Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5807 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

 

בבעלותי פורד אסקורט 98, מנוע 1600 ידנית עברה 165000 ק"מ.

לרכב אין בעיות חוץ מהצריכת הדלק הגבוה שלה! לפי החישובים שעשיתי למיכל דלק של 62 ליטר הרכב עובר 380 ק"מ, זאת אומרת שהיא אוכלת 1 ל-6 וזה לא נראה הגיוני.(בתוך העיר עם מזגן)

ביררתי לגבי העניין וקיבלתי כמה תשובות:

1.בעיה במנוע צעדים.

2.בעיה במד כמות אוויר.

 

אם מישהו נתקל בבעיה דומה בבקשה תיעצו לי מה לעשות!

 

תודה מראש לעוזרים!

פורסם

לפני הכל, צריכת דלק הגיונית לרכב 1600 בעיר עם מזגן בהחלט יכולה להיות 1:7-1:8, כך שאתה לא רחוק מזה.

 

תנסה לנפח צמיגים ולהוציא ג'אנק מתא המטען. תבדוק מה קורה. אח"כ תעשה ניקוי למזרקים, תעשה טיפול 10 אלף. תראה מה קורה.

 

אני אישית לא מכיר את הרכב שלך אבל צריכת דלק כזו בעיר עם מזגן יכולה להיות הגיונית, תלוי מה זה עיר עבורך - בירושלים ובחיפה הצריכה תהייה גרועה יותר בגלל העליות, למשל.

פורסם
כמה שאלות:

איזה לחץ אויר אתה ממלא? כל כמה זמן?

האם אתה בטוח שברכב יש מיכל בגודל 62 ליטר? (נשמע לי קצת הרבה)

האם הצמיגים במידה המקורית של הרכב?

 

 

 

לפי הספר של הרכב רשום בקדמי 26 PSI ובאחורי 29 PSI ובערך כל חודשיים.

וגם כן לפי הספר המיכל הוא 62.5 ליטר

והצמיגים במידה המקורית.

פורסם

לדעתי יש לך מיכל של 44 ליטר !

 

בעיר עם מזגן צריכה של 1-8 זה נורמאלי לרכב הזה

 

בכביש ישר הצריכה טובה מאוד 1-15

 

 

×
×
  • תוכן חדש...