Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5712 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי

 

מצאתי ב eBay מוצר שאני רוצה לקנות, התכתבתי עם המוכר והוא אמר שהוא ישלח לארץ באמצעות DHL.

לפני שבוע וחצי (27.10) שילמתי לו בעזרת PayPal ושלחתי מייל כדי לוודא שהוא קיבל את הכסף. לאחר יומיים הגיב ואמר שישלח מספר מעקב במייל הבא.

 

במהלך השבוע הוא לא שלח שום מייל, שלחתי שני מיילים נוספים ושאלתי מה קורה עם המשלוח. הוא לא ענה לאף אחד מהם ולא שלח מספר מעקב.

 

בדף המכירה של הפריט הוא רשם שמספר מעקב ישלח לקונה תוך 24 שעות מזמן העברת התשלום.

יש למוכר יש היסטוריה של כ 700 מכירות ופידבק של 99.5%, האם זה מוקדם מידי לפתוח Dispute?

 

תודה.

פורסם

לא מוקדם מידי - תפתח.

המדיניות שלי היא מוכר שלא יכול לענות למיילים שלי ולתת לי את המינימום יחס לאחר הקניה לא ראוי לעסקים עימי.

 

תפתח DISPUTE ותראה איך אחרי יום-יומיים הוא חוזר אליך או כספך חזרה :)

בהצלחה.

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם
רוצה שיענה לך למיילים?

פתח דיספיוט, עובד כמו קסם.

 

אחרי תגובה כזו (ושל קאררה) אתם מתפלאים למה יש הרבה מוכרים שלא מוכנים לשלוח לישראל?

מנסיוני - לא הגיוני שעם רייטינג 99.5% מ-700 מכירות תהיה בעיה עם המוכר. אני מניח שלא מדובר במיליון דולר, שהוא יברח עם הכסף. קצת סבלנות. ממילא כגם התלונה לא מטופלת מייד - מאותה סיבה של "חכה רגע, אולי הכל בסדר".

אולי קרה לו משהו? אולי היתה בעיה עם התשלום?

נכון שהשתיקה במייל לא טובה ולא יפה. לי היה סיפור עם מוכר שיום אחרי העיסקה עבר תאונה ואושפז ל-10 ימים.

כאשר חזר התנצל, הייתי צריך להתעקש שלא ישלח בחינם כפי שהציע כפיצוי, ובסופו של דבר עוד הלך לרכוש עבור בני פריט יחודי שאינו במכירות עליו התכתבנו. לבסוף שלח מבלי שקיבל אגורה - והתעקש שאשלם רק אחרי שביעות רצון מלאה. שלמתי.

 

אגב - שימוש בחברת שילוח מייקר מאוד את העלות.

דואר אויר רגיל מגיע מארה"ב לישראל תוך 3-4 ימים. רק שמנתב"ג לאיזור השרון לוקח 10 ימים...

ילה גבר בא נראה! מר +1
פורסם

הוא מחכה כבר עשרה ימים...לדעתי זאת מסגרת זמן הגיונית.

ואתה יודע מה ? אולי לא מדובר על מיליונים אבל יש מפסיק אידיוטים שבורחים גם עם 4 דולר. וכשה-4 דולר האלה הם שלך, זה מעצבן לא משנה איך תנסה לסובב את זה.

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם

אפשר לחשוב, אז פתחת לו דיספיוט.

אם אחרי דיספיוט עונים למיילים ומספקים סיבה להגיונית ומקובלת להעלמות, המוכר עדיין מקבל פידבק חיובי וכלום לא קרה.

בחמישים אחוז מהמקרים נתקלתי במוכר שפשוט התעלם עד שקלט שהוא עלול לאבד את המכירה.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם
אחרי תגובה כזו (ושל קאררה) אתם מתפלאים למה יש הרבה מוכרים שלא מוכנים לשלוח לישראל?

מנסיוני - לא הגיוני שעם רייטינג 99.5% מ-700 מכירות תהיה בעיה עם המוכר. אני מניח שלא מדובר במיליון דולר, שהוא יברח עם הכסף. קצת סבלנות. ממילא כגם התלונה לא מטופלת מייד - מאותה סיבה של "חכה רגע, אולי הכל בסדר".

אולי קרה לו משהו? אולי היתה בעיה עם התשלום?

