Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיאט איביזה DSG רעש מהגיר


Oracle
שימו לב! השרשור הזה בן 4639 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

על חשבונך או על חשבון צ'מפיון? איך הגעת מזה שאומרים שהרעש "נורמלי" למצב שמחליפים לך מחשב גיר?

 

למצב שהצריכת דלק נפגעת משמעותית לאחר ההחלפה?! :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 185
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אכן כן,

בשיחה שהייתה לי עם מנהל הטכני של סיאט ושקודה הובהר לי את מה שחשבתי כל הזמן וזה שהרעש הוא בסדר וזאת כי מדובר בשני גירים ידניים ולכן הרעשים הם של הסינכרונים שעובדים בגירים (2-זוגי ואי זוגי).

מי שעדיין חושב שזה לא כך באמת מוזמן לבדוק את הרכב באותה גרסה שיש לו.

דדי,

מאמן נהיגה ספורטיבית ובטוחה - לחיים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קצת קשה לקבל את זה

התיבה הזאת פועלת אחרת מתיבה ידנית. כשאתה בהילוך, הקלאצ השני כבר שילב לתוכו את המוט של ההילוך הבא, דהיי, כשאתה בשלישי, הקלאצ כבר משולב לרביעי ורק מחכה להעברה. לכן, הסינכרונים לא אמורים להשמיע שום רעש בהעברת ההילוכים, מכיוון שההילוך כבר משולב וכל שנותר הוא מגע של המצמד בגלגל התנופה.

ישנם רכבים ללא הרעש בכלל. ועדכון תוכנה לא שינה כלום לפי המידע שנמצא ברשותי מחול (אציין, שבזכות המידע הזה, לימדתי משהו את סוכנות סיאט בישראל, מכיוון שהם בעצמם לא ידעו מה צופן לו המודל החדש, מכאן הגיע הביטול של ההזמנה לקופרה שהזמנתי, וכמובן, גם לא קיבלתי תשובה מסיאט כלל).

אציין שדדי (דקני2) היה היחיד ששיתף פעולה, והלוואי היו שמים אותו מנהל מותג סיאט בארץ, כל עוד הוא לא ישנה את הגישה שלו לאנשים (שהיא חיובית +).

 

חבר הנוסע בבוקנגרה באנגליה (ממנו אני שואב את רוב המידע ואת העדכון לגבי השוני בגרסת 2011 שגרמה לי, נכון לכרגע, לבטל את ההזמנה על הקופרה), מצהיר והוכיח לרבים מהפורום שם, שברכב שלו אין רעש כלל.

אגב, אצלו ברכב החליפו תיבת הילוכים לאחר שהיה רעש, הרימו את האוטו על הליפט, ניענעו את התיבה ואפילו הצליחו לשמוע את הרעש כך. מיותר לציין שגם שם סיאט בהתחלה טענה שהרעש טבעי, ולכן אין צורך להחליף. בדיקת שמנים של תיבת ההילוכים הוכיחה שהתיבה פגומה. לאחר ההחלפה (הגיעה תיבה של אאודי או פולסווגן לפי המספר הקטלוגי - לא סגור איזו) לא היה רעש מאותו הרגע ואילך.

עדכון תוכנה לא עשה כלום.

בישראל, גם המנהל הטכני, מעולם לא פתח תיבה כזו, מכיוון שהם שולחים אותה לשיפוץ. אם תרצו, אמליץ על מכון גירים (בבעלות המשפחה) שם מטפלים בכל הגירים של ואג, ואפילו מוסמכים לכך, שיתנו לכם חוות דעת על הגיר.

מדובר על מוסך אדמונד ברחוב הסתת 10 חולון. דברו עם יורם. תגידו שאסף עם הפורשה שלח אתכם. אתם תגלו שם למעלה מ10 רכבי ואג עם גירים בחוץ. כולל רציפים, DSG ואוטומטים. אם יורם יגיד שהרעש תקין, אני סומך על המילה שלו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עכשיו שמעתי את הרעש בהילוך ראשון כאשר הוא בין שילוב לאי שילוב של ההילוך (ברייקס ועזיבת הברייקס) בעלייה.

