Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8064 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אין לי מושג כמה שווה פיאט אונו טורבו אז מי שמבין שיעזור לי,מדובר על פיאט אונו שהבעלים טוען שהמנוע והטורבו די חדשים מודל 86 בלי מכות בשילדה,כמה לדעתכם שווה המכונית? :?

 

ובכלל האם זה כדאי לקנות רכב ספורט משנות השמונים בכלל??

פורסם

תראה אחי אני לא חושב שכדאי לך ללכת על הרכב הזה

קודם כל כי פיאט זה לא הרכב הכי אמין שיש ובגלל שהיא קצת ישנה (18 שנים על הכביש)

היא בטח מתקלקלת די הרבה, בנוסף הכרתי כמה אונו טורבו ולפי מה שראיתי זה לא רכב

שאנשים בד''כ שומרים עליו, עוד סיבה בגלל שמנועים קטנים זקוקים לראש מנוע מהר יותר

מאשר מנועים גדולים יותר.

 

אז לפי מה שנראה לי אומנם חלפים זולים אוטו זול אבל הוצאות יקרות ובטח לא אמינה.

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם
תראה אחי אני לא חושב שכדאי לך ללכת על הרכב הזה

קודם כל כי פיאט זה לא הרכב הכי אמין שיש ובגלל שהיא קצת ישנה (18 שנים על הכביש)

היא בטח מתקלקלת די הרבה, בנוסף הכרתי כמה אונו טורבו ולפי מה שראיתי זה לא רכב

שאנשים בד''כ שומרים עליו, עוד סיבה בגלל שמנועים קטנים זקוקים לראש מנוע מהר יותר

מאשר מנועים גדולים יותר.

 

אז לפי מה שנראה לי אומנם חלפים זולים אוטו זול אבל הוצאות יקרות ובטח לא אמינה.

????

מה הקשר?

 

אונו טורבו זה אוטו חזק מאוד, אמינות תלויה במצבה של המכונית...חפש חלודה במקומות מוסתרים

 

בגדול? HF קטנה ושובבה...

אלפא רומאו ספיידר V6 3.2 בציר 2007

טל שביט (1955-2011) זה לא אותו הדבר בלעדייך, אתגעגע לנצח.

פורסם
תראה אחי אני לא חושב שכדאי לך ללכת על הרכב הזה

קודם כל כי פיאט זה לא הרכב הכי אמין שיש ובגלל שהיא קצת ישנה (18 שנים על הכביש)

היא בטח מתקלקלת די הרבה, בנוסף הכרתי כמה אונו טורבו ולפי מה שראיתי זה לא רכב

שאנשים בד''כ שומרים עליו, עוד סיבה בגלל שמנועים קטנים זקוקים לראש מנוע מהר יותר

מאשר מנועים גדולים יותר.

 

אז לפי מה שנראה לי אומנם חלפים זולים אוטו זול אבל הוצאות יקרות ובטח לא אמינה.

????

מה הקשר?

 

אונו טורבו זה אוטו חזק מאוד, אמינות תלויה במצבה של המכונית...חפש חלודה במקומות מוסתרים

 

בגדול? HF קטנה ושובבה...

 

מסכים עם כל מילה של לנצ'יאוליסט...דבר שני כבר דובר לא פעם בפורום שאמינות ומכוניות ספורט זה לא עובד ביחד...הבנאדם לא מחפש אוטו שיוביל אותו מנקודה א' לנקודה ב' כי זאת לא המטרה של אונו טורבו, ואידיוט הבנאדם שיש לו אונו טורבו והוא לא ישמור עליה, אם באמת אתה הכרת כזה דבר תן לי תטלפון שלו אני ידאג לטפל בוא :lol: ...בכל אופן תיהיה כמעט בטוח שאם אתה קונה אונו טורבו היא תיהיה יותר שמורה (ברוב המקרים מלמשל 205 ראלי לדוגמא, ולא שחס וחלילה אני טוען שכל מי שיש 205 ראלי היא מכוסחת אבל בוא נאמר שקשה למצוא...מה שכן שקונים אונו צריך להקפיד להסתכל אם אין התפתחות של חלודה כי בכל האונוהים והפיאט בכלל לפני שנת 89' (לא בטוח בשנה) היו מיוצרות מפח זול ודק שיובא מרוסיה.

Honda hornet 600

 

פורסם

בכל מקרה הבעלים טוען שאין מכות בשילדה שהגיר חדש הטורבו משודרג והמנוע גם,הוא דורש עליה שימו לב 15K,בואו נגיד שכל מה שהוא אומר נכון,המחיר לא מוגזם?

דרך אגב הרכב מודל 86!!

(ולמי שרוצה יש גם 205 GTI מודל 88 ).

פורסם

יא מטורף!!

זה מחיר מציאה!!

אחת כזו שווה בכיף את ה-20.

 

 

 

...

 

 

מה? אני? משוחד??? שקט בנצי! :shock:

 

:lol::lol:

 

 

 

ברצינות, לדעתי המחיר הגיוני. תנסה עוד להתמקח אבל כעקרון אלו המחירים.

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

פורסם

אם הרכב שמור ובמצב טוב 15 זה מחיר די מצחיק!!

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

×
×
  • תוכן חדש...