Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5581 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי פגו 406 שנת 2001,לפני יומיים התחילה בעייה מוזרה שבזמן תחילת תנועה בהילוך דרייב(ברוורס הכל בסדר) אחרי 2 מטר בערך הגלגל השמאלי האחורי כאילו ננעל על האנד ברייק ולא מסתובב אלא נגרר ואי אפשר לנסוע זה קורה לא כל פעם אבל לעיתים תכופות לדוגמא היום הייתי צריך לנסוע כל הדרך לבית שלי ברוורס(אני גר בערד אז זה לא נורא).

חוץ מהגלגל הנעול הידית של בלם היד נהיית "קשה" וכאילו ממצד למטה ולמצב מורם היא לא נמתחת וכשאני משלב רוורס היא פתאום "משתחררת" ואפשר לשחרר ולהרים.

אשמח לתשובה מהירה,תודה לכל העוזרים!

פורסם
יש לי פגו 406 שנת 2001,לפני יומיים התחילה בעייה מוזרה שבזמן תחילת תנועה בהילוך דרייב(ברוורס הכל בסדר) אחרי 2 מטר בערך הגלגל השמאלי האחורי כאילו ננעל על האנד ברייק ולא מסתובב אלא נגרר ואי אפשר לנסוע זה קורה לא כל פעם אבל לעיתים תכופות לדוגמא היום הייתי צריך לנסוע כל הדרך לבית שלי ברוורס(אני גר בערד אז זה לא נורא).

חוץ מהגלגל הנעול הידית של בלם היד נהיית "קשה" וכאילו ממצד למטה ולמצב מורם היא לא נמתחת וכשאני משלב רוורס היא פתאום "משתחררת" ואפשר לשחרר ולהרים.

אשמח לתשובה מהירה,תודה לכל העוזרים!

שלום

תפרק את הגלגל שנתפס, תוריד את תוף הבילום ותגלה שהתפרק חומר הבילום מהסנדל. זה מה שקורה ב דרך כלל.

פורים שמח

פורסם
אתה מתכוון שאני צריך להחליף איזה משהו או שפשו לפתוח להזיז שם משהו וזהו?

 

אני לא כל כך מבין בפ'גו.. אבל אם הברקס האחורי שם הוא תוף. כדאי שתפתח ותראה מה הבעיה.. אני אישית עובד במוסך של מזדה פורד.. וראיתי תקלה כזאת בשתי פוקוסים שנתקעו בנמל... נכנס מים לתוף.. והחומר בלימה נדבק לתוף.. שניסו להזיז את הרכבים אז חלק מהחומר נשאר על התוף עצמו.. אפשר לשייף את החומר רק בשביל שתוכל להזיז את הרכב ולהחליף סנדלים.. תקן אותי אם אני טועה.

volkswagen golf mk2 1.3

volkswagen golf mk2 1.6

Volkswagen golf mk2 1.3

פורסם

פתחתי היום את הגלגל ואחר כך את תוף הבלימה וישר נפלה לידיים שלי אחת מה2 רפידות בלימה,הוצאתי אותה ונהגתי בדרכי למוסך על מנת שהוא יחליף לי את הרפידות של הבלמים.

תודה על הייעוץ של לפתוח את הגלגל נראה לי אם לא הייתי עושה את זה הייתי צריך להחליף כבר את כל התוף.

דרך אגב אני מחליף את הרפידות בשני הגלגלים האחוריים והמוסך לוקח לי 500 שקל כולל עבודה כולל הכל מה אתה אומר על המחיר?

תודה רבה על היעוץ שוב פעם.

×
×
  • תוכן חדש...