Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיאט איביזה DSG רעש מהגיר


Oracle
שימו לב! השרשור הזה בן 4651 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

גם לי יש את הגיר המדובר גולף 160 כ"ס ,הרעש נשמע כאשר

אני עובר על במפר ללא לחיצה על הגז או על כביש משובש ללא גז לרוב בהילוך 2,

 

ידידיי בעלי גיר הDSG, אולי אני שמתי לב רק עכשיו... :oops:

 

אבל נראה לי שהבחור עלה פה על משהו...

אני חושב שהרעשים נשמעים הרבה יותר חזק כשהרכב עולה על פס האטה או כביש משובש דווקא בלי גז בכלל...

 

יש צדק בדברים לפי מה שאתם שמים לב?

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 185
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לפי דעתי ההגיון בזה זה הוא שללא לחיצה על הגז

המערכת חופשיה ,אבל אני לא מהנדס רכב..

הבנתי שאתה בהרצליה הרבה אז אתה מוזמן לרעננה

לתחרות רעשים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי דעתי ההגיון בזה זה הוא שללא לחיצה על הגז

המערכת חופשיה ,אבל אני לא מהנדס רכב..

הבנתי שאתה בהרצליה הרבה אז אתה מוזמן לרעננה

לתחרות רעשים.

 

חחח.. כנראה שיש הגיון,

אבל הרעשים ללא ספק נשמעים גם כאשר הגיר משולב וכשלוחצים על דוושת הגז...

פשוט אולי הם נשמעים יותר חזק ללא לחיצה על הגז...

 

אני גם ברעננה המוןן.. האמת? שאני אשמח לעשות איתך סיבוב ולעשות השואה בין הרעשים... מעניין לדעת אם הם זהים...

דבר איתי בפרטי אחי!

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרעשים בהחלט נשמעים חזק יותר כאשר הרגל לא על הגז וישנם באמפרים בכביש. (במיוחד בסוג הבאמפרים המעצבנים אלה דמוי שרשרת של טנק שעברה במקום - כמו ירידה לחניות מסוימות בבניינים בת"א).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני באמת מקווה שהרעש הזה תקין, אף על פי שבכל מקרה אני לא מצליח להבין למה זה צריך להיות ואיך כזה רעש יכול להיחשב כתקין.

בעיניי הרעש הזה מאוד לא מוצא חן.

אגב - אני לא יודע אם זה אותו רעש או משהו אחר, אבל אם תקשיבו היטב עם חלון פתוח, גם במהירות שיוט של 70 עד 100 (אולי גם קצת פחות או יותר) בהילוכים גבוהים דווקא, לחצו ממש מעט ובעדינות על דוושת הדלק ותשמעו רעש צילצול מתכתי דומה מאוד לזה המדובר בשרשור זה.

עוד תופעה שהמוסך טוען כי היא תקינה ואחידה לכלל מנועי TSI (ואני ממש לא בטוח שכך הדבר) היא רעידות מנוע קלות ועבודה לא חלקה של המנוע בסרק בדקה שתיים הראשונות של ההתנעה, בעיקר (או אולי רק) בהתנעה קרה.

עוד בעלי TSI ו DSG 7 הילוכים יכולים לאשר או לשלול התופעות הנ"ל ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני יכול לאשר את הרעידות הקלות בהנעה קרה - ככל הידוע לי המנוע פשוט עובד עשיר יותר, אני מחכה כדקה כדי שהסל"ד יירד מתחת ל1000 RPM, הרעידות/ויברציות פוסקות ואז אני מתחיל בנסיעה.

ככל הידוע לי זה תקין לגמרי.

 

בשביל התיעוד, בגולף בגרסת ה1.6 יש רעידות בתדירות מסויימת *תמיד* כאשר עומדים במקום והבנתי שזה נורמלי שם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם מאשר את הרעידות בהתנעת בוקר או התנעה קרה.

 

זה היה קיים גם בFR שלי וקיים גם בפורד אקספולרר ואגב, גם ב.מ.וו סדרה 3 2010 (:/) של המשפחה...

 

 

אני פשוט ממתין שהסל"ד ירד,

ובמחשב הדרך במצב של צריכת דלק (בעמידה זה מראה ליטר פר שעה) -

 

בהתנעה קרה זה מתחיל ב4.1 ליטר לשעה בעוד שבעמידה עם מנוע חם זה עומד על 0.8 ליטר לשעה...

 

אני ממתין כחצי דקה - דקה בבוקר שזה ירד אל מתחת ל2.0 ליטר לשעה וזה בערך גם מתחת ל1,000 סל"ד...

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סיאט ספרד כתבו לי שקיבלו את המייל שלי ושיחזרו אליי עם תשובה.

עד כה עברו כמעט שבועיים ולא קיבלתי שום פנייה בעניין, לא מספרד ולא מצ'מפיון.

אני מתכוון להעלות הילוך בטיפול בעניין.

