Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5718 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היתה לי אנטנה ברכב והיא היתה שבורה וכל המערכת של האנטנה חלודה וקורזיה והיא לא עובדת.

כרגע יש לי חור שם ואני רוצה לחבר אנטנה כי אין לי קליטה ברדיו כמעט ובכלל.

חיפשתי בפירוקיות ואין בשום מקום באיזור הצפון.

בEBAY אני לא מוצא ,אולי יש לזה שם אחר ולא אנטנה. וגם בגוגל לא.

אפשרי לשים אנטנטה אוניברסלית?

פורסם

http://www.alexsander.co.il/cat.aspx?cat_id=793&page=3

לא רשום איזה 323 זה,אבל תתקשר אליהם אולי יש לרכב כמו שלך.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

גם אצלי האנטנה שבורה, לא היה לי זמן להתעסק בזה, ללמוד את המידות של האנטנה וכו', למרות שבזמנו רציתי להזמין אחת חדשה מיפן אבל זה לא היה "כלכלי".

 

לענייניו, את המנגנון מאוד מומלץ לפרק, לנקות ולגרז, להלן מדריך: קישור

 

האנטנה נקראת Aerial או פשוט Antenna

 

מוט של האנטנה נקרא Pole Antenna, ואולי אפילו מספר המק"ט של המוט יעזור לך בחיפוש ברשת: B05A-66-A3X

 

טיפים בחיפוש בגוגל: 323F BA aerial ו-Astina aerial

 

בהצלחה! ותעדכן.

פורסם

תודה גיורא,נכנסתי באמת יקר מאוד.

ראיתי ברכב כמו שלי ושלך ,שמו אנטנטה כסופה קטנה שנראת ספורטיבת ומתאימה ללוק של הרכב.

השאלה אם לא משנה הגודל לקליטה עצמה.

אני לא צריך את כל המנגנון שפותח את האנטנה,פשוט כל אנטנטה שאני ראיתי עד כה נפתחת או יקרה.

 

בנוסף אני מחפש גם את המנוע של הוישר האחרוי אצלי הוא גוסס בקושי מזיז את המגב,אם אתה על הדרך טוב במקטים אז אשמח לעזרה.

×
×
  • תוכן חדש...