Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5743 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כרגע יש בראשותי פיאט פונטו גרנדה 2008 מותקנת בא מערכת מקורית ודיבורית BT שפועלת דרך הרמקולים של הרכב, כשראיתי את ההתקנה של הדיבורית שמתי לב שהמתקין חיבר קופסה שבאה עם הדיבורית לחיבורי הרמקולים שיוצאים מהמערכת , יוצא ככה שיוצאים 8 חוטי רמקולים אחר כך באה הקופסה של הדיבורית שהיא כמו סוג של מגבר קטן וממנה כבר יוצאים החוטים לרמקולים מה שאומר שהקופסה לא תלויה במערכת כאשר מהערכת דלוקה ומתקבלת שיחה הקופסה מנתקת את האות של המערכת לרמקולים ומכניסה במקום את האות של השיחה וגם כאשר המערכת מכובה הדיבורית אינה תלויה בה ושולחת את האות לרמקולים בקבלת השיחה, ועכשיו השאלה..

הפרוייקט שהתחלתי זה חיבור של חוטי הרמקולים ל3SIXTY של רוקפורד וממנו לשני מגברי רוקפורד בRCA ,ומשם לסאב ושניי קומפוננטים, הבעיה שאני חושב שעם הקופסה של הדיבורית תהיה בדרך על הכבלים של הרמקולים מהמערכת ל3SIXTY ... כאשר המערכת תפעל לא תהיה בעיה בקבלת שיחה האות מהמערכת ייעצר והשיחה תעבור דרך הפרוססור למגברים ומשם לקומפוננטים ..

אבל מה יקרה כשהמערכת תהיה כבויה לא יהיה אות מהמערכת לפרוססור לפעול וגם לא למגברים ואז אני חושב שאני לא ישמע את השיחה....

בבקשה מי שקצת מבין ... מה יקרה ? ועם באמת יקרה מה שאני חושב איך לפתור את זה?

פורסם

היי רותם

למה לחבר את הדיבורית ל AUX ?

זה ממש לא נכון בייחוד כשאפשר לחבר ישירות ליציאות ההיי פאס (גם של ה"קוסם" במקרה הזה ושל כל רדיו אחר) ואז לקבל את השיחה דרך מערכת הסטריאו וכולל יחידת המיתוג הפנימית שעוברת בין דיבורית לשאר פונקציות הרדיו באופן אוטומטי

במידה ותחבר את הדיבורית ל AUX אתה תצטרך לעבור במכשיר ל AUX כל אימת שתקבל שיחה

זה לא פרקטי וממש מפספס את כל עיניין הנוחות בהתקנה של פארוט

דרור

פורסם

לכל העונים שלום...

הדיבורית כבר מותקנת ואני מבין שזאת הדרך לחבר...

השאלה היא מה יקרה עכשיו כאשר אני הולך להוסיף עוד שורה של מכשירים לאחר הקופסת המיתוג של הדיבורית... שיפעלו רק כשתידלק המערכת... אני מבין שעכשיו אני ישמע את הצד השני בשיחה רק במקרה שהמערכת דולקת... נכון?

איך אפשר להתגבר על זה במקרה וזה באמת ככה?

×
×
  • תוכן חדש...