(אם החלונות סגורים לא שומעים את זה כמעט בכלל)

 

מכיוון ששמעתי את אותו הרעש בדיוק ברכבים אחרים זה נשמע לי מוזר שזאת אכן בעיה.

 

זה נשמע שהDSG מחזיק את הקלאצ' כמה שהוא יכול בתוך הברייקס לפני שהוא מנתק לגמרי כדי לייצר מעבר חלק לעצירה ו/או המשך התנהלות (כמו כניסה לחנייה) עם הפעלת קצת ברייקס ועזיבתו.

 

שמישהו עם גיר רגיל:

א. יכניס לראשון

ב. ישחרר קלאצ'

ג. יבלום ממש קלות ככה שהברייקס יתנגד להילוך

 

ובניסיון שני, ייתן ברייקס ויילחץ טיפה את הקלאצ' ככה שלא יהיה משוחרר מההילוך לגמרי.

 

וידווח האם יש לו את אותו הרעש, לדעתי זה ישחזר את הרעש שיש לנו בDSG.

 

אגב, סתם נקודה נוספת שאולי קשורה, שמתי לב שהבדל אחד בין הDSG6 לDSG7 הוא נקודת הניתוק של הקלאצ' בעת בלימה.

בDSG7 הניתוק של הקלאצ' מגיע מוקדם יותר בתוך הבלימה ואם אין לך רגש אז אתה מוצא את עצמך עוצר חזק מדי ממש לקראת הסוף מה שגורם לתופעת stop&go כי מנסים למתן את העצירה הפתאומית ע"י עזיבת הברייקס לרגע ואז הרכב מיד משלב את ההילוך ואתה מוצא את עצמך מתקדם מהר יותר ממה שרצית.

זה קרה לי הרבה פעמים בגולף 1.6 עם DSG7 שלקח לי זמן להתרגל לעצירה חלקה, כזאת שהנוסעים לא מרגישים שעצרת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבר הנוסע בבוקנגרה באנגליה (ממנו אני שואב את רוב המידע ואת העדכון לגבי השוני בגרסת 2011 שגרמה לי, נכון לכרגע, לבטל את ההזמנה על הקופרה), מצהיר והוכיח לרבים מהפורום שם, שברכב שלו אין רעש כלל.

 

אתה יכול להרחיב לגבי השוני בגרסת 2011? מדובר בגיר שונה?

גם ציינת שהחליפו לבחור לגיר של VW או אאודי. זאת אומרת שבDSG7 שלהם אין את הבעיה הזו? זה רק בגירים שיוצרו לסיאט?

יש לך מושג האם כל זה תקף גם ללאון?

לאון 1.8 TSI DSG - כבר לא בדרך, היא כבר כאן!

 

- אין מישהו שעקפו אותו מימין וזה לא הגיע לו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עכשיו שמעתי את הרעש בהילוך ראשון כאשר הוא בין שילוב לאי שילוב של ההילוך (ברייקס ועזיבת הברייקס) בעלייה.

(אם החלונות סגורים לא שומעים את זה כמעט בכלל)

 

מכיוון ששמעתי את אותו הרעש בדיוק ברכבים אחרים זה נשמע לי מוזר שזאת אכן בעיה.

 

זה נשמע שהDSG מחזיק את הקלאצ' כמה שהוא יכול בתוך הברייקס לפני שהוא מנתק לגמרי כדי לייצר מעבר חלק לעצירה ו/או המשך התנהלות (כמו כניסה לחנייה) עם הפעלת קצת ברייקס ועזיבתו.

 

שמישהו עם גיר רגיל:

א. יכניס לראשון

ב. ישחרר קלאצ'

ג. יבלום ממש קלות ככה שהברייקס יתנגד להילוך

 

ובניסיון שני, ייתן ברייקס ויילחץ טיפה את הקלאצ' ככה שלא יהיה משוחרר מההילוך לגמרי.

 

וידווח האם יש לו את אותו הרעש, לדעתי זה ישחזר את הרעש שיש לנו בDSG.

