Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן השוואתי - אסקורט 9500I מול וולנטיין V1 (מבחן ממגזין הגה)


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 4482 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שובו לסדר בבקשה.

מי שירמוז שהאתר שלנו נגוע, בצורה כלשהי, במניעים מסחריים מוזמן לא לכתוב פה. זה פחות או יותר הדבר הכי חשוב לי בעולם ולא אתן לאף אחד ללכלך לנו את השם.

גיא, מכל הנוגעים בדבר אתה הוא היחיד שבאופן מובהק יש לו אינטרס כלכלי, אל תשליך את המניעים שלך על אחרים.

 

למען הסר ספק

מי שאחראי על הכנת כתבה נוספת, אם בכלל, הוא אוהד ואוהד בלבד.

ניתן ואפילו כדאי לנהל דיון על מה צריך ומה אמור להיות בכתבה אבל אוהד ומערכת carsforum ינהלו את המבחן. הוא יחליט מי מגיע ומה עושים, הכול יתפרסם כאן ויהיה שקוף לחלוטין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 162
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לעניין הצ'יטה: ראיתי את מבחני הדרכים שלו ועדיין אינני מבין למה הדבר הזה טוב.

מדובר בסה"כ ב- GPS פרימיטיבי למדי שיודע להתריע על קירבה לנקודות עניין שזיקתם אלינו שהם נ.צ. של מצלמות נייחות.

באותה המידה הוא יכל להודיע לנו על כך שאנו קרובים למסעדה המועדפת עלינו.

הדבר הזה לא יודע לחשב מסלולים, אין בו מפות - כלום נאדה.

 

כל מערכת ניווט פרימיטיבית יודעת להודיע על קירבה לנקודות עניין והיא זולה בהרבה.

יוצא מכך שהתשלום בעבור הצ'יטה הוא בסה"כ דמי מנוי לבסיס הנתונים של מיקומי המצלמות, העניין הוא שבסיס נתונים כזה מהר מאוד יהיה קיים גם ב- WAZE גם בגגול מפס וגם אצל יתר ספקי התוכנה.

זיהוי מקום גם הטלפון שלי יודע לעשות בלי כל הטררם של מכשיר נוסף ובלי להוציא על כך 1,000 ש"ח מיותרים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדקת צ'יטה? על סמך מה אתה קובע שהמכשיר פרימיטיבי ויודע רק "להתריע על קירבה לנקודות עניין"?

 

לומר על המכשיר שהוא כמו כל מערכת ניווט אחרת בלי להתעמק אפילו לשניה, זה רציני בערך כמו לומר שניסן ג'י טי אר היא מכונית שמובילה נוסעים מנקודה א' לנקודה ב', בדיוק כמו מאזדה 2, אז למה לטרוח.

 

לפי מה שהבנתי, יש מה ללמוד לגבי היכולות שלו, הן מורכבות בהרבה ממה שתארת, ויש מה לבחון פה, בעיקר כי מערכות מבוססות ג'י פי אס הופכות להיות חלק בלתי נפרד ממערך ההגנה שכולנו זקוקים לו.

 

לטעמי, מבחן של אסקורט מול ולנטיין + צ'יטה הוא רלוונטי לאללה, תוך התיחסות לביצועים בכל אחד מסוגי הזיהויים השונים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מר NDV הנכבד,

לא בדקתי צ'יטה - כפי שכתבתי - למדתי על יכולותיו רק ממבחני הדרכים שצפיתי בהם.

אתה מוכן לתת לי הסבר מלומד במה טוב יותר הצ'יטה מכל מכשיר ניווט אחר שמבוסס GPS? כרגע ועד לקבלת נימוק משכנע (שבהחלט אני מבקש לקבל כדי ללמוד משהו חדש) המכשיר הזה בעיני הוא לא יותר מ- GPS פרימיטיבי עם צג עלוב שנמכר במחיר מפולפל כמנוי לבסיס נתונים של מיקומי מצלמות המהירות.

 

אני מקווה שהתגובה שלך - החריפה משהו - לא באה ממקום של אינטרס כלכלי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני עם דורקי בעניין הזה.

