Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פורק לחצים


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8061 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רציתי לדעת קצת על העניין הזה

איך הוא עובד? הוא עושה משהו רע לאוטו? איפה ואיך מתיקינים? כמה עולה?

אם טעיתי בשם של זה, אני מתכוון לדבר הזה שכל פעם שמעלים הילוך, נשמע קול של פריקת לחץ כמו ממשאית או סיר לחץ.

פורסם

לפי מה שזכור לי כאשר מותקן ברכב מגדש טורבו אז אחרי כל העברת הילוך המנוע חייב לפרוק לחצים כדי שהוא לא ייהרס, לכן אתה צריך פורק לחצים - יצא לי לשמוע את זה באימפרזה STI - שומעים את הפריקה הזו ממש טוב.

 

תנסה לחפש בפורום (ע"ע טורבו) ואולי תמצא הסבר יותר טוב ומעמיק.

Skoda Octavia MK III 1.8TSI

פורסם

לפי מה שהבנתי אפשר להתקין דבר כזה גם בלי מגדש טורבו, אלא רק בשביל הפוזה ותשומת לב מהרעש - כמו שכל בן אדם שני שם בהונדה או הגולף שלו איזה אגזוז מפחיד ורועש.

פורסם

כן אבל אם תתקין את הפורק לחצים הזה אתה לא תשמע כלום כי מה שבונה את הלחץ

זה הטורבו או המגדש על ולכן בלעדיהם הוא חסר תועלת...

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם

קצת סדר בבלאגן ..

 

שסתום פריקה ( DUMP VALVE)

 

מיועד אך ורק לרכבי טורבו , ברכבים אטמוספרים (ללא טורבו) אין לו מה לפרוק..

 

כאשר האוטו בגדישה (הטורבו בפעולה) יש לחץ , כאשר עוזבים את הדוושה (לאו דווקא מעלים או מורידים הילוך) או מכניסים קלאטש , הלחץ צריך לצאת החוצה מהמערכת , זה קורה דרך אותו שסתום.

 

השסתום יכול להיות סגור , כך שלא שומעים את ה "פטסססס" או פתוח שכן שומעים...

 

באימפרזה זה מגיע ללא רעש.. (בעצם לא ידוע לי על שום רכב שהוא מגיע פתוח סטנדרטי) ומחליפים לאחד שפורק החוצה וכן עושה רעש.

פורסם

לא ניתן להתקין שסתום פריקה על רכב אטמוספרי (ללא טורבו), מה הוא יפרוק בידיוק?

התפקיד שלו אגב, למנוע מלחץ חוזר לפגוע במניפה של הטורבו.

והרעש שלו אכן מגניב 8)

 

*עריכה* טוב נו, אז השיגו אותי בדקה.. *עריכה* :oops:

If i were a rich man...

פורסם

השסתום נפתח גם כשלוחצים על הקלאצ'??

 

חשבתי רק כשהמיצערת של היניקה נסגרת (כשעוזבים את דוושת הגז..)

פורסם

ראית את הסרט של הM3 אה :lol:

 

אני יודע זה נשמע טוב אבל רק במנועים מוגדשים מותקנים שסתומי פריקה,זה אחד הדברים היחידים שאי אפשר לשים רק "לפוזה".

פורסם

אז אני צריך לבדוק את הבן אדם שסיפר לי על זה את הנושא,

הוא אמר שב700 שקל הוא יכול להשיג התקנה של דבר כזה בכל רכב...

אולי יש מכשיר שמחכה איכשהו את האפקט של פורק הלחצים?

פורסם
אז אני צריך לבדוק את הבן אדם שסיפר לי על זה את הנושא,

הוא אמר שב700 שקל הוא יכול להשיג התקנה של דבר כזה בכל רכב...

אולי יש מכשיר שמחכה איכשהו את האפקט של פורק הלחצים?

 

אתה יכול להקליט את הסאונד ולצרוב בדיסק... ולהשתמש ברדיודיסק שלך :lol:

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

ראיתי "קיטים" שעושים את זה (דימוי קולות שונים ומשונים) :puzzled:

ופה נעצור את הכיוון הזה של הת'רד

If i were a rich man...

פורסם
אז אני צריך לבדוק את הבן אדם שסיפר לי על זה את הנושא,

הוא אמר שב700 שקל הוא יכול להשיג התקנה של דבר כזה בכל רכב...

אולי יש מכשיר שמחכה איכשהו את האפקט של פורק הלחצים?

 

אתה יכול להקליט את הסאונד ולצרוב בדיסק... ולהשתמש ברדיודיסק שלך :lol:

 

נשמע לי יקר 700 שקל לדיסק :roll:

פורסם

הדיסק עולה 3 שקל

 

אבל הצורב גם עולה כסף חשבת על זה? ואיפה הרווח של המכירה ומעמ וכל התוספות?

 

ככה מגיעים בארץ ל 700 שקל דיסק

some people need a high five

in the face

with a chair

×
×
  • תוכן חדש...