 

אגב, סתם נקודה נוספת שאולי קשורה, שמתי לב שהבדל אחד בין הDSG6 לDSG7 הוא נקודת הניתוק של הקלאצ' בעת בלימה.

בDSG7 הניתוק של הקלאצ' מגיע מוקדם יותר בתוך הבלימה ואם אין לך רגש אז אתה מוצא את עצמך עוצר חזק מדי ממש לקראת הסוף מה שגורם לתופעת stop&go כי מנסים למתן את העצירה הפתאומית ע"י עזיבת הברייקס לרגע ואז הרכב מיד משלב את ההילוך ואתה מוצא את עצמך מתקדם מהר יותר ממה שרצית.

זה קרה לי הרבה פעמים בגולף 1.6 עם DSG7 שלקח לי זמן להתרגל לעצירה חלקה, כזאת שהנוסעים לא מרגישים שעצרת.

 

אמנם הזכירו פה מקודם שהרעשים בגיר רגיל אינם קשורים כ"כ לDGS,

אבל אני אענה מתוך מה שאני מכיר מהרכב שלי (ידנית)

אמנם לא ביצעתי כעת את הניסויים שלך, אבל אני מכיר היטב את הרעשים והדברים המוזרים בה כדי לענות ולעזור לך בעניין.

אם אני אכניס הילוך ראשון ואתחיל לשחרר קלאץ' עד כדי שהאוטו מתחיל לנסוע, או לחלופין בולם ונותן להילוך להתנגד לבלימה (כלומר מגיע לטורים נמוכים מדי בשביל אותו הילוך) האוטו יחרחר ויתחיל לגמגם, אך לא רעש מתכתי.

הרעש המתכתי נובע בגיר הידני רק בפעולת החלפת הילוך, בעיקר שומעים את זה בין 1-2-3.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה יכול להרחיב לגבי השוני בגרסת 2011? מדובר בגיר שונה?

גם ציינת שהחליפו לבחור לגיר של VW או אאודי. זאת אומרת שבDSG7 שלהם אין את הבעיה הזו? זה רק בגירים שיוצרו לסיאט?

יש לך מושג האם כל זה תקף גם ללאון?

 

אין שוני בגיר

השוני היה בדברים חיוביים (תא כפפות מקורר, מערכת בלוטוט ובקרת שיוט), ובדברים שבשבילי היו שליליים אשר גרמו לי לביטול ההזמנה (גאנטים של בוקהנגרה במקום הגאנטים המקוריים של הקופרה בצבע טיטניום).

אין סיבה שאקנה אוטו ואשלם עוד 5000 שקל בקניה של גאנטים שנראים סבירים כדי שלא אתבאס כל יום שאקום לאוטו.

 

הגיר זהה.

השוני בגיר הינו בין הגרסא של סיאט לאאודי/פולסוואגן

מאוד פשוט, בקרת האיכות על הגירים של סיאט נעשת בספרד. ושל אאודי בגרמניה

בגרמניה מייצרים מכוניות איכותיות, פורשה ואחרים ואאודי שם נחשב לרכב מאוד יוקרתי (אני מסתובב הרבה בגרמניה, הוא יוקרתי יותר ממרצדס שם). אז תגיד לי, איפה יהיו גירים טובים יותר, בגרמניה או בספרד.

אגב, בלאון, אם מדובר על DSG7 כמו ב FR, הבעיה קיימת בכ50% מהמקרים. אם מדובר על 6 הילוכים, כמעט ואין בעיה.

אני כרגע הייתי ממליץ, מבלי לקשר את זה למקרה שלי, אלא רק על סמך הפידבקים ששמעתי מחול, להמתין כשנה עד שיעלו על פתרון ויצאו עם גרסא חדשה. השמועות מוסרות על חזרה ל6 הילוכים או מעבר למצמדים רטובים. אבל זה רק שמועות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגיר זהה.

השוני בגיר הינו בין הגרסא של סיאט לאאודי/פולסוואגן

מאוד פשוט, בקרת האיכות על הגירים של סיאט נעשת בספרד. ושל אאודי בגרמניה

בגרמניה מייצרים מכוניות איכותיות, פורשה ואחרים ואאודי שם נחשב לרכב מאוד יוקרתי (אני מסתובב הרבה בגרמניה, הוא יוקרתי יותר ממרצדס שם). אז תגיד לי, איפה יהיו גירים טובים יותר, בגרמניה או בספרד.

