Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיאט איביזה DSG רעש מהגיר


Oracle
שימו לב! השרשור הזה בן 4639 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לגבי עדכון גרסה אז אין דבר כזה,

לגבי הרעש אז אל תשכחו שה7 הוא גיר יבש (ללא שמן ) לעומת השש שעם שמן וזה עושה "קצת" הבדל גם לטוב וגם לרע (כנראה).

דדי,

מאמן נהיגה ספורטיבית ובטוחה - לחיים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 185
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

משהו לא מובן לי.



עכשיו עשיתי סיבוב על גולף של חבר, 12 אלף ק"מ דגם ה120 כ"ס DSG7 2010.

אין שום רעש כמו בתאורים פה. אין גם בגולף שלי את הרעש הזה עם אותה תיבה אבל דגם ה160 כס.

איך בדיוק משחזרים את הרעש הזה ומה אני אמור לשמוע? בסרט התחילת השרשור לא ממש שומעים משהו ברור..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

משהו לא מובן לי.



עכשיו עשיתי סיבוב על גולף של חבר, 12 אלף ק"מ דגם ה120 כ"ס DSG7 2010.

אין שום רעש כמו בתאורים פה. אין גם בגולף שלי את הרעש הזה עם אותה תיבה אבל דגם ה160 כס.

איך בדיוק משחזרים את הרעש הזה ומה אני אמור לשמוע? בסרט התחילת השרשור לא ממש שומעים משהו ברור..

 

 

בהקלטה שאני יעלה מחר אני מקווה שישמעו יותר טוב..

 

אבל לטובת כל אלה שמצטרפים עכשיו ואין להם סובלנות לקרוא את ששת העמודים הראשונים....:

 

הרעש הוא במהירויות נמוכות בלבד (כך נדמה לנו...) בד"כ בהילוכים 1 ו-2.

סע עם חלונות פתוחים, בכביש שקט (עדיף בלילה מן הסתם) מעל פס האטה, או (רצוי) על כביש משובש:

בורות, פתחי ביוב או סתם כביש לא חדש.

 

הרעש שתשמע יהיה כמו שתי צינורת מתכת נוקשים אחת בשנייה.

ממש רעש מתכתי.

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהקלטה שאני יעלה מחר אני מקווה שישמעו יותר טוב..

 

אבל לטובת כל אלה שמצטרפים עכשיו ואין להם סובלנות לקרוא את ששת העמודים הראשונים....:

 

הרעש הוא במהירויות נמוכות בלבד (כך נדמה לנו...) בד"כ בהילוכים 1 ו-2.

סע עם חלונות פתוחים, בכביש שקט (עדיף בלילה מן הסתם) מעל פס האטה, או (רצוי) על כביש משובש:

בורות, פתחי ביוב או סתם כביש לא חדש.

 

הרעש שתשמע יהיה כמו שתי צינורת מתכת נוקשים אחת בשנייה.

ממש רעש מתכתי.

 

אתה אומר שהרעש הוא רק כאשר נוסעים בכביש משובש, אז אולי יכול להיות שהוא בא מהקפיצים או מהצמיגים? למה זה קשור לגיר?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה אומר שהרעש הוא רק כאשר נוסעים בכביש משובש, אז אולי יכול להיות שהוא בא מהקפיצים או מהצמיגים? למה זה קשור לגיר?

 

מלכתחילה זה התחיל מהשערות של חברי הפורום, גם בארץ וגם בחו"ל.

 

לאחר מכן זה 'אושר' ע"י צ'מפיון שטענו כי הרעש מהגיר טבעי...

 

ובשלישית,

תעשה משחקים קצת עם הגיר ותבין שזה נובע משם... למשל - תן לרכב להתגלל בניוטרל... או שים ראשון בידני - כשתעביר הילוכים תשמע פתאום שמעבר לרעש הטבעי של הילוך נכנס תשמע גם רעשי מתכת נוספים...

אני לא משוכנע שזה קורה רק כשמעבירים הילוך אבל זה בהחלט תורם...

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אגב, בלאון, אם מדובר על DSG7 כמו ב FR, הבעיה קיימת בכ50% מהמקרים. אם מדובר על 6 הילוכים, כמעט ואין בעיה.

 

סיאט דווקא חושבים שהם מתקינים DSG6 בדגמי FR. אם יש בידך מידע שונה, אנא שתף אותנו במקור המידע הזה. (אני לא אשאל על מקור הסטטיסטיקה של "50%"...)

 

הנה עדכון התיבות של סיאט מיוצרות בספרד.

