Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5708 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הלוואי והיינו רואים את זה גם בארץ. רוב הסיכויים שהוא מאוד ישן או שהוא זיוף (מאוד ישן 4-6 שנים)

 

בלי שום קשר, עם באמת מדובר בMRV אותנטי לא הייתי מהסס מלבחור בו.

 

 

 

אלי

לפי הדגם זה מגבר MRV אמיתי

http://www.amazon.com/Alpine-MRV-F345-V12-Car-Amplifier/dp/B000819BZG

 

איזה מגבר יותר איכותי וחזק - alpine v-12 mrv f345 .

לעומת soundown 110.4

?

alpine v-12 mrv f345 זה לא מגבר ישן

  • תגובות 57
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

משהו פה שאל אותי האם אני בטוחה בכך שהמגבר בן 3 חודשים - ובכן, אני לא בטוחה. זה מה שהמוכר אמר. אני נוסעת ביום חמישי לראות ולשמוע ולבדוק את טענותיו מול קבלות. הוא גם הציע לי סאב של alpine בגודל 8 אינטץ. אמר שהוא איכותי מאוד, מגיע עם קופסאת תהודה מקורית (מקווה שככה מכנים זאת). אשמח לשמוע דעתכם בנדון.

לאלו ששאלו מה הצרכים שלי -

חשבתי שאני רוצה סאב בופר ומגבר לקומפוננט טמפו מורל שלי.

אבל - במסגרת התוכניות, האזנתי לסאב hertz במכונית של מוכר פוטנציאלי. שיסלחו לי כל מלומדי הפורום - אבל לא התרשמתי במיוחד מתרומת הסאב. חוץ מבומים בגב - הוא לא העמיק את החוויה בהשוואה לטמפו שלי, שכרגע הם גם בלי מגבר. מאידך, הקומפוננט הקדמי שלו - הרשים גם הרשים.

עכשיו אני תוהה - אם לא כדאי לשדרג את הטמפו מורל שלי למורל משובח במיוחד, לשים מגבר "שיפתח אותם" כפי שאומרים בפורום וחסל סדר סאונד???

פורסם

אז מה אם כתוב Currently unavailable ? היא קונה אותו משומש וזה הגיוני ,

אנשים כתבו תגובות והם קנו אותו מ2008 ,

http://www.crutchfield.com/p_500MRVF345/Alpine-MRV-F345.html?tp=115&tab=review#tab

 

 

. רוב הסיכויים שהוא מאוד ישן או שהוא זיוף (מאוד ישן 4-6 שנים)

 

בלי שום קשר, עם באמת מדובר בMRV אותנטי לא הייתי מהסס מלבחור בו.

 

 

 

אלי

+1

פורסם

מיכל , אני לא יודע לאיזה קומפוננט האזנת והתרשמת ותחת איזו הגברה הוא היה

 

אך דעי שכאשר מבקשים להתקין קומפוננט ברמה גבוהה , מתלווה לעלות הסט עצמו כמה תוספות לא זולות במיוחד .

 

א . מגבר חזק ואיכותי שיפיק את המיטב מהסט .

ב . התקנה ראויה של הסט - למשל הגבהות מעץ ( על מנת שהרמקול לא יוברג לפלסטיק של הדלת ויעשה רעשים בעת הניגון )

ג . לפעמים גם ממליצים בשיכבת בידוד של חומר בידוד ייעודי לרכב על מנת למנוע רעשי פלסטיק מהדלת ( " קרקושים " ) .

 

כל זה עולה לא מעט במיוחד אם זו מערכת ראשונה ( כך עולה מהשרשור שלך ) ולכן במקום לקפוץ ישר למים תגיעי למפגש הקרוב ביום שבת ( ברמת גן ) , תתארחי ברכבים של חברי הפורום .. תשמעי סטים שונים של רמקולים ותנסי לנווט את הבחירה שלך תוך כדי הבנה שאפשר להגיע לתוצאות טובות מאוד של סאונד מבלי להוציא סכומים גדולים של כסף .

 

יכול להיות שסט ברמה אחת מעל הטמפו שלך כרגע שישכנע אותך באיכותו ויהיה נעים לאוזנייך . לכן לא צריך למהר להוציא סכומי כסף כאלו ואחרים מבלי שתחקרי קצת בנושא ותאזיני לכמה שיותר סוגי מערכות .

