Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ייעוץ לפני רכישת סופרמיני


woverine83
שימו לב! השרשור הזה בן 5009 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לחברי הפורום,חג שמח :)

 

הרכב מיועד לנסיעות מעורבות,כלומר גם בעיר וגם מחוץ לעיר.

יומיים בשבוע הרכב ישמש לנסיעות של כ120 ק"מ .

ארבעה ימים בשבוע הרכב ישמש לנסיעה של 60 ק"מ.

 

 

מבחינת נוחות,חשוב שמושב הנהג יתכוונן לגובה,קדימה\אחורה ורצוי שתהיה אפשרות לכוון זוית גב

מכיוון שאחד מן המשתמשים העיקריים ברכב סובל מפריצת דיסק וקיים הצורך לשנות את תנוחת הישיבה לעיתים קרובות.

 

לגודל תא המטען אין כל חשיבות.

 

הספסל האחורי ישמש לפעמים(מדי פעם בסופי שבוע) שני תינוקות ,חשוב שתהיה אפשרות

להכניס שני "סל-קלים" ללא מאמץ.

 

בגלל הקילומטרז' הרב,אנו מעוניינים ברכב שלא "שותה" דלק בכמויות :)

עם זאת,תיבה בעלת גיר רגיל לא באה בחשבון בגלל מגבלה רפואית של בעל הרכב.

 

נ.ב

רכב שכבר נפסל כי האמא לא אהבה הוא סוזוקי סוויפט.

 

אשמח אם תוכלו להציע רכב שעונה על הקריטריונים הרשומים מעלה.

 

תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני ממליץ לבדוק את הפיאסטה, הפביה וה-C3.

הפביה תספק את הביצועים וצריכת הדלק הכי טובים מבין ה-3. אני מניח שדגם האלגנס יציע נוחות טוב יותר מדגמי הספורט הנוקשים יותר.

הפיאסטה למרות כיול מתלים נוקשה מעט מציעה נוחות נסיעה טובה מאוד וגם הכיסאות מעולים. הביצועים סבירים ולא יותר אך בהחלט מספקים.

ה-C3 מעוצבת ומאובזרת היטב בדגם המפואר והמומלץ יותר. נוחות צרפתית לא תמצא בה אבל היא בהחלט נוחה ונעימה גם בשיכוך מהמורות וגם בכיסאות עצמם.

 

בהצלחה, שבת שלום וחג שמח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם הונדה ז'אז היתה מגיעה עם ריענון במערכות הבטיחות ובעיצוב החיצוני ,היא היתה מועמדת רצינית מבחינתי.

 

הפאביה מגיעה עם מנוע וגיר חדשים שאמינותם לא מוכחת והיבואן מעניק רק שנתיים אחריות-לא מתאים לי.

 

על ביצועי המנוע של פיאסטה כבר יצא לי לקרוא,הביצועים לא כ"כ מעניינים ,לא את אבי ובטח שלא אותי

השילוב של המנוע+הגיר מאפשרים לבצע עקיפות בצורה בטוחה,אחרת הרכב לא היה עובר ביקורת במפעל.

מצד שני הקשיחות של המושבים יכולה להפריע ובטח שלא להוות שיפור .

 

במידה ואשקול רכישת רכב קומפקטי ולא סופרמיני,האם ישנו רכב שיענה על כל דרישותיי ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה של הג'אז לדעתי זה הגיר הרובוטי.

בקשר לאמינות של הסקודה אני חושב שאתה קצת פרנואיד, המנוע רץ כבר בכמה גירסאות ואני בטוח שעבר מספיק בדיקות לפני שהגיע לכבישים. לדעתי מדובר בבחירה מעולה.

האם הכיסאות של הפיאסטה כבר נבדקו על ידכם או שמדובר רק בהשערות? אני חושב שהרכב נוח ומרוסן ונעים מאוד לנסיעה.

מה עם הסיטרואן C3? לא הבעת את דעתך לגביה.

אני לא חושב שבקטגוריית המשפחתיות ימצא רכב שמתאים בדיוק לכל הדרישות.

פיג'ו 308 תהיה מאוד נוחה ומרווחת אבל הגיר שלה מעט מרגיז. פורד פוקוס תהיה אולי הכי נוחה אבל הכיסאות של הפיגו עדיפים. חוץ משתי אלה אני לא מצליח לחשוב על משפחתית ממש נוחה.

 

שבת שלום וחג שמח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Mike808,מה ז"א הרכב מרוסן?מיתלים רכים ?

 

רציתי לשאול,אילו פרמטרים משפיעים על נוחות הנהג?

 

אמנם הגב הוא המאבחן הכי נכון וצריך לבצע נסיעת מבחן על מנת לחוש בהבדל אך האם ישנם נתונים טכניים מסויימים

אשר מצביעים על נוחות עדיפה ברכב זה או אחר?

