Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לנצ'יה דלתא - החל מ-170 K ש"ח בסוכנויות


א פ
שימו לב! השרשור הזה בן 4959 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

205K-210K על GTI זה אחלה תמחור לדעתי, ממש לא לבזבז.

לבזבז זה לקנות גולף 1.4T ב-180K.

 

1+

 

עיצובה של הדלתא נהדר בעיני. נון קונפורמי, לא אחיד ומאתגר - אך אלגנטי במיטב המסורת האיטלקית.

 

גם עיצוב הפנים נהנה מחומרים עשירים וצבעוניים, אך לוח השעונים הנאה לכשעצמו לקוח ביסודו מהבראוו, וזו טעות. הדלתא מתחננת ללוח יחודי משלה, בדיוק כפי שהג'ולייטה קיבלה אחד(משגע).

עם רגל בחוץ... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 89
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

מישהוא בסמל"ת נבהל שיבואן קרייזלר יקבל לידיו זכיון ללנצ'יה.

הא ותו לא.

אפשר הוכחה לקביעה החד משמעית ומלאת החשיבות העצמית הזו?

 

בעיות אמינות כרוניות כבר היה לנו, נפילת ערך מטורפת כבר היה לנו. כל זה בלי שאחת כזו נמכרה בארץ ולא עלה רכב של היצרן על כבישנו כבר 10 שנים.

וואלה, יורשים חדשים לנוסטרדמוס.

 

אני עדיין מחכה לחוכמולוג שיטען שהיא תחליד תוך שנה...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מחיר אטרקטיבי למכונית מעניינת ויחודית. 200 כ"ס, גיר אוטומטי 6 הילוכים, 7.4 שניות למאה, 230 קמ"ש...

 

לבטח מרשים יותר מגולף TSI או מאודי A3 בנפח 1.6 במחיר דומה.

מרשים... :oops:

The best car safety device is

.a rear-view mirror with a cop in it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דבר אחד לא מסתדר לי - מדוע :?:

 

יש להם כעת את הגולייטה והבראבו

 

מדוע לא להציע את האלפא גו'לייטה במחיר תחרותי של 170,000 ש"ח וברמת מנוע וגיר אוטומט תואם לדלתא .

אלפא גו'לייטה בנתונים הללו - לדעתי תמכור מאות יחידות , ואולי יותר היא גם מעוררת הרבה יותר עניין .

 

ואם הם יכולים לתמחר את הדלתא , ברמה זו ובמחיר כזה - אן שום סיבה שלא לתמחר את האלפא , לחדור לשוק וגם להרוויח .

 

אני יודע כי גולף ואאודי A3 - מתומחרים אחרת לקהל שונה - כאן זו דריסת רגל בשוק ובניית שוק עבור סמל"ת .

מדוע לשווק מוצר קצת בעייתי , אשר כנראה ימכר במספר מועט - האם שווה להדריך בשבילו מכונאים ולהחזיק מחסנים :idea:

והאם לנצ'יה דלתא תעזור כמקדם המכירות של סמל"ת - לא עדיף מאות אלפות מתומחרות במחיר דומה .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפשר הוכחה לקביעה החד משמעית ומלאת החשיבות העצמית הזו?

 

הוכחות אני אציג בבית המשפט ולמזלי אני לא חייב לך דין וחשבון. מה שכן, אני יכול להביא תימוכין מבוססים הגיון בריא לכך.

 

לא עלה רכב של היצרן על כבישנו כבר 10 שנים.

העיתוי וכפי שכבר ציינו בעייתיות בחירה דווקא בלנצ'יה ולא באלפא המקבילה מסגירה את בהילות המהלך וכוונותיו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש להם כעת את הגולייטה והבראבו

 

מדוע לא להציע את האלפא גו'לייטה במחיר תחרותי של 170,000 ש"ח וברמת מנוע וגיר אוטומט תואם לדלתא .