נכון שהשתיקה במייל לא טובה ולא יפה. לי היה סיפור עם מוכר שיום אחרי העיסקה עבר תאונה ואושפז ל-10 ימים.

כאשר חזר התנצל, הייתי צריך להתעקש שלא ישלח בחינם כפי שהציע כפיצוי, ובסופו של דבר עוד הלך לרכוש עבור בני פריט יחודי שאינו במכירות עליו התכתבנו. לבסוף שלח מבלי שקיבל אגורה - והתעקש שאשלם רק אחרי שביעות רצון מלאה. שלמתי.

 

אגב - שימוש בחברת שילוח מייקר מאוד את העלות.

דואר אויר רגיל מגיע מארה"ב לישראל תוך 3-4 ימים. רק שמנתב"ג לאיזור השרון לוקח 10 ימים...

 

יותר נכון מנכון. זמן המשלוח יכול להגיע ל 14 יום ואפילו 21 ובהחלט לא רצוי לנו כישראלים סתם לעצבן מוכרים. מה שחשוב הוא לבדוק בתפריט קניות עם מצוין מול הפריט "נשלח", אם חיובי אז ממש אין צורך להכנס ללחץ. מה עוד שלדספיוט יש 45 יום וזה נקבע על סמך נסיון כדי לתת למוכרים גם זמן לנשום. בנוסף רוצה להדגיש את הנקודה שהועלתה בציטוט, המון מוכרים מחרימים את הישראלים כי הם לא מוכנים לקבל את החוצפה והלחץ שלנו, מה שבכללי מיותר לחלוטין. מצד שני התוצאה של הגישה התובענית והמחוצפת של רבים מאיתנו מאד מקשה לקנות כאשר מוכרים רבים מאד מציינים בבולטות "לא שולחים לישראל". תחשבו גם אם זה קצת קשה, אנחנו סוג של שגרירים ומתפקידנו להתנהג סביר בעיקר בימים אלה.

פורסם

מה נסגר איתכם כל יפי הנפש ??

הבן אדם כתב בפירוש שהוא שלח למוכר מיילים והוא לא עונה.

הוא גם כתב שהוא צריך לקבל מספר מעקב משלוח והוא לא קיבל.

עברו עשרה ימים !!!!

אם זה המצב המוכרים יכולים לשנא ישראלים כמה שבא להם, זה בעיה שלהם. הם מתייחסים חרא לקונים שלהם ומגיע להם שיפתחו עליהם תלונות בפייפאל.

 

 

יותר נכון מנכון. זמן המשלוח יכול להגיע ל 14 יום ואפילו 21 ובהחלט לא רצוי לנו כישראלים סתם לעצבן מוכרים. מה שחשוב הוא לבדוק בתפריט קניות עם מצוין מול הפריט "נשלח", אם חיובי אז ממש אין צורך להכנס ללחץ. מה עוד שלדספיוט יש 45 יום וזה נקבע על סמך נסיון כדי לתת למוכרים גם זמן לנשום. בנוסף רוצה להדגיש את הנקודה שהועלתה בציטוט, המון מוכרים מחרימים את הישראלים כי הם לא מוכנים לקבל את החוצפה והלחץ שלנו, מה שבכללי מיותר לחלוטין. מצד שני התוצאה של הגישה התובענית והמחוצפת של רבים מאיתנו מאד מקשה לקנות כאשר מוכרים רבים מאד מציינים בבולטות "לא שולחים לישראל". תחשבו גם אם זה קצת קשה, אנחנו סוג של שגרירים ומתפקידנו להתנהג סביר בעיקר בימים אלה.

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם

הכל נכון אבל מדוע לא לחכות עוד כמה ימים, הרי לדספיוט יש עוד יותר מחודש. בכללי דיספיוט דינו פחות או יותר כמו שליחת מייל אבל תנאי לפתיחת תהליך בירור. עכשיו לפרקטיקה, אילו היתי במצבו של פותח האשכול הייתי שולח מייל נוסף ומציין שאם אקבל את המידע שבקשתי במיילים הקודמים, אתחיל בעוד שבוע בתהליך דיספיוט ואמשיך עד מימוש הקנייה או החזר כספי. סתם שאלה, מה עלות המוצר שהזמנת כולל משלוח.

×
×
  • תוכן חדש...