Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סדרי גודל של מחירי טיפולים - פיג'ו 206 אוט' 2002 - לפני קניה


dodonaor
שימו לב! השרשור הזה בן 5008 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום רב לכולם. אני מתכוון לקנות פיג'ו 206 אוט' שנת 2002, 1600 סמ"ק. לקחתי את הפיג'ו לבדיקה אתמול ומכון הבדיקה העלה את הממצאים הבאים:

1. תושבות המנוע שחוקות ופגומות

2.כיוון פרונט וציר אחורי

3. החלפת 4 צמיגים

4. החלפת מצבר

5. החלפת נוזלים, שמנים וכו'

6. כל מיני דברים כמו תחילתה של חלודה על דוד האגזוסט, קורוזיה ונזילה בחיבורי המים

 

אבל - הבוחן גם אמר שבסה"כ האוטו שמור מאוד ונראה במצב מצויין - האם זה הגיוני?

 

אני חושב שקראתי כל מה שקיים בפורום הזה על פיג'ו 206 - זה עזר לי מאוד (כמו גם הטיפים לפני קניית רכב משומש!)

כמובן שאקח את הרכב עצמו עם הבדיקה למוסך בתחילת השבוע, רציתי רק לקבל מהפורום סדר גודל כללי לגבי מחירים של הטיפול הנ"ל, כדי שאוכל להוריד קצת את המחיר. האם קריטי לטפל בכל הבעיות האלה מיד או שאפשר לחכות קצת?

תודה וחג שמח, עידו

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה מצב השילדה אין תאונות ופגיעות בשילדה? בדקו את הגיר האוטומטי?

 

השילדה נקייה לגמרי, ללא שום פגיעות. לגבי ההילוכים הוא כתב לבדוק מעקב טיפולים ואז הוסיף בעט בכתב גדול במיוחד: אין אחריות לגיר אוטומטי!!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. תושבות מנוע - במידה והתושבות פגומות יש צורך להחליף. זה שכתבו את זה בטופס הבדיקה לא אומר שזה נכון, הרבה פעמים זה כסת"ח. העלות - סביב 500 ש"ח לתושבת (יש שתיים).

2. כיוון פרונט - 250 ש"ח. תעשה אחרי שתחליף את ארבעת הצמיגים.

3. החלפת צמיגים - לא ציינת מה המידה של הצמיגים, אבל סביר להניח שרבייעית צמיגים טובה תעלה משהו כמו 1000 ש"ח.

4. החלפת מצבר - אם המצבר תקין אין טעם להחליף. בכל אופן, מדובר בהוצאה של כ400-500 ש"ח.

5. החלפת נוזלים - איזה נוזלים אתה רוצה להחליף? החלפה של כ-ל הנוזלים שיש ברכב (כולל הנוזל לניקוי שמשות) במסגרת טיפול גדול צריכה לעלות עוד כמה מאות שקלים.

6. חלודה וקורוזיה - עם חלודה באגזוז אין מה לעשות, עד שאין חור באגזוז לא נוגעים. קורוזיה בחיבורי מים היא לרוב כסת"ח של מכוני הבדיקה.

 

תבדוק טוב את נושא הגיר האוטומטי של הרכב. במודלים האלו הגיר סובל מבעיה בשסתומים ואם הם טרם הוחלפו כנראה שאתה זה שתזכה להחליף אותם (משהו באזור ה-2000 ש"ח). תבדוק שאין נזילות רציניות של נוזל קירור מאטם ראש המנוע המקורי.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בסה"כ כל ההחלפות שצביקה פירט יכולים להתרחש לכל רכב בשנתון הזה.

השאלה העיקרית מה קורה עם הגיר וכמה קילומטראג' הרכב עבר.

טוב שם טוב משמן טוב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בסה"כ כל ההחלפות שצביקה פירט יכולים להתרחש לכל רכב בשנתון הזה.

השאלה העיקרית מה קורה עם הגיר וכמה קילומטראג' הרכב עבר.

 

תודה רבה למשיבים - רשמתי לפני את הערותיכם.

הרכב עבר 100,000 ק"מ. הטיפול האחרון היה ב 85,000 (כולל טיימינג). יש עוד משהו מיוחד שכדאי שהמוסך יבדוק?

ועוד משהו - האם תוכלו להמליץ על ספר מוצלח למתחילים (אך חרוצים!) שמסביר בצורה פשוטה איך תחזק אוטו בעצמך?

שוב, תודה, עידו

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בעיקרון אם יש מים איכותיים וכניסת מאווררים בזמן. כולל בדיקה בבוקר כשהאוטו קר מתי נפתח הטרמוסטט. הרכב לא יעשה בעיות מיוחדות. בדרך כלל החלפת שסתומים באה מהזנחת מערכת קירור. הם פשוט רגישים לחום.

התושבות כל עוד אין וויברציות והמנוע לא זז כולו בהכנסת הילוך מקדימה לאחורה הם תקינות. ומה שכתבו לך זה כסת"ח.

אגב התושבות באוטו הזה מאוד זולות פחות ממאה שקלים ועל עבודה אפשר להתמקח זה עבודה קלה ופשוטה.

כיוון פרונט יש מקומות שגובים 150 ש' ואפילו פחות. גם אין הבדל גדול בין המכונים כולם מכוונים לפי מחשב מתוחכם.

ואגב יש מכוני גירים שמחליפים שסתומים בעלות של 1000 ש'. המחיר של המורשה הוא 2300 ש' כולל מע"מ. ותאמין אין הבדל ביניהם זה סה"כ רכיב אלקטרוני שמוחלף קומפלט.

בכלל באזור ה100000K ברכב הצרפתי שלי אני מחליף טרמוסטט ומנקה רדיאטור כצעד מקדים. וכמובן מביא מים איכותיים בלי פשרות. עלות המים כולה 100ש'.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לטרמוסטט יש בלאי שלא קשור לאיכות המים. ואני לא יודע למה אבל תמיד בפתח הניקוז למטה אני רואה מעט בוצה.

הטרמוסטט גם כשהוא תקין על פניו. יכול לגרום להעלאת הטמפרטורה בכמה מעלות, אבל הבעיה שזה העלאה קבועה. ולאורך זמן זה משפיע. אולי לא ברכב יפני אבל על צרפתי ועוד איך משפיע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5008 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...