 

 

בהצלחה

HU - Alpine 9887 | Speakers - Hertz MLK2

Midbas Amplifier - GENESIS Series 3 dual mono

Twitter Amplifier - GENESIS Series 3 four channel

Subwoofer Amplifier - ROCKFORD 1001BD | Sub - IDMAX

פורסם

P1010040.jpg

 

זה לא הפעם הראשונה שיש פה דיון על הדקויות.

 

ציפיתי מכם ליותר.

 

לא בעיה להיות ראש קטן.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

אני זוכר שתיקנתי את עצמי לגבי זה מתישהו - אני רק לא זוכר מתי.

 

בכל מקרה הסכנה היחידה עם הV12 זה כמויות הזיופים האין סופיות שעשו להם - צריך להכיר את המגברים האלה טוב טוב בכדי לא ליפול בפח.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אליקו,

 

אם כבר אמרת ראש קטן, ממתי הקטלוג הזה? כי במקרה יש לי אחד כזה בבית והוא מלפני +3 שנים, רוויזיה D בכלל לא הייתה קיימת שהוא הודפס ולכן זה לא רלוונטי, מלבד זאת מה יותר פשוט מלשאול את jacob?

 

והנה תשובתו:

 

all the ratings are very conservative to the point where they are still met at 12.8 volts.

 

כלומר, הריטינג הוא 100*4 ב-14.4V אבל המדידה מאוד שמרנית כך שהמגבר עדיין עומד במפרט (ריטינג) גם ב-12.8, הוא לא נותן יותר ב-14.4.

 

זה גייקוב אמר, לא אני.

 

לי אישית זה ממש לא מפריע, יש מספיק אנשים מרוצים בפורום עם המגבר המדובר וזה אומר מספיק, אבל למה להטעות את הצרכן?

 

דני.

פורסם

אז ב 12.8 ו 14.4 ההספקים זהים?

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

זאת השאלה שנשאלה:

 

The SAX100.4D gives 100X4 watts simultaneously @ 12.8 volt although the manual says "tested voltage 14.4v" ?

 

בעברית, האם המגבר נותן 100*4 ב-12.8 למרות שהוא מוצהר ב-14.4?

 

וזאת התשובה שנתקבלה:

 

Yah, that is correct... all the ratings are very conservative to the point where they are still met at 12.8 volts.

 

בעברית, כן זה נכון, כל המדידות מאוד שמרניות ולכן המגבר עומד במפרט גם ב-12.8, למרות שהוא מוצהר 100*4 ב-14.4V.

 

אם היצרן טוען ככה, מי אני שאתווכח ? בכל מקרה, הקטלוג שהעלת כאן לא מעודכן ולכן הוא לא רלוונטי.

 

עריכה: יש לי הרגשה שהרבה אנשים פה מחמיצים את הנקודה, אם מגבר מוצהר ב-10V או ב-12V או ב-14V זה לא משנה כלום, זה לא עושה אותו פחות טוב או יותר טוב, ה-SAX100.4D הוכיח את עצמו אצל מספר לא מבוטל של אנשים בפורום, יש מספיק לקוחות מרוצים בפורום ואני בטוח שהם יהיו מוכנים להעיד על כך.

 

דני.

פורסם
מיכל , אני לא יודע לאיזה קומפוננט האזנת והתרשמת ותחת איזו הגברה הוא היה

 

אך דעי שכאשר מבקשים להתקין קומפוננט ברמה גבוהה , מתלווה לעלות הסט עצמו כמה תוספות לא זולות במיוחד .

 

א . מגבר חזק ואיכותי שיפיק את המיטב מהסט .

ב . התקנה ראויה של הסט - למשל הגבהות מעץ ( על מנת שהרמקול לא יוברג לפלסטיק של הדלת ויעשה רעשים בעת הניגון )

ג . לפעמים גם ממליצים בשיכבת בידוד של חומר בידוד ייעודי לרכב על מנת למנוע רעשי פלסטיק מהדלת ( " קרקושים " ) .

 

כל זה עולה לא מעט במיוחד אם זו מערכת ראשונה ( כך עולה מהשרשור שלך ) ולכן במקום לקפוץ ישר למים תגיעי למפגש הקרוב ביום שבת ( ברמת גן ) , תתארחי ברכבים של חברי הפורום .. תשמעי סטים שונים של רמקולים ותנסי לנווט את הבחירה שלך תוך כדי הבנה שאפשר להגיע לתוצאות טובות מאוד של סאונד מבלי להוציא סכומים גדולים של כסף .

 

יכול להיות שסט ברמה אחת מעל הטמפו שלך כרגע שישכנע אותך באיכותו ויהיה נעים לאוזנייך . לכן לא צריך למהר להוציא סכומי כסף כאלו ואחרים מבלי שתחקרי קצת בנושא ותאזיני לכמה שיותר סוגי מערכות .