 

לדלתא זו יש את אותו המחיר כמו לאלפא בררה TBi 16 V 1.8 הידנית (המחיר בארץ כ-300/400 K ש"ח). אלפא ג'וליטה עם אותו שם מנוע אך 235 כ"ס זולה בגרמניה קצת יותר מדלתא אך מחירה בארץ כ-230 K ש"ח והיא כמובן ידנית גם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין כלל ספק שמדובר במחיר שהוא מחיר חדירה לשוק הישראלי, המאוד בעייתי מבחינת לנצ'יה. אני מוצא שהאוטו הזה, שאני לפחות סבור שהוא נהדר ( מנסיון לא קצר עם גירסת הדיזל שלו ), מתומחר באופן כמעט מגוחך בהשוואה למתחרים. דוגמה לכך היא ה"מבצע" שהביא לפתחנו חברנו המלומד, בו נמכרת ה 118 של ב.מ.וו כמעט באותו מחיר כמו הדלתא הזו. פשוט מצחיק. העובדה שתמיד יימצא מי שיטען ש"מה זה המחיר הזה, למה כ"כ יקר ?", היא יותר תולדת רפלקס מותנה מאשר בחינת הדברים באופן מעט יותר רציני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבל שאתה כמו גם המצוטט על ידך הופכים דעות קדומות ותפיסת עולם ארכאית לסוג של "עובדה". כזו שמאלצת אותך למשל להצמד לכל מיני מוצרים "בטוחים" כמו גולף, גולף ועוד פעם גולף.

 

אתה לא יודע שגולף זה האוטו הכי אמין, מפואר, חזק,מהיר, יפה בעולם???!!!

 

שניכם מתנהגים כמו עדר ילדים. מישהו הפנה לגולף בכלל?

לנצ'יה מעולם לא שמרה על ערכה בצורה מיוחדת, ולמעשה אפילו מתחת לזה. הרי אפילו כשהן נמכרות ב- 10K כמעט ואין להן קונים, למעט מספר אנשים ספורים שאוהבים את המותג. אגב, אני ביניהם ולפני מספר שנים כמעט רכשתי דדרה 2.0, בגלל המחיר הנמוך שלה והאבזור הרב שהציעה, לצד מנוע יחסית (לזמנו) בשרני.

לנסות לחדור לשוק עם לנצ'יה חדשה, מהירה ככל שתהיה, במחיר של 170K, כאשר כמו שכבר אמרו פה, אני מוכן להתערב שגורלה יהיה דומה (גם אם לא זהה) לשל הכרומה, זו שאיפה גבוהה. גבוהה מידי עבור כרומה בתחפושת. בקרב עמי אני חי, ולא על גדות אגם בצפון איטליה.

 

אין זה אומר שהיא לא טובה. רק שבישראל - כמו בישראל - לרכוש כזה רכב ללא הבטחה לטרייד במחיר מחירון + 10%, זה כמו לדעת מראש שתצטרףך להוסיף הרבה כסף על הרכב כדי לשדרגו לחדש. בקרב עמי אני חי, כבר אמרתי? בינתיים, אני לא רואה אף אחד מכם (או בכלל) רץ לקנות את הרכב. גם לא את הבריטים, אגב, שם היא בכלל לא נמכרת. תיכף עוד תגידו לי שהיא עדיפה על הסופרב ואני בכלל אהיה בשוק... ;-)

 

תחשבו רגע על קהל היעד: צעירים מבוססים? לא - בשבילם יש אלפא ג'וליטה ומיטו. מבוגרים (35-50) מבוססים? לא - בשבילם יש 159, ואם הם איטלקים ו/או זוכרים מה זה לנצ'יה ורוצים להרגיש מיוחד, אולי יתעניינו. רגע, אבל אמרו לנו שמי רוצה להרגיש מיוחד צריך 500 אבארט', לא?. מבוגרים מעל 50 שירצו דווקא לנצ'יה ויוציאו עליה 170+? אני מניח שיש בודדים. אולי עשרות בודדות. בעצם, אולי כל רופאי השיניים שרוצים להרגיש קול, וכבר אין להם סאאב לקנות כדי להרגיש טייסים (פרפרזה על דברי אחר, כמובן, למי שלא מזהה).