אגב, בלאון, אם מדובר על DSG7 כמו ב FR, הבעיה קיימת בכ50% מהמקרים. אם מדובר על 6 הילוכים, כמעט ואין בעיה.

אני כרגע הייתי ממליץ, מבלי לקשר את זה למקרה שלי, אלא רק על סמך הפידבקים ששמעתי מחול, להמתין כשנה עד שיעלו על פתרון ויצאו עם גרסא חדשה. השמועות מוסרות על חזרה ל6 הילוכים או מעבר למצמדים רטובים. אבל זה רק שמועות.

 

אם הגיר זהה אז גם האיכות שלו צריכה להיות זהה. בקרת איכות קפדנית יותר גורמת לשיפור תהליך הייצור, היא לא משפרת איכות של גירים שכבר יוצרו. אם הגירים של שלושת החברות מיוצרים באותו מקום אז אין סיבה שיהיה הבדל באיכות גם אם בקרת האיכות נעשית בנפרד. מה גם שראיתי בפורומים בחו"ל שגם בעלי פולקסוואגן מתלוננים על הרעש.

אם הגירים של אאודי/פולקסוואגן תקינים, וזו רק בעיית איכות של סיאט, אז מדוע שוקלים לבטל את ה DSG7 ולהשתמש רק ב DSG6? לא יותר פשוט להתמודד עם בעיית האיכות הנקודתית?

חוץ מזה, אם זו הדעה שלך על על רכבים המיוצרים בספרד אז מדוע אתה בכלל שוקל לרכוש סיאט?

לאון 1.8 TSI DSG - כבר לא בדרך, היא כבר כאן!

 

- אין מישהו שעקפו אותו מימין וזה לא הגיע לו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאוד פשוט

סיאט זה רכב יפה, והוא מכיל מכלולים של פולסוואגן, ב30 אחוז פחות מחיר. עם ההנחות שהם נותנים, זו קנייה נבונה אם אתה הולך להחזיק את האוטו מספר שנים.

יש לי גם קטנוע סיני, גם אותו קניתי בגלל המראה, והמחיר. אין מה לעשות, בישראל אלו גורמים מנצחים.

 

הבקרת איכות כל כך שונה, שאתה תשמע תלונה אחת על כל 10000 מכוניות של ואג, לעומת תלונה אחת על כל 50 מכוניות של סיאט. יש לזה חשיבות.

אגב, אולי הגירים מורכבים באותו מקום (חלק מהחלקים הפנימיים בכלל סינים). אבל מכיוון שהמספר הסיריאלי לא תואם, אני בטוח שהם נבנים במכונות אחרות (מיושנות יותר) עם חלקים שעמדו יותר זמן.

אתה מבין, אין צירוף מקרים, זה שלסיאט יש יותר קריאות תקלה מפולסוואגן לא אומר שהיבואן בארץ ובאנגליה מקבל רכבי לימון, אלא שלבקרת איכות (בדיוק כמו בטויוטה וסובארו, שם הרכבים לא מתקלקלים - למעט מקרה בארה"ב עם שטיח ובקרת שיוט), לבקרת איכות יש לא רק תפקיד חשוב, אלא תפקיד מכריע, גורלי, ההבדל בין מוצר מנצח, למוצר מנוצח.

סיאט פונים לקהל צעיר וזול יותר, אאודי ליקר, מין הסתם החלקים באאודי יהיו איכותיים יותר משל סיאט.

אגב, חלק גדול ממכלולי סיאט מיוצר בספרד, ייתכן שגם המנועים והגירים, אבל אין לי ביסוס, זה בשביל לחסוך עלויות, מה שגם גיר מסוג א על שלדה עם זויות מסוג ב יהרס מהר יותר מאשר על השלדה אליה הוא הותאם באאודי.