מישהו מכם קיבל תשובות חדשות ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סיאט ספרד כתבו לי שקיבלו את המייל שלי ושיחזרו אליי עם תשובה.

עד כה עברו כמעט שבועיים ולא קיבלתי שום פנייה בעניין, לא מספרד ולא מצ'מפיון.

אני מתכוון להעלות הילוך בטיפול בעניין.

מישהו מכם קיבל תשובות חדשות ?

 

כאמור, אלי התקשרה נציגה של צ'מפיון ישראל אחרי הפניה שלי לסיאט ספרד (והתגובה שלהם - כנראה אותה תגובה ג'נרית שאתה קבילת).

 

אבל הרבה זה לא שינה... הגעתי למוסך, "יועץ שירות" (מה כבר הוא יודע?...) שמע את הרעשים וטען בתוקף שזה תקין...

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שבהחלט לא תקין בעיניי זה שסוג רעש כ"כ חריג לא הוזכר מעולם בעת הרכישה.

הייתה תקופה שבטויוטה היו מחתימים אנשים לאחר נסיעת מבחן על טופס שבו הם מאשרים כי נהגו בקורולה עם גיר רובוטי ושאין להם טענות לחברה בכל הנוגע לאופי התיבה המוזרה שלהם.

מה שעוד יותר מטריד אותי הוא שחלק עדיין טוענים בתוקף שאצלם לא מופיעים אותם רעשים, ובעת שבחברה טוענים שזה נורמלי להילוכים נמוכים בשילוב באמפרים וכביש משובש, אני גם שומע רעש דומה בנסיעה מהירה יותר ובהילוכים גבוהים.

על זה האחרון יש ויכוח, כיוון שבמוסך לא מצליחים לשמוע, וזה לא מפתיע בהתחשב בכבישים הסואנים ורעשי הסביבה בשעות פעילות המוסך.

עפ"י כל הידוע לי ממידע שקראתי בחו"ל, אמורים להיות גם עדכוני תוכנה למנוע ולגיר שאמורים להיות מובנים כבר במודל 2011.

עד כה בצ'מפיון טוענים כי לא שמעו על כך דבר, גם כשמציגים בפניהם את קוד העדכון כביכול.

אז מי צודק? לא ברור, אבל הרעשים הללו וכל ההתנהלות סביבם לא מוצאת חן בעיניי.

אגב - גם לא ברור לי מדוע המנוע רועד בבוקר, אם הוא רועד אז הצ'וק האוטומטי לא עובד טוב למיטב הבנתי, לדבריי מוסכי צ'מפיון גם זה נחשב תקין:roll:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סתם לידיעה, לא ראיתי שהוזכרו פה סקודות. אז גם באוקטביה 1.2 יש את אותם רעשים ועד כה יצא לי לשמוע אותם רק כשאני יוצא בבוקר לעבודה ו/או חוזר הביתה(הכוונה במהירות מאוד נמוכה עם חלונות פתוחים).

 

וגם אצלי יש את הרעידות בהנעה בבוקר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן מעניין.

אני מקווה שעוד אנשים כמותך יגיבו בשרשור, בין אם הם בעלי סקודה, אודי, או פולקסווגן.

 

אגב - שוחחתי אתמול טלפונית עם גל, מנהל המכירות הארצי של סיאט.

השיחה הייתה נעימה בהתחשב בנסיבות, וראוי לציין כי גל הקדיש לי מזמנו מעבר לשעות העבודה.

גל היה סבלני (וסובלני) וענייני, הבטיח כי ינסה לעזור ככל שיוכל, ואני רוצה להאמין שכך באמת יעשה.

בינתיים אמתין בסבלנות לתשובות מעשיות ממנו, אך לעת עתה אני מוכן לתת לו את כל הקרדיט ומילה חמה וטובה כי עד כה עושה רושם שמגיע לו.

מקווה שלא אתאכזב או אתבדה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אגב - שוחחתי אתמול טלפונית עם גל, מנהל המכירות הארצי של סיאט.

 

מה הוא אמר שבכוונתו לעשות?

 

מעבר לזאת,

אני אשמח לקבל את הטלפון של גל...

 

תודה.

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ומה בדיוק יעזור לכם המספר של מנהל המכירות? מקסימום הוא ימכור לך רכב חדש...

לתקלות ובעיות טכניות ברכב איש הקשר אמור להיות בעל תפקיד אחר בצ'מפיון.

 

עברתי על השרשור הזה בריפרוף ואני מתקשה להבין את חומרת התופעה. הרי כל מכונה או מכשיר המצבע עבודה מכנית יוצר רעשי לוואי של עבודה ונראה שזה כאן בדיוק המצב, רעש עבודה תקין של מכלול הממסרה, אשר מופיע במצבים מסויימים.

עד כמה הרעש הזה חריג ומפריע לתפקוד היומיומי של הרכב?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4651 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...