Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5654 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זוג + 1 (בקרוב 2, בע"ה).

1. מיצובישי לנסר.

2. ניסאן טידה.

3. טויטה קורולה.

4. מזדה 3.

5. פורד פוקוס.

6. יונדאי I30.

7. רנו פלואנס.

8. סיטרואן C4.

9. שברולט קרוז.

10 פיג'ו 308 COMFORT.

11. פולקסווגן ג'טה.

 

תודה מראש.

פורסם

האם הם זהים מבחינת שווי שימוש ? בשיטה החדשה שווי שימוש נקבע לפי אחוז קבוע מחיר הרכב (ולא קבוצה).

יש כאן דגמים שהפרש המחיר ביניהם גדול.

פורסם
זוג + 1 (בקרוב 2, בע"ה).

1. מיצובישי לנסר.

2. ניסאן טידה.

3. טויטה קורולה.

4. מזדה 3.

5. פורד פוקוס.

6. יונדאי I30.

7. רנו פלואנס.

8. סיטרואן C4.

9. שברולט קרוז.

10 פיג'ו 308 COMFORT.

11. פולקסווגן ג'טה.

 

תודה מראש.

 

היות ומדובר ברכב ליסינג, ולא אמור להיות אכפת לך מיכולת המכירה של הרכב אחר כך (אלא אם כן מדובר בליסינג פרטי ואז למחירון יש משמעות) - ללא ספק הייתי בוחר בסיטרואן. רכב נוח מאוד, סיטרואן מדעות כאלו ואחרות היא לא אמינה, אבל האם לך בתור מישהו שמחזיק ברכב ליסינג למשך 3 שנים לכל היותר אמור להיות אכפת? לא. גם הרנו עשויה להיות טובה, יש לה תא מטען ענק. הפיג'ו גם אופציה טובה.

 

אם מדובר בליסינג פרטי או שהרכב חוזר אליך בסוף התקופה - מאזדה 3 (למרות שאני לא סובל את הרכב, ורק בגלל שהוא שומר יחסית לא רע על המחירון אני ממליץ עליו) ויונדאי i30 נראות לי האופציות הטובות כאן.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

התשובה היא יחסית פשוטה

 

היות ומדובר ברכב ליסינג - בתקופת ההשכרה - מה איכפת לך בעצם?

 

שותה דלק לא שותה דלק

כן מנוע חדיש ומתקדם או להפך מנוע מיושן אבל חזק

כן יפה, לא יפה

מהיר ונוקשה, עגלה אבל נוח

 

את מי זה מעניין בעצם - אתה בעיקר זקוק לפרקטיקה ולכן הייתי הולך על הרכב שיש לו את תא המטען הכי גדול שזו הפלואנס.

 

אבל - איפה כן צריך להיות לך איכפת? - אם אתה כן שומר לעצמך את הזכות לרכוש את הרכב בתום תקופת ההשכרה - אז שלא תמצא את עצמך עם רכב שאתה לא רוצה להיות הבעלים שלו.

 

וכאן כבר מתחילים לדפוק חשבון לכל המשתנים - נוחות, אמינות, חסכון, עלויות תחזוקה טיפולים אגרות, מראה חיצוני, מראה פנימי, כוח ובלה בלה בלה.

 

אם אין לך שום תכנית להחזיק ברכב לאחר השכירות - לך על הפרקטיקה ושום דבר אחר.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
זוג + 1 (בקרוב 2, בע"ה).

1. מיצובישי לנסר.

2. ניסאן טידה.

3. טויטה קורולה.

4. מזדה 3.

5. פורד פוקוס.

6. יונדאי I30.

7. רנו פלואנס.

8. סיטרואן C4.

9. שברולט קרוז.

10 פיג'ו 308 COMFORT.

11. פולקסווגן ג'טה.

 

תודה מראש.

 

בתור עובד מחלקת הליסינג של "AVIS", ברמת המשפחתיות יש הבדלים ענקיים בין הרכבים!

כמו שכבר נאמר בתגובות לפניי, הכל תלוי בצרכים של הלקוח,הרנו פלואנס הוא רכב בטיחותי ברמה הגבוהה ביותר בקטגוריה,השברולט קרוז,טויטה קורולה והיונדאיI30 מאוד חזקות (מעל 120כ"ס) אך ליונדאי יש בעיה רצינית-לאחר 100K זה לא אותו רכב והוא גם קטן יחסית לשאר,לגבי הסיטרואן קיבלת המלצה מהבחור לפניי אך אני ממש לא מתלהב ממנה זה הרכב הכי פחות מהנה לנהיגה, הפולקסוואגן ג'טה בכלל לא בקטגוריה לפי מה שאני יודע הוא מצריך תוספת מצד החברה שבה אתה עובד,בכל אופן,הג'טה היא הכי מפנקת והכי מרווחת מהרכבים שצוינו והיא מאד מהנה לנהיגה(גיר DSG),המזדה מאוד נמוכה ונותנת תחושה ספורטיבית והתא מטען מאוד גדול,הפורד פוקוס נותנת קצת מכל דבר!

אם אתה מבצע את העסקה, כעסקת ליסינג פרטית(הרכב בבעלותך לאחר 3 שנים), אז כמובן שאני ממליץ על מזדה 3, יש לה שוק מטורף בארץ והיא שומרת על מחירה בצורה מצויינת!

 

 

לזוג+2 ילדים אני ממליץ על הג'טה(תבדוק אם היא בקטגוריה) או פורד פוקוס.

פורסם

תודה על התגובות,

כמה תשובות:

א. מדובר בליסינג דרך החברה אבל יתכן שאני ארכוש אותו בסוף התקופה.

ב. הדברים שכן חשובים לי: 1. תא מטען גדול. 2. בטיחות. 3. נוחות נסיעה.

ג. הג'טה בקטגוריה, רק מגיע ברמת איבזור מאוד נמוכה.

פורסם

פלואנס פלואנס ושוב פלואנס



 

ואם לא הגט'ה

 

אין סקודה אוקטביה ברשימה?

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

×
×
  • תוכן חדש...