 

האמת? אני מקווה שאתבדה. אשמח לראות לנצ'יות על הכביש. אבל איך אמרו אחרים? ניפגש באוטו-דיל בעוד שנה.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מניח בזהירות שאינך מכיר את הדלתא הזו שכן האלטרנטיבות שהבאת אינן אלטרנטיבות אמיתיות לה, למעט חברת האם והשימוש במכללים זהים, אלפא אינה פונה לאותו קהל יעד בכלל, ודאי לא פיאט. המכונית הזו מתחרה מבחינת מיצובה במכוניות שונות לחלוטין כמו אודי A4, ב.מ.וו. סידרה 3, מרצדס C קלאס, לקסוס 250 ועוד. על מרביתן היא מציעה יתרון במרחב הפנים וביצועים, ודאי כשמדובר ברמת המחיר הבסיסית של הדוגמאות שהובאו כאן שהיא כידוע גבוהה באופן משמעותי. אפשר לזלזל בלנצ'יה באופן שבו אתה נוהג, אבל מדובר ללא ספק לפחות מבחינת התמחור במכונית שמחירה כאן היום הוא כמחירה באירופה ואני לפחות איני מכיר מקרה דומה. זו להערכתי הזדמנות יוצאת דופן לקנייה של מכונית מצוינת במחיר בהחלט אטרקטיבי. מי שמרגיש שזו הרפתקה כלכלית עבורו יכול בהחלט להסתפק במכוניות עם "יציבות יחסית" כמו שאתה עושה. העיקר שתשאר מרוצה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין כלל ספק שמדובר במחיר שהוא מחיר חדירה לשוק הישראלי, המאוד בעייתי מבחינת לנצ'יה. אני מוצא שהאוטו הזה, שאני לפחות סבור שהוא נהדר ( מנסיון לא קצר עם גירסת הדיזל שלו ), מתומחר באופן כמעט מגוחך בהשוואה למתחרים. דוגמה לכך היא ה"מבצע" שהביא לפתחנו חברנו המלומד, בו נמכרת ה 118 של ב.מ.וו כמעט באותו מחיר כמו הדלתא הזו. פשוט מצחיק. העובדה שתמיד יימצא מי שיטען ש"מה זה המחיר הזה, למה כ"כ יקר ?", היא יותר תולדת רפלקס מותנה מאשר בחינת הדברים באופן מעט יותר רציני.

יש אבולוציה מסויימת של הגיון

 

אם אפשר לתמחר "רכב טוב" כגון הדלתא - במחיר הנ"ל , מדוע לא לתמחר רכב מקביל בשוק כגון הג'ולייטה במחיר הנ"ל ובנתונים הנ"ל .

כמה רכבי לנצ'יה דלתא בגרסה זו ובמחיר הנ"ל ימכרו - ואם כן מה מקדם המכירות שבו הם יעזרו לסמל"ת .

כמה רכבי אלפא ג'ולייטה בגרסה 1.8 אוטומט ובמחיר הנ"ל ימכרו - ומה מקדם המכירות שבו הם יעזרו ..

 

אם תהיה הצלחה למכירות האלפה ג'ולייטה בנתונים הללו , זה יקיש ויעזור לסמל"ת להחדיר גם את הדלתא .

 

אתמול היה לנו דיון עם שלושה אלפניסטים של לפני 15-20 שנה , ואב אחד שמתגעגע ל לנצ'יה תמא , שהייתה לו .

 

כולם אמרו שישקלו במחיר הנ"ל לקנות את הג'ולייטה ולא את הלנצ'יה - האב פסל את שתייהן - אין לי כוח , תנו לי שקט ..

 

לדעתי הם רצים מהר , ולא עם הכלי הנכון והמתאים היום לשוק הישראלי .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מישהוא בסמל"ת נבהל שיבואן קרייזלר יקבל לידיו זכיון ללנצ'יה.

הא ותו לא.

 

אכן כן.

 

לדעתי סמל"ת קוברים את המותג עמוק עמוק באדמה, גורלה יהיה זהה לגורל האפסילון. :-(

אלפא רומאו ספיידר V6 3.2 בציר 2007

טל שביט (1955-2011) זה לא אותו הדבר בלעדייך, אתגעגע לנצח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש אבולוציה מסויימת של הגיון

 

אם אפשר לתמחר "רכב טוב" כגון הדלתא - במחיר הנ"ל , מדוע לא לתמחר רכב מקביל בשוק כגון הג'ולייטה במחיר הנ"ל ובנתונים הנ"ל .

כמה רכבי לנצ'יה דלתא בגרסה זו ובמחיר הנ"ל ימכרו - ואם כן מה מקדם המכירות שבו הם יעזרו לסמל"ת .

כמה רכבי אלפא ג'ולייטה בגרסה 1.8 אוטומט ובמחיר הנ"ל ימכרו - ומה מקדם המכירות שבו הם יעזרו ..

