Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5766 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

 

אני שובר את הראש לגבי רכישת רכב חדש בלבד.

אשמח לעזרתכם...

 

היום אני נוסע בשברולט מאליבו 2008 מנוע 3500. אני רוצה להחליף את האוטו והייתי גם שמח להחליף לאותו רכב אלא שהם שינו את המנוע ל- 2400 ולזה אני כבר לא מוכן.

 

אני מתלבט קשות איזה רכב לרכוש (חדש בלבד כאמור- לא מעוניין בהמלצות לרכבים משומשים) ולא מבסוט מכל מה שבשוק מציעים.

 

אני מחפש רכב גדול, חזק וזריז (חשוב מאוד) כאשר התמורה למחיר היא הטובה ביותר.

 

התקציב הוא בסביבות 200-220K.

 

מה אתם אומרים?

 

תודה ושנה טובה

פורסם

בהחלט רכב שחשבתי עליו וגם נסעתי על אחד כזה לאחרונה בנסיעה לחו"ל.

 

הדבר המרכזי הבעייתי שיש לי עם הרכב הזה הוא המראה... מה לעשות האוטו לא נראה כ"כ טוב.

 

יתכן ובסוף "אתפשר" עליו.

 

יש עוד רעיונות?

פורסם

אם אתה מרוצה מהשברולט אז תחליף לדגם החדש.

מנוע ה-2400 דוקא זה יתרון, כיוון שזה מנוע יותר חסכוני מהקודם וגם ביצועים יותר טובים.

 

קח בחשבון גם גיר 6 הילוכים במאליבו החדשה, לעומת הגיר המיושן שהיה בקודמת.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
בהחלט רכב שחשבתי עליו וגם נסעתי על אחד כזה לאחרונה בנסיעה לחו"ל.

 

הדבר המרכזי הבעייתי שיש לי עם הרכב הזה הוא המראה... מה לעשות האוטו לא נראה כ"כ טוב.

 

יתכן ובסוף "אתפשר" עליו.

 

יש עוד רעיונות?

 

תראה עם מראה אין להתווכח, לטעמי מדובר באחד הרכבים המרשימים שיש. אבל זה רק טעמי.

בנוגע להתפשרות, קשה לי וצורם לי לקרוא את המילה "אתפשר" בהתייחסות לסופרב. ב-200K אתה מקבל רכב שנותן לך מה שרכב ב-350K נותן.

בהצלחה בחיפוש.

Toyota Hilux Adventure 2019

Toyota Corolla GLI 2006

פורסם

תודה על התגובות.

 

לגבי השברולט- אח שלי קיבל בדיוק לפני שבועיים מהעבודה את הדגם החדש ו"לקחתי" סיבוב עליו- לא התרשמתי.

 

לגבי הסופרב- אני מסכים כי זה רכב שנותן את התמורה הטובה ביותר למחיר ואין אף רכב שאפילו מתקרב אליו. הבעיה שאני חושש שכל פעם שאכנס אליו רגע לפני אני קצת אתאכזב (בגלל המראה שכאמור זה רק ענין של טעם אישי).

 

התחלתי לחשוב קצת על רכבי אלעק שטח- פורד אדג', אולי היונדאי החדשה (IX35) אבל אני ממש בדילמות.

גם על ביואיק לה קרוס חשבתי אבל אני מתחיל להתרומם יתר על המידה בתקציב...

 

בקיצור- דילמות.

פורסם

אלפא רומאו 159 :-P

אתה יכול לקחת גם את ה B4 החדשות, אם אתה אוהב את המראה, את הדגם המפואר 2500 סמ"ק ועוד ישאר לך עודף גדול.

עוד אפשרות זה טויוטה קאמרי, ראיתי שהיא נכנסת לתקציב אך אני לא מכיר את האוטו אישית.

פורסם

פאסאט CC החדשה, רכב ממש יפה לטעמי עם ביצועים מעולים (מנוע 1800 טורבו בנזין) רכב חסכוני בדלק והרבה יותר איכותי מהמאליבו שיש לך היום.

מחירה כחדשה הוא בסביבות ה230K ש"ח יש עליה מבצע מכירות לפי מה ששמעתי

שוב לא הפאסאט הרגילה אלא הפאסאט CC:

2009_passat_cc.jpg

Audi A6 3.0T Quattro - לשייט ב260 קמ"ש :lol:

פורסם
אלפא רומאו 159 :-P

אתה יכול לקחת גם את ה B4 החדשות, אם אתה אוהב את המראה, את הדגם המפואר 2500 סמ"ק ועוד ישאר לך עודף גדול.

עוד אפשרות זה טויוטה קאמרי, ראיתי שהיא נכנסת לתקציב אך אני לא מכיר את האוטו אישית.

 

לא לצחוק, כל חולה הגה חייב אלפא בחייו- לי היה רק כרכב שכור ונהניתי מכל רגע- אופציה...

פורסם

אם אתה מחבב את התוצרת האמריקאית אז בדוק את הביואיק לה קרוס החדשה.

דגם ה-2.4 שמצוייד במנוע זהה לזה של המאליבו מתומחר ב-225 אלף שקלים ובתוספת של 5000 שקלים בלבד תוכל לרכוש את דגם ה-3 ליטר, מנוע שלדעתי יהיה הולם יותר ברכב כזה.

 

בהצלחה ושנה טובה.

פורסם

מהתרשמות מסופרב של חבר, זו הקניה המשתלמת ביותר מלבד מראה מאחור שמזכיר לי רכבים מזרח אירופיים לשעבר.

זריז ביותר ועדיין חסכוני מאד. מרשים

×
×
  • תוכן חדש...