 

סיאט מייצרים תיבות הילוכים, אך לא את תיבות ה-DSG. לפי הפרסומים, יש רק שני מפעלים שמייצרים DSG-ים: בקסל (גרמניה), ודליאן (סין), והמפעל בסין התחיל ביצור DSG-ים רק ב-2010 (אחרי שהתחילו להופיע תלונות על התיבות האלה) ולצרכי השוק הסיני.

 

בניגוד לתיבות של אאודי, סקודה ופולסוואגן

...

במפעל מייצרים גם חלקים לאאודי, אבל את המנועים והתיבות של אאודי מייצרים בגרמניה.

 

סיאט דווקא חושבים שהם כן מייצרים תיבות בשביל אודי: http://media.seat.com/en/company/380-gearbox-del-prat.html

SEAT has a 100% stake in Gearbox del Prat, a company which produces gearboxes for SEAT, Volkswagen, Audi and Skoda on its site at El Prat De Llobregat (Barcelona).
ד"א, תתחדש על הקופרה.

רכב ישראלי אולטימטיבי: קונטיינר של 'צים' על גלגלים נוצצים עם סלון עור 1+2+3, מסך "LCD 42 וטוסטר עם כניסת USB. מרווח, נוח, מאובזר, גבוה ופח עבה כמו במכוניות של פעם...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לצערי הרב יותר קשה להקליט את הרעש משחשבתי...

רעשי רקע (כביש, צמיגים ואפילו המעט רוח שיש במהירויות הנמוכות) מקשים מאוד מאוד

על ההלקטה...

 

אבל אני חייב לציין שכממש מנסים להקשיב לרעש - הוא נשמע רע......:/

 

 

התפתחות:

 

העברתי לסיאט העולמית תלונה בכתב והנה תגובתם;

 

מאת: "SEAT S.A. Customer Relations"

תאריך: 29 באוקטובר 2010 10:07:15 GMT+02:00

נושא: 2010/09892 DSG gear box rattling noise

 

SEAT AFTER SALES

CUSTOMER RELATIONS

Dear Guy,

We thank you for your e-mail, which we have taken into consideration.

With regard to your case, we would like to inform you that we have forwarded your comments to our Importer in your country, responsible for after-sales matters in Israel, who will analyse your case and contact you promptly with further information.

Please wait to be contacted by Champion Motors LTD.

Yours sincerely,

Customer Relations SEAT, S.A.

 

////

אז באופן מפתיע יחסית,

אכן יצרו איתי קשר היום בבוקר מצ'מפיון - וביקשו ממני להגיע ביום חמישי בבוקר למוסך המרכזי שם יקשיב לרעשים מהנדס ראשי של החברה בארץ...

עדכונים בהמשך!

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אני כתבתי ליצרן אך טרם קיבלתי תשובה.

הבעיה היא שצ'מפיון יחזרו ויטענו כי הרעש הוא נורמלי.

היה לי על כך ויכוח ארוך עם נציג שלהם בשאלה : מהו רעש סביר...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ובכן, לסיאט בארץ אין מהנדס רכב (מוסמך).

אבל מה אני מבין לגבי הרעש. ניתן לחכמים לבדוק

שימו לב

 

http://www.seatcupra.net/forums/showthread.php?t=291349

 

סיאט לקחו את האוטו של הבחור ופירקו את התיבה לגורמים, כדי לבדוק מה גורם לרעש. מה שאומר, שהם לא בדיוק יודעים מה קורה שם.

בדף השני אפשר לראות אנשים שאומרים בבירור אשר להם אין רעש. בשום מצב

 

לגבי ייצור התיבה. אני משוכנע שהתיבה של סיאט, הDSG, מיוצרת בספרד. המפעל שם כביכול הוא "חוד החנית" של סיאט. גם ביררתי עם חבר שלי (מהנדס רכב מוסמך אוניברסיטת לידס באנגליה, עובד בפורד מוטורס, נוסע על בוקנגרה). הוא בדק טוב טוב. הגיר של הסיאט מיוצר בספרד. בניגוד לגיר של חלק מהאאודי והפולסוואגן, אשר מיוצר בגרמניה.

 

אבל בעצם, מה האנגלים יודעים. בישראל אומרים שזה תקין. אז זה חייב להיות ככה.

אני אומר, נחכה. בסופו של יום הם יעשו רעש (בחול) ואם יהיה תיקון, גם אנחנו נקבל ריקול.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ובכן, לסיאט בארץ אין מהנדס רכב (מוסמך).

אבל מה אני מבין לגבי הרעש. ניתן לחכמים לבדוק

שימו לב

 

http://www.seatcupra.net/forums/showthread.php?t=291349

 

סיאט לקחו את האוטו של הבחור ופירקו את התיבה לגורמים, כדי לבדוק מה גורם לרעש. מה שאומר, שהם לא בדיוק יודעים מה קורה שם.