שלא תבין, התיבות של אאודי הישנות על הפנים, על כך מעידים מכוני הגירים שתופרים מאות אם לא אלפי מכוניות בחודש (כן, אני עד לכניסה של יותר מ50 מכוניות ביום למכון גירים במרכז הארץ, שמתעסק בואג בלבד, כולם עם תקלות).

בקיצור, התיבה נסיונית, לכן עדיף לחכות שנה.

אגב, השיקול של סיאט כמו שנאמר הוא הגיוני, בעיקר בקופרה, במחיר הזה, לא תקבל שום רכב ספורטיבי חדש, עם תיבה אוטומטית וצריכת דלק של מכונית מיני. וזה היה השיקול העיקרי (חוץ מהמראה החיצוני) לקניית הרכב.

בסופו של יום, כמו שניתן לראות גם במקרה שלי (חובב מכוניות, נוסע ביומיום על פורשה), השיקול הזה, לא ניצח.

אסף

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מסכים עם רוב מה שאתה אומר, אני רק לא בטוח שרכב יקר יותר הוא בהכרח אמין יותר. אני חושב שאם המותג סיאט פונה לקהל צעיר יותר עם פחות אמצעים, אז אחד השיקולים של קהל היעד הזה הוא אחזקה זולה. וזה אומר אמינות.

האמת שהייתי שמח לראות נתונים רישמיים שתומכים בכך שסיאט פחות אמינה מאאודי או פולקסווגן ברכבים שיוצרו ב-5 שנים האחרונות.

לגבי מראה ומחיר אני מסכים ב 100%. אני אישית מעדיף את מראה הלאון על פני הA3, הגולף ואפילו השירוקו. לבטח אני מעדיף את מחיר הלאון על פני האחרות, לכן הזמנתי אחת. גם לבי האיביזה (שהיתה לי בעבר) אני מסכים שהיא נראית טוב יותר מהפולו המקבילה.

אני נמצא בשלב מאוחר קצת בשביל לבטל את ההזמנה, אני אמור לקבל את הרכב בשבוע-שבועיים הקרובים. אני רק מוטרד מהתופעה שבשלה נפתח השרשור הנ"ל, רעש בגיר. dkny2 טען שהדבר תקין ואני סומך עליו לגמרי בכך שזוהי העמדה הרשמית של צ'מפיון. אך מדברים שאתה כתבת ומקריאה בפורומים בחו"ל אני חושש שאולי יש כאן איזושהי בעיה שתתגלה בהמשך.

לאון 1.8 TSI DSG - כבר לא בדרך, היא כבר כאן!

 

- אין מישהו שעקפו אותו מימין וזה לא הגיע לו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני עדיין מתקשה להבין...

 

סיאט פונה לקהל צעיר ודל אמצעים, ניחא צעיר.

אבל על האיביזה החדשה מדובר על שלדה של הפולו GTI, מנוע של האוודי A1 החדש ושל השירוקו 1.4TSI (עם תוכנת ניהול מנוע קצת שונה, תודה לאל) וגיר DSG7 של קונצרן VW בכללותו, אשר מורכב, גם על האוודי S5 3.2 קוואטרו - (שעושה את אותם הרעשים ...).

 

חוץ מזה, שבמחיר מחירון של 174,500 לקופרה שלי אני ממש לא מבין מאיפה אתם מסיקים שזה רכב זול...

 

מורכב בספרד? הרי לא מדובר באיזה פנדחו (ילד קטן וטיפש - לאלה מכם שלא דוברים ספרדית) שעומד ומרכיב את הרכב... זה פס ייצור המוני.

 

תיבה נסיונית? מדובר פה על אחד מיצרני הרכב הגדולים בשוק בימינו - קונצרן VW לא עושה נסיונות על הרכבים שהוא משווק...

 

בשורה התחתונה,

או שהגירים תקולים... והרי קרה שיצרנית רכב (ואף כזו שעולה קונצרן פולקסווגן) בצעה recall לרכבים שלה בשל בעיות בפס הייצור.

ואני חושב שכולנו מחזיקים אצבעות שלא כך הדבר.

או, שזה פשוט הרעש שהגיר הזה אמור לעשות כמו שדדי מצ'מפיון טוען...

