Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5800 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כשהשם שלך מופיע בגוגל כשאתה רושם "יוסי פרנ", פשוט כי מספיק אנשים עשו חיפוש.

 

כשאנשים מזהים אותך מהתמונה שלך בעיתון המקומי.

 

כשראש העיר יודע מי אתה.

 

כשאתה מגיע למפגש רכבים ואנשים מתקרבים אליך בפחד ואומרים שהם לא האמינו שאתה בן אדם אמיתי אלא המצאה של המנהלים בפורום.

 

כשאתה בעבודה ולקוח שואל אותך "נו, אז מתי הוולוו הופכת לידנית?" ואתה אפילו לא מכיר את הבן אדם.

 

כשאתה קולט שאתה גר בעיר שיותר אנשים מכירים אותך מאשר אתה מכיר אנשים.

 

כשאתה מקבל הודעה פרטית מחבר פורום שמספר לך שמדברים עליך בפורום סובארו ואתה צריך להגן על כבודך.

 

 

אתם מוזמנים להוסיף דברים יותר מוזרים, מהחוויות האישיות שלכם או סתם דברים שעולים לראש.

פורסם

למה אני אחרי על יותר מידי דברים שרושמים פה ובפוסטים אחרים תקלה משהו:|:-)

don't drive faster than your guardian angel can fly

ההונדה סיויק מטוס.

הונדה סיויק שנת 97 אוטומטית,, מאוד מהירה
פורסם

יוסי, יכולת לשנות את הכותרת של השרשור ל:

 

"אתה יודע שאתה גר בכרמיאל כש...".

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם
.

 

כשראש העיר יודע מי אתה.

מה אתה רוצה ? אתה יותר מפורסם ממנו , תשאל מישהו רגיל ברחוב 'מי זה ראש העיר של כרמיאל ?' או מי זה פרנקוס ?' איפה יש סיכוי שתקבל תשובה טובה ?

פורסם

לצערו כן דריש

ליום יום BMW M3-לסופ"ש מרצדס SLK

אבל בתאכלס נוסע על הונדה סיוויק חמש דלתות 2008-טוטאלוס:cry:

עכשיו בתאכלס נוסע על גולף 1.6 2009

פורסם

שמעתי שאייל ארד מתפנה השבוע אולי תהיה אצלו טאלנט.

 

או שפשוט תפרסם במקומון ידיעה על החלפת כל הפינים השבורים והעקומים בבאולינג, "הקהל הרחב מוזמן לשחק עם הפינים החדשים של יוסי, הנחה לוועדי עובדים", זה אמור לסדר אותך פירסומית.

פורסם

שרגאמן, שיפרסם "ליוסי יש את הפין הכי גדול פרס מובטח למי שתצליח להשאיר אותו עומד"

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

ורק אני כמו טמבל בדק בגוגל אם יוסי בכלל מופיע?

והתשובה היא כן וכמו שכתב רק לאחר ה יוסי פרנ שמקלידים אבל עדיין לא כבוד גדול.

פורסם
ורק אני כמו טמבל בדק בגוגל אם יוסי בכלל מופיע?

והתשובה היא כן וכמו שכתב רק לאחר ה יוסי פרנ שמקלידים אבל עדיין לא כבוד גדול.

 

אז מה? הקלדתי שמות של 20 אנשים ממש לא מפורסמים שאני מכיר, ויותר מחצי מהם מופיעים (ולא, לא קוראים להם אבי כהן או משהו כזה). פרנקוס בכלל מופיע בתוצאה השלישית כשכותבים "יוסי פרנ".

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

×
×
  • תוכן חדש...