 

אם תהיה הצלחה למכירות האלפה ג'ולייטה בנתונים הללו , זה יקיש ויעזור לסמל"ת להחדיר גם את הדלתא .

 

אתמול היה לנו דיון עם שלושה אלפניסטים של לפני 15-20 שנה , ואב אחד שמתגעגע ל לנצ'יה תמא , שהייתה לו .

 

כולם אמרו שישקלו במחיר הנ"ל לקנות את הג'ולייטה ולא את הלנצ'יה - האב פסל את שתייהן - אין לי כוח , תנו לי שקט ..

 

לדעתי הם רצים מהר , ולא עם הכלי הנכון והמתאים היום לשוק הישראלי .

 

אייל .

הטיעון שלך מתעלם לחלוטין ממה שכתבתי מעליו. קרא שוב. אלפא את הדרך שלה כבר עשתה כנראה להערכת סמל"ת, עם ההצלחה היחסית של ה 159 והמיטו. הסיכוי ש"אלפינסט" כדבריך ( אני מנחש שזה חובב אלפא ולא אלפים ) יקנה לנצ'יה בהחלט אינו גבוה ויש להניח שהוא יישאר עם האלפא ומבחינה זו אינך מחדש כלום. הלנצ'יה פונה לאחרים. הואיל ואני מניח שבחברה מודעים לבעיתיות שבהחדרת מותג כזה לארץ , הדרך היחידה היא תמחור מאוד מושך לדגם שהוא די בקצה בעליון של הליין ובדרך הזו הם נקטו. אני מקווה שהם יצליחו מכיון שאני באמת סבור שמדובר באוטו מצוין עם מחיר מפתה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא , אולי לא הייתי ברור

 

אלפניסטים לשעבר לפני 15-20 שנה , כאשר היו בגיל שנות ה 20 וקנו אלפות ישנות , שיפצו , אחת שרפו בטעות , ונהנו .

מזה כ 15 שנה , עברו ליפניות וקצת גרמניות , ואפילו מחזיקים רכב שני בשביל הכייף .

 

כך שאין בעיה לעבור למוצר(רכב) אחר , הבעיה - מה מקדם הכייף , האמינות , איכות האחריות , והתמחור .

 

בתמחור נכון, כגון של הדלתא כולם אמרו שישקלו לחיוב את הג'ולייטה -

את הדלתא , ממש לא - אבל , במידה ואלפא והיבואן יחזיקו שוק , ויראו אמינות , אפשר בעתיד לשקול גם לנצ'יה .

 

האב - נהנה מהסיפורים שלנו , הוא לא ידע על הנזקים והניסיונות שביצענו בעבר :wink:- אבל בשורה התחתונה , הוא לא מוכן אפילו לשקול מעבר - עזבו אותי .

 

הוספה - זה אומנם מדגם פרטי ולא מחייב , ואני מאוד רוצה בהצלחת המותגים הללו של אלפא ולנצ'יה בישראל -

לדעתי , לא זאת דרך החדירה הנכונה לשוק הישראלי .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המכונית הזו מתחרה מבחינת מיצובה במכוניות שונות לחלוטין כמו אודי A4, ב.מ.וו. סידרה 3, מרצדס C קלאס, לקסוס 250 ועוד.

 

דלתא ממוצבת מול A3 ולא מול A4 ובוודאי לא מול לקסוס 250. יחד עם זאת הביקורות מציינות שהיא מפוארת יותר ממתחרותיה בסגמנט (A3, סידרה 3). אחת הביקורות:

http://www.carmagazine.co.uk/Drives/Search-Results/First-drives/Lancia-Delta-CAR-review/

 

אף הרחיקה לכת והשווה את העור בסלון של דלתא לזה של רולס-רויס, מה שגורם לחשוב על כך שבאירופה גם כן מדובר במחיר חדירה. אך ישנם גם ביקורות פחות מחמיות כלפי איכות ההרכבה, ישדנה אפילו אחת בעברית:

 

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3551644,00.html

 

בין השורות ניתן להבין כי הוזמנה כמות די גדולה - כ-200 יחידות, מה שמגדיל את הסיכויים למצוא את הרכב בעוד זמן לא ארוך במגרשים במחירים שלא עולים בהרבה על היפנומטיות למינהן, אשר מחירם בחו"ל כחצי או אפילו שליש של הדלתא המדוברת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4959 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...