 

 

בכל מקרה,

עד אשר לאחד מאיתנו ילך הגיר או שצ'מפיון יחליטו שכן יש פה בעיה, ניאלץ פשוט לחיות עם זה.

 

עדכונים מהמוסך יגיעו במהלך השבוע...

 

גיא.

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא עושה נסיונות?

תגיד, קצת שיווק ועסקים למדת?

זוהי גרסא ראשונה, בדיוק כמו אפל, היא חברה רצינית. לא? אבל להוציא איפון 4 עם תקלות זה בסדר? זה גרסא נסיונית היא פונה לקהל הראשוני שהוא המורעל.

בדיוק כמו וינדווס של מיקרוסופט, הם גם רציניים, שווים יותר מסיאט. אבל להוציא ויסטה דפוקה הם יכלו?

אתה צריך להבין, חברת הרכבים צריכים לעמוד בטכנולוגיה ובתחרות, בגלל זה הם מייצרים רכבים שלאו בהכרח יצרו אותם בצורה הכי טובה, הכי אמינה והכי נבדקת. לכן הם סומכים על כך שהלקוחות הראשונים יגידו את דעתם. ככה זה בעסקים. אתה הקורבן ואתה בודק האם הרכב טוב או לא, ואם יש תקלות אתה חוזר, וממך הם לומדים.

למה להם במשך שנים לתת לבוחנים לבחון את המכוניות אם אפשר לתת ללקוחות לעשות את זה. לא חבל?

 

לגבי פנדיחו או חורחה או אנחל. אין מה לעשות, אם תקנה עט פרקר תוצרת סין היא לא תהיה באיכות כמו ארה"ב. היא תתפרק מהר יותר אבל זה אותם החלקים. אם תביא את אותם החלקים הם לא יעשו את אותם העבודה והרכבה. מה שגם שירוקו עם כל הכבוד לא בנוייה מאותם החומרים, גם של הגיר, ובנוסף, המרכב שונה, ויש לו משמעות. למשל, מנוע הפועל בזוית 3 מעלות לא יעבוד כמו שהוא יפעל בזוית 6 מעלות. בדיוק כמו שהגיר שיושב על האיביזה, לא יפעל כמו שהוא יושב על שירוקו. יש הרמוניה, בדיוק כמו בחיים. אתה לא תגיע לדיוק כמו ברכב אחר. אדם שמן יותר יגרום לתיבה לעבוד אחרת.

בסופו של יום, בפורום של סיאט יש יותר קריאה על תקלות מאשר בפורום של פולסוואגן, ופולסוואגן מוכרת יותר.

לגבי הצעירים של הארץ, אתה חושב שכולם חכמים? מזכיר לי מצב שהייתי בחול, והמשרד היה צריך מדפסת חדשה כי הישנה מתה. הם התקשרו ושמחו על כך שהם קנו מדפסת סופר זולה, הזרקת דיו ב300 שקל, כשאז המחירים היו פי 2, ואצלנו הייתה לייזר. הם טענו שהם חסכו לחברה. אבל מה, על כל 100 דפים היה צריך דיו ב250 שקל. אמממ. ממש חסכון. סיאט אמינה (גבולית, ידעתי את זה והייתי מוכן להיכנס לזה). אבל אל תשווה אותה לפולסוואגן ואאודי. אתה לא קרוב לשם. זה שהיבואן בארץ זה אותו אחד, לא ממש אומר שזה אותו אוטו, פשוט, היה לו כסף, אז הוא קיבל זיכיון לכולם. מה, פיאט ואלפא זה אותו דבר? ניסן ורנו זה אותו דבר?

גם פיזו וסיטרואן חולקים מכלולים, ה BX חלקה מנוע עם ה 205GTI, אבל היא התקלקלה הרבה יותר.

בסופו של יום לא נעבוד עם הרגש, אני מסכים שהקופרה (אגב, ממש לא עלתה 174, תנסה 154) חדשה במחיר הזה לא באה להתחרות על שום רכב, אין לה תחרות למי שמחפש אוטומט חסכוני עם חזות ספורטיבית. היא היחידה וזהו. לכן היא נבחרה.

