-15 במחיר של 1500 ש"ח לכל הסט!!!

 

1.jpg

 

 

 

אי אנד איי אוטוספורט 03-5702345

פורסם
הסתנן אלייך בטעות ג'אנט 17 מקורי של איביזה קופרה בוקנגרה ? אני מחפש.

תודה.

 

עדיין לא....

אבל אני בטוח שתוכל למצוא אצלנו משהו מעניין....

יש לנו במלאי תשע דוגמאות שונות לרכב שלך!!!

03-5702345

פורסם
עדיין לא....

אבל אני בטוח שתוכל למצוא אצלנו משהו מעניין....

יש לנו במלאי תשע דוגמאות שונות לרכב שלך!!!

03-5702345

 

תודה על תשובתך.

האמת היא שאני די מתעקש על המקורי שלי, אבל תודה בכל זאת!:-D

פורסם
הסתנן אלייך בטעות ג'אנט 17 מקורי של איביזה קופרה בוקנגרה ? אני מחפש.

תודה.

 

תומר??

"התדרדרת" בסוף לוואגית...? :lol:

הראל.

ספרינט QV 1.7i

146 1.7 16V

פורסם

יש משהו מעניין ליונדאי גטס? מידה 14.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
יש מבחר מעניין מאוד לאיביזה 2011 .

גם ב 15" וגם ב 17".

03-5702345.

 

יש מצב לתמונות, דיברתי איתך בפלאפון אמרתי לך שקצת באסה להגיע מחיפה עד לשם, אשמח לתמונות של 15 אינץ לאיביזה 2011... ואני יסע לכיוונך עם כסף וזהו.

 

אשמח

בעל סיאט איביזה גאה !

פורסם
מאזדה 3 2007 צבע כסוף, מה תכל להציע לי?

 

עדכונים:

1.הגאנטים של החיפושית נמכרו.

2.הגאנטים של הסיאט נמכרו ,אבל היום נכנסו חדשים....:wink:

3.ג'אנטים נוספים של שירוקו 2011 נכנסו אתמול.

 

גלגלים למאזדה: 4 דוגמאות במלאי. תגיע ותבחר.

03-5702345

×
×
  • תוכן חדש...