Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5745 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני בן 25 ומשלם חובה + צד ג' בסביבות ה-2,000 ש"ח על רכב שנת 95. לדעתי נהג חדש וצעיר ישלם בסביבות ה-4,000.

זה בדיוק העניין - אתה לא נהג חדש, גילך מעל 24 וכנראה שיש לך עבר ביטוחי נקי. שלושה סעיפים אלה מקצצים את עלות הביטוח ביותר מ-50%.

אמנם הבדיקה שערכתי היתה לגבי רכב חדש, אבל ככל הנראה גיל הרכב לא משנה הרבה, שכן בסופו של דבר ביטוח החובה לרכב החדש עולה בדיוק כמו בישן (למעשה אפילו כמה שקלים פחות) ובמקיף ההוזלה היא כ-10% בהשואה לרכב בן 12 השנים שמכרתי. העדר הפרשים במחיר הביטוח בין רכב בן 12 לרכב חדש הוא שמביא אותי להסיק את המסקנות שלעיל.

אני רוצה להדגיש: בהצעות שקיבלתי לפני מספר שבועות - ביטוח חובה לנהגים ותיקים בלבד - כ-1250 ש"ח. אם נכללים צעירים - כ-3800 ש"ח. הביטוח המקיף לנהגים ותיקים - כ-2500 ש"ח (ואילו לא היתה לי תאונה לפני 3 שנים היה עולה לי כ-2200 ש"ח). אם נכללים הצעירים - כ-5000-5800 ש"ח (תלוי בחברת הביטוח ואם אני כולל נהג חדש או רק נהג צעיר).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • תגובות 64
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לדעתי קצת מוקדם מידי כדי להגיד תהנה מההונדה.

הראש אומר ספייס והלב רוצה הונדה. ניראה מה יהיה בסופו של דבר.

אני יגיד לך כמה מילים פה ,

אני קניתי הונדה סיוויק קופה ב17 וחצי אלף לפני שנתיים המחירון שלו היה 31 אלף,

אני וסוחר הכי טוב בארץ הורדנו לו 13-12 אלף מתחת מחירון, אתה יודע כמה הרווחתי פה ?

ההונדה עם מנוע חדש מיבוא ZC, פילטר פתוח ...זה מה שהוא הרכיב עליו .

לא היו לו גנטים, פנסים חזית, רק היו לו פנסים מאחורה של 3D משהו מיוחד ...

אז קיבלתי את האוטו, עשיתי לו טיפול ולא קרה כלום, וואלה את האמת נהניתי איתה .

את ההונדה קניתי מבאר שבע, תחשוב שאני גר בראשון מגיע לבאר שבע לחטוף את ההונדה שהוא קנה מבנאדם ראשון לציון .

 

זה מצחיק אבל אחלה הונדה .

 

אחרי השקעה שלי, השקעתי עליו צבע שחור מטאלי, מערכת יוקרתית, גנטים, פנסים חזית, קסנון, אגזוז לחץ, דלתות נפתחות למעלה LAMBO...

 

למרות השקעה תשקיע גם ביטוח לאוטו שלך. חשוב מאוד .

פורסם
פשוט ציינתי שלהונדה סיויק מרשימה הרבה יותר מפונטו ספייס.

 

הנה התוצאה של רכב מרשים. למד מנסיונו של "משפר הרכב".

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

נו, רכב לעבריינים 8) מעניין שאותי בפונטו לא עוצרים אפילו לבדיקת רישיונות.

 

אוטו של חנאנות מול אוטו של סוחרי סמים שנוהגים בפסילה...פלא שהוא נעצר ופלא שלקחו לו את הרכב.


×
×
  • תוכן חדש...