Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5769 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני תשעה חודשים קניתי הונדה אקורד חדשה. עשיתי איתה מאז כ 26000 ק"מ, והיא בהחלט זריזה, שקטה, נוחה ועם אחיזת כביש טובה מאוד. יתרונות נוספים - איכות בניה, ותצרוכת דלק נמוכה באופן יחסי (כ 1:13 בין עירוני).

 

אני לא מכיר את המאליבו, אבל בתקופה זו נהגתי גם כ 3000 ק"מ בשברולט אימפאלה חדשה בארה"ב (שזה בערך אותו סגנון אוטו), ואין מה להשוות אותה לאקורד מכל בחינה שהיא. היתרון היחיד שלה הוא ברכות הישיבה אם זה מה שאתה מחפש.

 

המחירון הוא מעט מעל לתקציב שקבעת, אבל בהונדה אפשר להתמקח, ואני קיבלתי הנחה של כשמונה אחוזים.

 

נמרוד

פורסם

פאלקון, קראתי את המבחן ולא מבין איך הם הגיעו למסקנה הזו.

 

הם טוענים להבדל זניח בביצועים, תא נוסעים יותר מרווח מאחור לטובת הסופרב אבל נוחות עדיפה ושקט עדיף במאליבו. למיטב הכרתי עם רוכשי הרכבים בסגמנט הזה הנוחות היא החשובה להם יותר מעוד כמה ס"מ במושב האחורי או בתא המטען וכאן המאליבו מנצחת לפי המבחן (אישית אני חושב שהמאליבו הרבה יותר נוחה וזה מניסיון. עם הסופרב ירדתי אחרי חצי שעה עם גב מפורק ועם המאליבו נסעתי לאילת וחזרה באותו היום והגעתי רענן לחלוטין). אל תשכח שיש הבדל לא קטן במחיר בין שתיהן.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

מבחינת שיכוך מהמורות נטו המאליבו אכן עדיפה. אבל הסופרב מרוסנת יותר והקשיחות שלה היא יתרון בסיבובים משום שזוית הגלגול שלה קטנה מאוד והמושבים שלה, במיוחד בגירסת האלגנס פשוט ראויים להיקרא כורסאות, מלפנים ומאחור.

למאליבו אגב שמשות כפולות שנועדו להפחית רעשים חיצוניים ורעשי רוח.

 

בנוגע לפער המחיר, כשמביאים בחשבון את האיבזור הרב שהסופרב מגיעה איתו כסטנדרט הפער זניח.

לדעתי אין ספק שהסופרב עדיפה כמעט מכל הבחינות וכחבילה היא עולה על המאליבו.

 

שנה טובה.

פורסם

אם אתה אוהב את המאליבו, אז תשתדרג למאליבו LTZ המאובזרת עם מנוע 3.6 ל' ותיבת 6 הילוכים. לפי דעתי היא נכנסת לתקציב שלך.

:turn-l: יש לי סחרחורת.
פורסם

אני לא כל כך בטוח שקיים בארץ הדגם של ה 3.6 ל' עם 6 הילוכים, אם אני לא טועה המליבו הכי מאובזרת מגיעה עם 3.5 ל' שמפיק 221 כ"ס ותיבה 4 הילוכים אוטו והיא אכן נכנסת בתקציב עם עודף של 30 אלף ש"ח.

פורסם

תודה לכולם על התגובות.

 

אני מבין שזה טבעי שיש דעות לכאן ולכאן.

 

היום ניתן להשיג בארץ רק מאליבו 2.4 ולא יותר מכך וחבל- אחרת זו היתה הבחירה שלי.

 

האמת, ממש מגניב שדווקא היום יצאה הסקירה שמשווה את 2 המכוניות אבל האמת הם לא ממש חידשו.

הסופרב מאובזרת הרבה יותר ומרווחת גם (בעיקר מאחור שזה לא כ"כ חשוב לנהג) אבל נוחות הנסיעה והשקט של האמריקאית....

נו, מה לעשות כאחד שמתגעגע לאולדסמובילים של פעם עם מנוע ה- 8 ליטר- אוניות תענוג....

 

מתחיל לפזול לכיוון ה לה קרוס...

פורסם

לגבי האבזור אני אף פעם לא אבין את האמריקאים.

 

הם באמת עשו אוטו מוצלח אבל מה מפריע לשים ברכב כזה ידיות אחיזה בתקרה, חישן גשם ובקרת אקלים (אפילו מכאנית).

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

אני מחפש רכב גדול, חזק וזריז (חשוב מאוד) כאשר התמורה למחיר היא הטובה ביותר.

 

התקציב הוא בסביבות 200-220K.

 

מה אתם אומרים?

 

תודה ושנה טובה

 

אבל נוחות הנסיעה והשקט של האמריקאית....

נו, מה לעשות כאחד שמתגעגע לאולדסמובילים של פעם עם מנוע ה- 8 ליטר- אוניות תענוג....

 

מתחיל לפזול לכיוון ה לה קרוס...

 

בקיצור דבר והיפוכו.

מכונית אמריקאית נשארה עד היום נושאת מטוסים בהשוואה למכונית אירופאית /יפנית.

 

אם ברכב גדול אתה מכוון לגודל אז אמריקקית

 

אם אתה מתכוון ברכב גדול לרכב גדול אז הונדה אקורד סופרב אלפא 159 בחירות מעניינות

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

מה כל כך יפה בלהקרוס ? עוד עיצוב אמריקאי מגושם וחסר השראה עתיר ניקלים בכל מקום אפשרי. לידה אפילו המליבו מלאת חן. אבל כמובן זה הטעם שלי ואני מניח שעיצוב שכזה שהוא כבר מסורת אמריקאית רבת שנים, לא היה ממשיך לולא היו כאלה שאוהבים אותו.

פורסם

חיסרון שראוי להתייחסות בעניין הפאסאט cc: ארבעה מקומות ישיבה בלבד.

 

ובאשר למאליבו LTZ, היא קיימת והתמורה למחיר היא מדהימה.

172 סוסים שיודעים איזו גבינה לקנות בסופר!

×
×
  • תוכן חדש...