Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם קיים יבוא סדיר של גולף 3 דל'


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8097 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם יש יבוא סדיר של פולסווגן גולף 3 דלתות לארץ? כי בשבוע האחרון יצא לי להתקל באחת חדשה V5 עם 15 בסוףהלוחית רישוי ועם עוד V5 עם סיומות רגילה... זאת אומרת - לא יבוא אישי. בדקתי באתר של פולסווגן ואין שום דבר אופציה ל- 3 דלתות.

 

מישהו יודע משהו בנושא?

 

Urim

פורסם

לך לסוכנות, בצע הזמנה של גולף 3 דלתות, חכה למשלוח, ותקבל גולף 3 דלתות הישר דרך היבואן בלי יבוא אישי ובלי בלבולי שכל. הקאץ' היחיד הוא כאמור הזמן שתחכה עד שהיא תגיע...

פורסם
לך לסוכנות, בצע הזמנה של גולף 3 דלתות, חכה למשלוח, ותקבל גולף 3 דלתות הישר דרך היבואן בלי יבוא אישי ובלי בלבולי שכל. הקאץ' היחיד הוא כאמור הזמן שתחכה עד שהיא תגיע...

בדיוק,בזמנו אבי חיכה ל-V5 כמעט 3 חודשים מכיוון שהיתה רק V5 כסופה עם ריפודים אפורים לאנטיסים והוא התעקש על שחור (זהה לריפוד ב-GTI).

כל הכבוד להם על ההיצע הגדול.

אני מכיר מישהו שהזמין את הגולף החדשה בגרסת ה-3 דלתות אבל אני לא חושב שהפעם מדובר בהזמנה מיוחדת.

פורסם
אם יש אוטו שלא מייבאים לארץ אז אפשר לבקש מהיבואן שיביא אותו ולשלם מחיר סביר על האוטו ?

 

מחיר סביר?

לא קיימת חיה כזו בארץ. לשום אוטו.

vot tol'ko na nas gnat' ne nado....

פורסם

"מחיר סביר" = המחיר של האוטו אילו הוא היה מיובא לארץ (בניגוד למחיר של יבוא אישי)

 

מובן ? האם ניתן לעשות זאת ?

פורסם
"מחיר סביר" = המחיר של האוטו אילו הוא היה מיובא לארץ (בניגוד למחיר של יבוא אישי)

 

מובן ? האם ניתן לעשות זאת ?

 

תלוי בדגם

ותלוי ביבואן.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

הכל אפשרי.

 

אם ישנו יבואן לאותו יצרן רכב, אז זה תלוי בו.(אלא אם כן יש הסכם בין היבואן ליצרן לגבי כך שמודל ספציפי לא ייובא ע"י היבואן)

Howard Walker, Autocar: That rumble you're feeling is Ferry Porsche turning in his grave

פורסם

אחד מהדברים החיוביים (היחידים) בצ'מפיון מוטורס הוא הגמישות שלהם מבחינת תצורות - השמועה אומרת שהם יביאו כמעט הכל, אני לא חושב שזה גם יעלה יותר ממה שזה אמור להיות (כמובן שמראש המחירים שלהם בשמיים).

 

גולף 3 דלתות לא צריכה להיות בקשה מוגזמת. איזו גולף, אגב?

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

×
×
  • תוכן חדש...