 

אם לבחון את כל "החבילה" -בטיחות,אבזור,נוחות,עלויות אחזקה ,ביטוח,צריכת דלק

 

האם קיים הבדל משמעותי בין הפאביה לפיאסטה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מרוסן מבחינתי אומר שבמעבר על מהמורה אתה תרגיש אותה, אבל הרכב לא יושפע מבחינת היגוי או נדנודים, תחושה מאוד מוצקה.

מהבחינה הזאת הפביה והפיאסטה דיי דומות, הפביה מעט רכה יותר לדעתי אבל לי יש ניסיון עם הדגמים הרגילים, הספורט כנראה נוקשה יותר וגם מצויידת בצמיגים גדולים ונמוכים יותר.

אני אישית מעדיף את הרכב שלי ככה, לא רך ומתנדנד בסגנון אמריקאי וגם לא חובט מהסוג היפני העתיק.

נתונים טכניים לא מעידים על כיול הרכב כי רכות מתלים ומושבים זה משהו שנבדק על ידי כל לקוח באולם התצוגה וגם על הכביש.

לגבי החבילה העדיפה, אם הביצועים הם לא עיניין מהותי אני חושב שהפיאסטה עדיפה. נכון שצריכת הדלק נחותה אבל ההרגשה בתוך הרכב שונה לגמרי, משהו בעיצוב וגם באותו כיול מתלים גורם לה להרגיש מאוד נעימה לנסיעה בין אם בעיר ובין אם מחוץ. התאוצות גם אם לא זריזות מאוד חלקות ולינאריות והרכב מרגיש פשוט מאוד מאוזן.

הפביה מציעה ביצועים מעולם אחר, באמת שמים ואץ לעומת הפיאסטה, גם הצורה שבה הרכב מאיץ שונה לחלוטין. הגיר הרובוטי יגרום נדנודים פה ושם אבל מהירות התגובה שלו באמת מדהימה. כמובן שגם צריכת הדלק יוצאת נשכרת משילוב המנוע והגיר הזה והפביה תהיה חסכונית יותר. תא הנוסעים מעוצב בצורה פשוטה הרבה יותר, אמנם מחומרים איכותיים אבל לא ברמת הפיאסטה לדעתי והאיבזור מתעלה רק בגירסאות הבכירות שהן גם יקרות יותר.

כמובן שמדובר בדעתי בלבד וכשנושא הנוחות כל כך חשוב דרושה נסיעת מבחן מקיפה בשני הרכבים טרם ההחלטה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מרוסן מבחינתי אומר שבמעבר על מהמורה אתה תרגיש אותה, אבל הרכב לא יושפע מבחינת היגוי או נדנודים, תחושה מאוד מוצקה.

מהבחינה הזאת הפביה והפיאסטה דיי דומות, הפביה מעט רכה יותר לדעתי אבל לי יש ניסיון עם הדגמים הרגילים, הספורט כנראה נוקשה יותר וגם מצויידת בצמיגים גדולים ונמוכים יותר.

אני אישית מעדיף את הרכב שלי ככה, לא רך ומתנדנד בסגנון אמריקאי וגם לא חובט מהסוג היפני העתיק.

נתונים טכניים לא מעידים על כיול הרכב כי רכות מתלים ומושבים זה משהו שנבדק על ידי כל לקוח באולם התצוגה וגם על הכביש.

לגבי החבילה העדיפה, אם הביצועים הם לא עיניין מהותי אני חושב שהפיאסטה עדיפה. נכון שצריכת הדלק נחותה אבל ההרגשה בתוך הרכב שונה לגמרי, משהו בעיצוב וגם באותו כיול מתלים גורם לה להרגיש מאוד נעימה לנסיעה בין אם בעיר ובין אם מחוץ. התאוצות גם אם לא זריזות מאוד חלקות ולינאריות והרכב מרגיש פשוט מאוד מאוזן.

הפביה מציעה ביצועים מעולם אחר, באמת שמים ואץ לעומת הפיאסטה, גם הצורה שבה הרכב מאיץ שונה לחלוטין. הגיר הרובוטי יגרום נדנודים פה ושם אבל מהירות התגובה שלו באמת מדהימה. כמובן שגם צריכת הדלק יוצאת נשכרת משילוב המנוע והגיר הזה והפביה תהיה חסכונית יותר. תא הנוסעים מעוצב בצורה פשוטה הרבה יותר, אמנם מחומרים איכותיים אבל לא ברמת הפיאסטה לדעתי והאיבזור מתעלה רק בגירסאות הבכירות שהן גם יקרות יותר.

כמובן שמדובר בדעתי בלבד וכשנושא הנוחות כל כך חשוב דרושה נסיעת מבחן מקיפה בשני הרכבים טרם ההחלטה.

 

תודה רבה על התגובה המפורטת

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5009 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...