Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5718 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
עכשיו כולם יודעים שפרסמת את הרכב בתשלום. כך נוהגים בד"כ אחרי שלא הולך ביד 2. זאת אומרת שאתה לא מצליח למכור אותה.

ממש מקום לגאווה.

אבל אנחנו מפרגנים, גיסנו. סחתיקה, שיחתק אותה!

 

הפרסום בוויינט הוא חינם. את המודעות שמוצאות חן בעיניהם (או שזה בכלל אוטומטי, מי יודע. אבל לפי הבחירות שם,

כנראה בנאדם בוחר) הם שמים בעמוד הראשי. גם המכונית שלי (MX-5, למקרה שפותח השרשור תוהה...) פרסמו

בעמוד הראשי. זה לא ממש עזר כדי למכור אותה, אבל לפחות מספר הצפיות במודעה זינק :lol:

פורסם

כיום YAD2 שולט ללא עוררין בשוק , מי שהולך ל YNET הם בדרך כלל אנשים שנחשפים למודעות בצורה כזו,

או אנשים נואשים או למכור או לקנות דגם מסויים ולא מוצאים.

 

בהתחלה כשקראתי את השרשור חשבתי ששמדובר על כתבה בנושא הסמרט והתמונה נלקחה כדוגמא,

היה נחמד אם היית מציין שאתה מוכר את הרכב ואז היה קצת יותר ברור.

סמארט זה רכב לא קל למכירה, שיהיה בהצלחה.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
עכשיו כולם יודעים שפרסמת את הרכב בתשלום. כך נוהגים בד"כ אחרי שלא הולך ביד 2. זאת אומרת שאתה לא מצליח למכור אותה.

ממש מקום לגאווה.

אבל אנחנו מפרגנים, גיסנו. סחתיקה, שיחתק אותה!

 

לא שילמתי שקל, אני מסביר לך שזה היה שם יום שלם ורק בשעה 12 בלילה גיליתי את זה!

 

כל הכבוד.

 

השאלה היחידה היא האם הפרסום עוזר/עזר?

 

עוזר? עוד נראה... כרגע מספר הצפיות קפץ מ40 - 50 ל3500 וזה ממש לגדול :)

היום:

Alfa Romeo MiTo 2010 Distinctive Move 1.4T 155HP

בעבר:

Minimum SIZE, Maximum FUN. Smart Fortwo 2004 0.7T:twisted:

פורסם

היי AHBARONY ולשאר משתתפי הפורום

רציתי לעדכן אתכם שפירסום המודעה באתר winwin הוא חינמי לחלוטין!!!

וכפי שהמודעה הזו התפרסמה ב-YNET גם המודעה שלך יכולה להתפרסם שם כמובן אם היא תימצא אטרקטיבית

אני מזמינה אותך לפרסם ולהתרשם .

ו.. smartcoupe שיהיה בהצלחה במכירה!

:-)

פורסם

איזה יום מרגש בפורום- סוף סוף אנחנו על המפה!!

 

רק לפני שבוע היתה היסטריה מכך שצוות טופ גיר היה בארץ והנה, עוד לא נרגענו וכבר משתמשי הפורום (או לפחות מסכיהם ומכוניותיהם) מגיעים לדפי השער של אתרי האינטרט המפורסמים בארץ.

 

בקצב הזה בעוד שבוע נוכל לגגל "סלב" ומיד נקבל תוצאות של נבחרי קארז פורום!

 

אני מרוגש, ואתם ?

 

:lol:

 

לפותח השרשור, הכל בהומור, אתה נהנה-זה מה שחשוב!

 

בהצלחה עם המכירה.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
היי AHBARONY ולשאר משתתפי הפורום

רציתי לעדכן אתכם שפירסום המודעה באתר winwin הוא חינמי לחלוטין!!!

וכפי שהמודעה הזו התפרסמה ב-YNET גם המודעה שלך יכולה להתפרסם שם כמובן אם היא תימצא אטרקטיבית

אני מזמינה אותך לפרסם ולהתרשם .

ו.. smartcoupe שיהיה בהצלחה במכירה!

:-)

 

אם היית אשת שיווק רצינית כבר מזמן היית עובדת על שת"פ עם הפורום, בו יקבלו החברים המפרסמים מודעה בדף הראשי.

אם כל הדרכים מובילות לרומא, הדרך שלי מובילה אל הים

ר. פרסקי

פורסם

אני מאוד מקווה שהשתן לא יעלה לך לראש, עכשיו עם ההתייחסות של WIN WIN לנושא.

חתמת על חוזה ייצוג טאלנט?

זה יגרום לך להחליף את הפאנלים של האוטו בזהב אה-לה בלינג בלינג?

 

 

 

 

 

תכלס נחמד שפתאום המודעה שלך מופיעה באתר עם חשיפה כזאת. בהצלחה במכירה!

פורסם

בזמנו כשפרסמתי דברים ביד2 - היו מתקשרים אלי מYNET להציע לי להעתיק את המודעה אליהם חינם אין כסף.

וואוו.

חוצפנים.

פורסם
חברים יקרים, הבחור מבסוט מכך שהרכב שלו הופיע בעמוד הראשון של YNET ואני מפרגן לו גם אין איזושהי סיבה ממש טובה לכך. מה שנקרא פרגון חינם.

 

וואלה, מפרגן לך שפירגנת לו.

ועכשיו אני מפרגן לעצמי שפירגנתי לך.

נו, מי מפרגן לי על זה שפרגנתי לעצמי? יאללה, אני מחכה.

 

מוזר, אבל עכשיו יש שם מיאטה, גם מיאטה וגם יפנית.

 

אהא! יום מלא אושר! הרים של שמחה! לבי עולז ורוגש על בוא הרגע בו מיאטה, ולא סתם מיאטה - מיאטה יפנית - הופיעה במודעות המכירה שבעמוד הראשי בויינט!

 

הממ, בעצם אני רואה שם רק אבארת'...

 

יש לי תחושה שהאורטל הזאת אחראית לכל הסיפור, ושהיא מפרסמת מודעות של חברים שלה :-P

 

:wink:

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק


×
×
  • תוכן חדש...