 

 

בהצלחה

 

איש יקר, הייתי שמחה לבוא לכנס שלכם בשבת, בטח כשהוא ברמת גן. לצערי (ולשמחתי) יש את הקפת הכינרת בשבת הקרובה, שהיא חשובה לא פחות מהסאונד 8) אז אני אעקוב בדריכות אחרי הפורום ואעשה את המיטב להגיע להתכנסות הבאה ( מומלץ לקיים אותה בכינרת, מזג האוויר נפלא עכשיו).

כעת אתייחס לדיון המעניין בדבר הזיופים: איך אוכל לדעת שמגבר ה alpine שאני הולכת לראות ביום חמישי הזה איננו מזוייף? האם יש סממנים ברורים על המגבר המקורי, שלא מופיעים על המזוייף, לפיהם ואוכל לשפוט?

במידה והייצור שלו הסתיים, כפי שחלק מהמשתתפים כאן טוענים, האם ישנן חנויות בארץ שעדיין מחזיקות את המוצר ומוכרות אותו?

המוכר ששוחחתי איתו טען שהוא רכש את המגבר בחנות סאונד בירושלים. האם משהו בפורום מכיר חנות כזאת?

פורסם

הזיופים של האלפיין היו נפוצים בעיקר בסדרת ה V12 הישנה. כמו כן למיטב זכרוני הדגם הזה היה נפוץ מאוד ומאוד קשה להבדיל בין זיוף לבין מגבר מקורי.

בכל מקרה, עם כל הכבוד לחברות כמו אלפיין, פיוניר ושאר תאגידי ענק יפניים - לא הייתי לוקח מגבר שלהם אלא אם מדובר במגבר מסדרות ה HI-END. יש בעולם מספיק יצרני אודיו שיש להם מגברים טובים ומוכחים באותם טווחי מחיר.

אם כבר אז הסאנדאון הוא מגבר מצויין, בנוי מעולה וכבר מספיק זמן בשוק כדי להוכיח את עצמו.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

איתמר תרשה לי לחלוק עליך,

אני לא הייתי לוקח את האלפיין, הייתי חוטף אותו על פני הסאנדאון. נכון שישנם עוד הרבה חברות עם מגברים טובים

אך בהשוואה ראש בראש,בין האלפיין הנ"ל לסאנדאון, מבחינת התוצאה הסופית אין מה לעשות הMRV לוקח, מניסיון.

 

 

 

אלי

 

פורסם

היי בוקר טוב

עיקר הפוסט שלי מופנה לדוקטור eli_i

אלי ידידי (:roll:) באמת שלא תכננתי להגיב יותר לשרשור הזה כי אני רואה שהוא נמרח והופך למסטיק

והאמת שנכנסתי מחדש רק כדי לבדוק את השיגעון החדש של לאנוס והתמונות המעניינות שהוא מעלה בצד החתימה שלו

(סוף סוף זה הפך למעניין לאחר שהוא ייבש אותי עם הדגל הפולני שלו והפך לחובב תחתים :wink:)

אבל אני כל כך מתרגש שסוף סוף אנחנו רואים עין בעין שהייתי חייב לבדוק אם אני באמת קורא נכון את הפוסט שלך :-P

עכשיו ברצינות

אני גם חושב ורשמתי את זה שאין שום מקום להשוואה בין האלפין לבין הסאןדאון

ואני מוכן להצהיר גם שאין מקום לאותה השוואה גם אם המדובר היה במגברי סוליד אודיו

מה שכן אני אישית נגד רכישת יד שניה וזאת במידה שיש מוצר חדש שמספק לסטאפ המדובר את כל הכח והאיכות הנדרשת

נ.ב

אין לי מושג על מה מתפתח שוב כל הויכוח הטפשי והילדותי לגבי הנתונים של המגברים ואיך הם נבדקים

אני אשמח אם מישהוא יעיר את עיניי מה זה כל כך חשוב ואת מי THE FUCK זה מעניין

ומה המספרים האלו אמורים לשנות לאדם שיושב ברכב ונהנה מהתוצאה

אני עדיין לא הכרתי את הגאון שהפך להיות יותר או פחות מבסוט על הסטאפ שלו כי הודעתי לו שהתבלבלתי והמגבר שלו נותן את הנתונים המוצהרים ב 12.8 אוהם ולא ב 14.4 אוהם

דרור


×
×
  • תוכן חדש...