בדף השני אפשר לראות אנשים שאומרים בבירור אשר להם אין רעש. בשום מצב

 

אם תקראו את התגובה שלי ואת התגובות של חברי הפורום שם למה שכתבתי,

תבינו שמה שכתבת - srack - לא מדויק ב100%.

 

באחד הרכבים שם גילו כנראה בעיה יותר רצינית,

אבל כעיקרון הוא כותב שם שהרעש כן קיים בכל הגירים מהסוג הזה והוא כן תקין...

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני עכשיו מתחיל להבין יותר על מה אתם מדברים.

 

בשביל לעשות סדר, בDSG6 לא קיים הרעש הזה בזמן נסיעה, ישנו רק רעש מתכתי לעיתים רחוקות (או שזה במצבים ספציפיים) בהילוך ראשון ומשחקים עם הHill Holder והברייקס, בין שילוב לאי שילוב. (מי שבא מגיר רגיל עלול לפחד ולחשוב שהרכב בדיוק עומד להכבה תיכף, אין מה לחשוש זה פשוט המחשב מדייק לשילוב מושלם)

 

בDSG7 יצא לי אכן לשמוע משהו שנשמע "משוחרר" מתחת בזמן נסיעה כאשר עברתי על באמפרים.

לדעתי אין מה להתרגש מפוסט אחד בכל העולם ואני אהיה מאוד מופתע אם יימצאו שהרעש הוא אכן בעייתי וגורם נזק.

כמו שנאמר גם שם, אלה שאין להם את הרעש פשוט עוד לא שמעו אותו.

 

ככל הזכור לי לשחזור יש לנסוע בהילוכים נמוכים עם חלונות פתוחים עד הסוף ורדיו כבוי ולעבור על כמה במפרים.

אני חושב שזה בא ליד ביטוי בעיקר כאשר הרכב מחליף הילוך בזמן שעוברים על הבמפר (בצעו מספר ניסיונות שונים ודווחו).

 

הרעש לא קשור לסיאט אלא לVW ונראה שקיים בכל הרכבים עם DSG7. (אני שמעתי את זה על גולף 1.6 שבטח מקבלת את הגיר מאותו פס ייצור כמו ה160 כ"ס)

 

srack, שים לב שלפי הפוסט לא סיאט לקחו את הגיר ופירקו לגורמים אלא אחד המוסכניקים באחד מהדילרים שלהם שאין לו מושג בכלל מה הוא הולך לעשות כי זאת פעם ראשונה שלו. (לראייה הוא מזמין ציוד מיוחד שנדרש בשביל פירוק של הגיר לגורמים)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ranll הצדק עמך.

 

הDSG6 הינו גיר רטוב - כלומר בתוך התיבה זורם שמן... לא עושה את הרעשים המדוברים! רק רעשים טבעיים של החלפת הילוך.

 

הDSG7 הינו גיר יבש - כלומר ללא כל חומר סיכה... עושה רעשים (מעצבנים...:/)

 

הרעש אכן קיים בכל הרכבים - מי שטוען שלא - כנראה (לדעתי ולדעת עוד כמה חברי פורום seatcupra.net) פשוט לא שם לב לרעש עדיין.

וכשאני אומר כל הרכבים - הכוונה לקונצרן VW בכללותו - שמרכיב את הגירים הללו על האיביזות ושאר דגמי החברה, פולקסווגן שם הוא מורכב על הפולו החדשה והגולפים למיניהם (122 כ"ס, 160 כ"ס וכולי) וגם על האוודי (A1 החדשה כמו גם על A5 ודגמים נוספים).

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הDSG7 הינו גיר יבש - כלומר ללא כל חומר סיכה...

 

טעות בידך, DSG7 הוא כמובן לא "ללא כל חומר סיכה". יש שם סה"כ קצת פחות משני ליטר שמן, כמדומני. ההבדל הוא במצמדים עצמם, שב-DSG6 הם בשמן, וב-DSG7 - לא.

רכב ישראלי אולטימטיבי: קונטיינר של 'צים' על גלגלים נוצצים עם סלון עור 1+2+3, מסך "LCD 42 וטוסטר עם כניסת USB. מרווח, נוח, מאובזר, גבוה ופח עבה כמו במכוניות של פעם...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טעות בידך, DSG7 הוא כמובן לא "ללא כל חומר סיכה". יש שם סה"כ קצת פחות משני ליטר שמן, כמדומני. ההבדל הוא במצמדים עצמם, שב-DSG6 הם בשמן, וב-DSG7 - לא.

 

I stand corrected.

 

תודה על התיקון...

אם כן, כוונתי שהמצמדים הינם ללא שמן...

אני עדיין לא מכונאי ;)

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4639 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...