Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ירושלים של זהב בטוביה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5603 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כבר בשבוע שעבר הזהובה רצתה לבוא, אבל הגשם הפחיד אותה.

אם מחר לא יהיה גשם אולי....

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

פורסם

כן התכוונתי אליך, נחכה באותו מקום ובאותה שעה גם בשישי הבא...

היה גדול, היו אורחים מגרמניה.

פגשנו את אור וההארלי המדהים שלו.

המון חברה שהגיעו, ואפילו דובי הפציע לרגע....

אה כן וחילצנו סיטרואן אחת, שקרעה פקק טרמוסטט.

ומי לא בא? XL ארבע XM יש לו הוא ולא מגיע, עכשיו יגיעו התירוצים...

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם
כן התכוונתי אליך, נחכה באותו מקום ובאותה שעה גם בשישי הבא...

היה גדול, היו אורחים מגרמניה.

פגשנו את אור וההארלי המדהים שלו.

המון חברה שהגיעו, ואפילו דובי הפציע לרגע....

אה כן וחילצנו סיטרואן אחת, שקרעה פקק טרמוסטט.

ומי לא בא? XL ארבע XM יש לו הוא ולא מגיע, עכשיו יגיעו התירוצים...

 

יום שישי יפה וחמים. חייב לצאת מהקופסא.

החלטתי לנסוע סוף סוף ולפגוש את רן, משורר האופנועים.

כן, זה אילץ אותי לעלות לירושלם ולהתמודד עם עברי כירושלמי. זכרתי כמה קר לרכב על אופנוע בירושלם, אפילו ביום שמש חורפי, אבל לא זכרתי כמה קר.

השלפוחית הקשישה שלי לא עמדה בקור וגם HOGI התלונן שעדיין לא עשיתי לו את כיסוי העור לרדיאטור השמן שהבטחתי לו כבר לפני שנה.

אבל מה שחימם אותי היה המפגש עם החבורה הנפלאה הזאת.

אולי הפכתי רגיש מדי [אולי המילה הנכונה היא אלרגי] לחבורות של אנשים שנפגשים סביב נושא אחד, ואפילו הנושא הזה - הארלים, מכוניות קלאסיות, ג'יפים - מעניין אותי.

ואולי הקריאה בין השורות של הפורום הזה במשך זמן רב הוציאה לי את התיאבון מלהפגש עם הדומים לי[...], אבל אתמול קיבלתי תיקון.

 

התקבלתי במאור פנים כזה, כאילו לפחות עשיתי השקה של דודג' D24 סדאן 1948

פגשתי חבורה נעימה ומגוונת של ירושלמים, בלי פוזה ועם לב פתוח ומקבל.

אחרי שקפאנו לנו בשמש הירושלמית, יצאנו לסיבוב מקפיא עוד יותר ברחובות ירושלם- יוני עם הגולדווינג, רן עם המפלץ והוגי לקח אותי, ברוב חסדו.

הלכנו לראות וויליס, כדי שאוכל ללטף אותו מקרוב, ואפילו אם הוא כל כך עצוב ובמצב כמעט סופני.

 

אח"כ ירדתי מירושלם, הולך ומפשיר, עוצר לסמן עוד עץ בדרך וממשיך לרכב.

 

תודה לכם,

 

אני עוד אחזור...

פורסם

שמחנו לארח אותך ואת HOGI אתה תמיד מוזמן.

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

×
×
  • תוכן חדש...