Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5650 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

גנאדי , אחריי הפעם האחרונה שנפגשנו החלפתי חזרה מה-RBF 600 ל-5.1 (אין סיבה לעשות את זה , ה-S2000 הישנות היו צוברות חלודה במערכת הקלאץ' בעקבות לחות תוך מספר שבועות , ולמרות שאצלנו החליפו את הסלייב לאלומיניום , החלטתי להחליף נוזל לקלאץ' ועל הדרך להחליף לבלמים) .

קצת למעלה מ-5 חודשים וכמעט 3,000 ק"מ , פחות 2-3 מ"מ מהרפידות הקדמיות , הנוזל לא שינה אפילו לא מעט את הצבע שלו ואת תכונות הבלימה שלו (גם לא אחריי הפעם האחרונה שנפגשנו בבי"ס) .

אני מאמין שאפשר להחזיק שנה שלמה על הנוזל , אבל גם ככה סביר להניח שבאחד הימים שישעמם לך אתה תחליף אותו הרבה לפניי :lol:

MX-5T 05>911 S 08>S2000 07>S2000 06>S2000 08>Mazda 6 05+Z800 14+Polo 98>Suzuki Splash 09 :cry:

פורסם

טוב לשמוע שזה הניסיון שלך איתו הוא באמת לא הופך להיות ריבה אחרי 3 חודשים - כי מזה חששתי (וכבר בטיג אמרו לי שזה ממש לא המצב).

 

בכל מקרה RBF600 כהה יותר מ-DOT4 רגיל כך שאני מניח טיפה יותר קשה לראות עליו שינוי צבע.

חוץ מזה נראה לי כאשר מזהים שינוי צבע זה אומר שהמצב הדרדר כבר בהרבה - ואנו הרי לא רוצים להגיע לזה.

 

וגם צריך לזכור שתנאי מזג אוויר זה טוב ויפה - אבל אופן השימוש - קרי האם מביאים את הנוזל לרמת הרטיחה וכמה פעמים זה קורה - זה משפיע על אורך חיים שלו.

 

מה שלא יהיה - כמו שכבר אמרתי אם הוא יתן לי שנה אני אהיה מרוצה לגמרי.

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

×
×
  • תוכן חדש...