Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5704 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני אפרט. ברשותך

יונדאי H1 שמורה

185000ק"מ

יד ראשונה פרטית בובה של אוטו, בפנים ומבחוץ

בלאי דסקיות גיר

מעשן קצת

זוהי בעיה מוזרה בזרימת הסולר. לעיתים רחוקות המנוע כמעט נכבה או נכבה, ומיד חוזר לעצמו

עקב התחממות יתר, עבר לפני 50000 ק"מ שיפוץ מנוע מקיף. מה בדיוק היה כלול בשיפוץ איני יודע.רק שהוא לא נעשה אצל הבני דודים

נעשה לאחרונה כיוון משאבת סולר במוסך פרטי

אחד עשרה מקומות (ארוך) אבל לא עשה ב ח י י ם הסעות

מחיר מבוקש 42000 ש"ח

 

מצד שני ניצבת לה בגאון הטויוטה הייאס

יד רביעית שנת 2001

מד הק"מ (בוודאי מזוייף על ידי אחד מהבעלים הקודמים) המד עומד על 270000

אחד עשרה מקומות שבוודאי עשה הסעות ועבד קשה מאוד

עכשיו הרכיבו לו מנוע מיבוא אצל שלמה נאור

וכן הרכיבו לו גיר מיבוא אצל שלמה נאור

גם עשו לו עכשיו רדיאטור אצל מוסכניק מהימן

ברקסים אחוריים חדשים כולל חריטה בתופים. עבר כעת כיוון פרונט

על כל הנ"ל יש קבלות. הגיר באחריות והמנוע עכשיו נגמר לו האחריות, הרדיאטור באחריות לשנה

גם המוסכ'ניק וגם שלמה נאור הם קרובים בהחלט למקום עבודתי, כך שאין לי בעיה להגיע לתיקונים אם אצטרך

האוטו נראה בפנים ובחוץ בסדר גמור

הכסאות יוצאים החוצה בשליפה, ומתקבל לו אולם ריקודים של ממש, כולל סאונד...

מחיר מבוקש 63,000 ש"ח

 

בשניהם מדובר על הדגם הארוך

אני די מפחד מהטויוטה כי עבדה כל כך קשה. המתלים הימניים מרעישים, גם בגלגל הקדמי וגם בגלגל האחורי

מצד שני, היונדאי נראית כעת מצויינת, אבל האמינות שלה היא לא כל כך

מומחה יקר. אני מכבד מאוד את דעתך. תתייחס אלי ברצינות ותן לי תשובה החלטית.

תודה תודה תודה

×
×
  • תוכן חדש...