Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5607 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

 

הוזמנתי לאירוע מסויים בבר 15 דקות שנמצא בארלוזורוב 15 (פינת בן יהודה).

 

אני לא תל אביבי ולכן אשמח לקבל המלצות למקומות חנייה באיזור.

חניונים (בתשלום סביר) גם באים בחשבון.

 

תודה!

פורסם

יש לך שתי אופציות.

1. יש חניון בתשלום סביר ממש על ארלוזרוב בין דיזינגוף לבן יהודה.

2. להחנות את הרכב ברידינג ולקחת קו 4 לבן יהודה פינת ארלוזרוב.

כל מה שתעשה בחיים, יהיה חסר חשיבות.

אך חשוב מאוד שתעשה אותו,

כי איש לא יעשה אותו מלבדך.

פורסם

אם אתה מחפש חניון זול, יש את חניון "מוגרבי" באלנבי פינת בן יהודה.

אתה יכול לחנות שם ולקחת כל קו אוטובוס שעובר לכיוון צפון, זה מרחק של 5 דקות נסיעה.

פורסם

חפש בגוגל "אחוזת החוף" ובאתר שלהם תוכל לקבל את מפת החניונים . הם מחזיקים ברוב המכריע של חניונים בתל אביב.

 

אם יש ברשותך אייפון, אפליקציה מומלצת היא IPARK שתוכל און ליין לומר לך מה החניונים הקרובים אליך.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

כל חניון באיזור עולה 30 ש"ח (במקרה הטוב) - יש לך את הצמוד במרחק 10 מטרים, ויש לך את החניון של כיכר אתרים שיכול לעלות גם 45 ש"ח.

ובכל זאת בתור תל אביבי אני אומר לך שעדיף להחנות באחד משניהם כי בסופ"ש האיזור עמוס וחייבים לפחות שתיי פיות חנייה (לפעמים שלוש) בשביל למצוא חנייה שם.. ובכל מקרה בחצי מהמקומות תקבל דו"ח.

 Jeep Grand Cherokee Trailhawk
Renault Megane RS Trophy

פורסם

עדיף לך להחנות את הרכב מול הכניסה לבנין שאתה צריך, ולהכנס לארוע בראש שקט.

 

 

כשתצא האוטו לא יהיה שם. קח מונית לחניון רידינג.

 

האוטו יחכה שם, גרור, עם קנס.

 

אתה מגיע כמו מלך, מחנה מול הכניסה, ואחרי זה המונית + קנס + תשלום גרירה יוצא לך יותר זול מהחניון.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם
עדיף לך להחנות את הרכב מול הכניסה לבנין שאתה צריך, ולהכנס לארוע בראש שקט.

 

 

כשתצא האוטו לא יהיה שם. קח מונית לחניון רידינג.

 

האוטו יחכה שם, גרור, עם קנס.

 

אתה מגיע כמו מלך, מחנה מול הכניסה, ואחרי זה המונית + קנס + תשלום גרירה יוצא לך יותר זול מהחניון.

 

זו יוזמה של עיריית ת"א לשרות Valet Parking עירוני. את החלק של לאסוף את המכונית הם עושים מצוין, יש כרגע בעיה עם הקטע של להחזיר, עובדים על זה.

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

×
×
  • תוכן חדש...