ב100 אלף שקל, אישית לא הייתי קונה סיאט, הייתי הולך על משהו אחר. למשל - לפני 3 חודשים היה ברשותי 91 אלף שקל. יכלתי לקנות סקודה וגם סיאט, ובסוף קניתי לאישה פיאט פונטו. למה? כי במבחן האמינות, והעובדה שאינני רוצה להיות נסיוני בTSI גם אם זה ב100 אלף שקל, הלכתי על בטוח כדי לא להתקלקל. את האמת? אני לא מצטער.

אין לי משהו רע נגד המותג, ואני מהלל את הקופרה כהבחירה הטובה ביותר (והיחידה לדעתי) במחיר/תרומה הזאת. אבל מפה, ועד להשוות אותה לפולסוואגן? תתבסס על מספרים. לך ל SEATCUPRA.NET ותקרא על התקלות וכמה רוצים לזרוק את האוטו בסוף האחריות. לך ל GOLFGTI.COM ותקרא שם. מעניין. יש יותר מנויים בגולף, יותר מכוניות, אבל פחות מתלוננים. נכון, הם בולעים את הגאווה ולא רוצים לומר שהם קנו אוטו עם דפק. זה מה שאתה אומר? אני אומר - תתעורר. זה שאתה לא רוצה להתבאס על הלאון שלך שעוד לא קיבלת, לא אומר שאתה צריך לעצום עיניים. אני הייתי מוכן לקחת סיכון שאקבל רכב עם תיבה רועשת, ואפילו להגיע למוסך אחת לחצי שנה כדי להוציא להם את המיץ, אגב, אני יכול להרשות לעצמי את זה, ואני לא מפחד. אבל אני מודע לזה, פשוט, ל-א הייתה לי ברירה אחרת מלבד הקופרה. רציתי לקנות סקודה VRS אבל לא רוצים להביא אותה (פביה) רציתי אבארט אוטומטית - אבל גם אותה אין (וכשיהיה היא תעלה 215 אלף שקל!). אז מה יכלתי לעשות? לקנות GTI בת 3? אפילו שירוקו 2009 לא נכנסת בתקציב. נשארתי בלי הרבה ברירות, ולכן, בגלל שינוי מפרט שלא הייתי מודע אליו (הייתי מוכן להתפשר אם סיאט היו מוכנים, אבל הם בראש שלהם) החלטתי לבטל. זה לא היה קשור לגיר, ולא למנוע. אלא נטו בגלל שהם הרסו לי את המראה של האוטו, הדבר היחיד (מלבד אוטומטיות, צריכת דלק ונטיות ספורטיביות) שמצא חן בעיניי בקופרה.

אין סיבה שאשלם 5000 שקל מהכיס להחליף גלגלים על חשבוני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה לכתוב כל כך הרבה כשהאמת היא פשוטה. בסיאט ישנה חטיבה מיוחדת של עובדים שעומדים בחצר של מפעל פולקסוואגן בוולפסבורג גרמניה, אוספים את החלקים הפגומים שהעובדים הגרמנים זורקים מהחלון ונוסעים לספרד להרכיב אותם בסיאט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה לכתוב כל כך הרבה כשהאמת היא פשוטה. בסיאט ישנה חטיבה מיוחדת של עובדים שעומדים בחצר של מפעל פולקסוואגן בוולפסבורג גרמניה, אוספים את החלקים הפגומים שהעובדים הגרמנים זורקים מהחלון ונוסעים לספרד להרכיב אותם בסיאט.

 

 

:lol:עלית עליהם .

 

חברים ההבדל בין הDSG 6 ל-7 הוא גיר רטוב ליבש (שש עם שמן,7 ללא שמן) וכנראה שבגלל זה יש את הרעש שכולם חוששים ממנו (לפחות כך אני מאמין גם בגלל הסיאט שיש לי בבית ) .

 

 

נ.ב

מחר האיביזה הידנית חוזרת אליי אז אני גם אבצע את הניסוי (שילוב הילוכים)בכדי לראות האם יש את הרעשים או לא בגיר .

דדי,

מאמן נהיגה ספורטיבית ובטוחה - לחיים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4639 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...