Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עוד חניה ששמה פס על כולנו


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5717 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רחוב גלגלי הפלדה, הרצליה פיתוח. היום בצהריים.

חיפשתי חניה במשך דקות ארוכות, בזמן החיפוש חלפתי על פני הנבלה חסרת הבושה הזו. לא רק שהוא חונה קילומטר מהמדרכה, אלא גם תופס שתי חניות, ברחוב בו החניה לא מאוד נפוצה. בנוסף האטה משמעותית נרשמה באזורו, כיוון שלשמאלי נסע אוטובוס שהיה חייב לסטות לי לתוך הנתיב.

 

התמונה צולמה בערך 10 דק' לאחר שחלפתי על פניו ברכב, כשחזרתי למקום לאחר שחניתי, כך שהבחור/ה עמד/ה שם לא מעט זמן. חיכיתי חמש דקות עד שהייתי צריך כבר ללכת, חיפשתי ושאלתי קצת מסביב, אף אחד לא הזדהה כבעלים.

 

מה יהיה עם מלכי העולם האלה?

DSC00485.jpg

אם כל הדרכים מובילות לרומא, הדרך שלי מובילה אל הים

ר. פרסקי

פורסם

גם אם היית רואה אדם, והוא היה מזדהה, סביר להניח, שאחד שמחנה את הרכב שלו ככה, גם אם היית פונה אליו ומדבר איתו, הוא לא היה כל כך סופר אותך..

פורסם

התירוץ שאני קיבלתי היום לפשר חניה דומה, אך ברחוב צר.

"זה לא קשור(לזה שהיא חסמה לי את החניה וחצי כביש), אני פשוט לא יודעת לחנות".

:bad-word:

פורסם

החנייה היא בקרבת מוסכים וכך זה, לצערי, באיזור.

 

ממש סמוך, ישנו חניון ב-13 ש"ח ופותרים את הבעיה.

 

דרך אגב,

 

אני תמיד מעדיף להחנות בחניון מאשר חנייה במקביל. ברוב המקרים פוגעים לך באחד הטמבונים.

פורסם

תמיד כשאני מחנה חבר שלידי אומר לי שיגלחו לי את כל הרכב מצד ימין וצד שמאל למעלה ולמטה וגם אני אצא עם גילוח לפנים + תספורת חדשה...

אנשים סתם נוטים להגזים, אפשר לחנות בשקט, אף אחד לא יוריד לך את הטמבון, בדר"כ אנשים נוהגים להזהר על הרכב שלהם..

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

פורסם

אז אתה גבר גבר ולפחות נהנית מהגלידה?

מכיר את הרחוב הבעייתי הזה, לפעמים לוקח לי רבע שעה ויותר למצוא שם חנייה ותמיד בסוף אני חונה באיזה שכונת מגורים ליד והולך ברגל, באמת מעצבן להיתקל בחוצפה כזאת.

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם
אז אתה גבר גבר ולפחות נהנית מהגלידה?

מכיר את הרחוב הבעייתי הזה, לפעמים לוקח לי רבע שעה ויותר למצוא שם חנייה ותמיד בסוף אני חונה באיזה שכונת מגורים ליד והולך ברגל, באמת מעצבן להיתקל בחוצפה כזאת.

 

אני לא באמת חושב שהוא החנה ככה את האוטו שלו...:roll:

אוסטרליה, אוסטרליה, ההיית או חלמתי חלום:?:

פורסם
אז אתה גבר גבר ולפחות נהנית מהגלידה?

 

שווה כל קילומטר בין האוטו למדרכה.

 

ברצינות: מאיפה אני בא, חניה כזו קונה לך 4 צמיגים קרועים.

כל פעם אני מופתע מחדש מרמת האדישות שמתגלה אצל חלק מהנהגים.

במאזדה 3 בלם היד נמצא בתוך התחת של הנוסע ליד הנהג.
פורסם

עם חניה כזאת, צריך להוציא מהבגאז' את האופניים ולרכב למדרכה! :shock:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
שווה כל קילומטר בין האוטו למדרכה.

 

ברצינות: מאיפה אני בא, חניה כזו קונה לך 4 צמיגים קרועים.

כל פעם אני מופתע מחדש מרמת האדישות שמתגלה אצל חלק מהנהגים.

 

אחד יספיק :-)

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

יכול להיות שחנתה סוזוקי אלטו בינו לבין המדרכה והוא בכלל בחנייה כפולה :D

 

 

החנייה היא בקרבת מוסכים וכך זה, לצערי, באיזור.

 

ממש סמוך, ישנו חניון ב-13 ש"ח ופותרים את הבעיה.

 

דרך אגב,

 

אני תמיד מעדיף להחנות בחניון מאשר חנייה במקביל. ברוב המקרים פוגעים לך באחד הטמבונים.

 

אני מעדיף שיפגעו בטמבונים מאשר בפח מפתיחת דלתות....

טמבון זה משהו שניתן להחלפה / תיקון הרבה יותר בקלות מאשר פח.

 

גם שיניתי קונספט בנושא המראות. אני משאיר אותן פתוחות. מעדיף שיכסחו אותן מאשר יכסחו את הפח.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

×
×
  • תוכן חדש...