 

יש לי GPS אינטגרלי ברכב שבנוסף להתראה מתפרצת שעושה MUTE למוזיקה הנשמעת באותו רגע ,הוא גם יכול לשמש, הפלא ופלא במקביל כ GPS שמוליך אותך מנקודת לנקודה ואף ניתן לראות על הצג מה המרחק עד המצלמה/אמבוש משטרתי ובכלל.

 

לכן לא ברור מה היתרון במכשיר כמו צ'יטה על פני GPS מלבד כפי שנאמר : מנוי עדכונים.

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזה בלגן נהיה כאן מזה שנדבתי את הוולנטיין שלי.

אם אתם צריכים אותו תגידו לי. גם ככה אני לא בארץ בשבועות הקרובים.

לגבי המבחן. ראוי היה לבחון גם שרות התראת מכמונות מהירות של ספקי סלולר כדי לבחון את כל מכלול הסוגים של הגנה (חוקיים כמובן).  

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תרחיבו את המבחן לכל אמצעי המיגון הקיימים בשוק וכך יהיה לכולםםםםםםםם מידע על הקיים בשוק - יתרונות חסרונות עלויות הכל למען השמירה על "שומרי" החוק.

 

אם בדיקה אז בדיקה.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מר NDV הנכבד,

לא בדקתי צ'יטה - כפי שכתבתי - למדתי על יכולותיו רק ממבחני הדרכים שצפיתי בהם.

אתה מוכן לתת לי הסבר מלומד במה טוב יותר הצ'יטה מכל מכשיר ניווט אחר שמבוסס GPS? כרגע ועד לקבלת נימוק משכנע (שבהחלט אני מבקש לקבל כדי ללמוד משהו חדש) המכשיר הזה בעיני הוא לא יותר מ- GPS פרימיטיבי עם צג עלוב שנמכר במחיר מפולפל כמנוי לבסיס נתונים של מיקומי מצלמות המהירות.

 

אני מקווה שהתגובה שלך - החריפה משהו - לא באה ממקום של אינטרס כלכלי.

 

די נו, אז אני מבין שאם התגובה שלי מעיזה לא לישר קו עם הדעה הנחרצת שלך, אני מיד נחשד באינטרס כלכלי? באמת? ככה זה עובד?

לא יכול להיות שמישהו לא יקבל את הקביעה שלך (החריפה משהו בפני עצמה, בלשון המעטה) לגבי היותו של המכשיר קופסת פח מיותרת, בלי לטנף אותו ברמיזות מצוצות מהאצבע?

אלוהים אדירים, איזה אינטרס כלכלי יכול להיות לי במכשיר הזה???? רמות הפראנויה האלה מבאסות רצח. אני פה, בדיוק כמוך, מאהבה לתחום (או שמא אולי דוקא לך יש אינטרס כלכלי נסתר? פחחח, זה באמת קל!). באופן אישי לא אכפת לי איזה מכשיר ינצח, אני רוצה לקבל את כל המידע במבחן רציני שאני אוכל לסמוך עליו, ואז לקבל את ההחלטות הצרכניות שלי. זה בסדר? עכשיו מותר לי לכתוב ולהתבטא בלי לחטוף רמיזות?

 

על פי מה שהבנתי, למכשיר הזה יש כמה יתרונות על מכשיר ג'י פי אס רגיל, עם תוכנה רגילה.

ברמת התיפקוד השוטף - הוא מתיחס למסלול הנסיעה שלך, ולא משחרר התראת קירבה כללית למצלמה אם היא לא רלוונטית לנסיעה הספציפית. כלומר, אם מצלמה ממוקמת על כביש מס 4 במסלול לכיוון צפון, ואוכפת רק כיוון נסיעה זה (וכידוע, זה המצב...), הוא יתריע רק בנסיעה צפונה, ולא יתריע התראה שגויה בנסיעה דרומה במסלול הנגדי, למרות שאתה גאוגרפית מתקרב למצלמה.

אני מבין גם שרמת דיוק הדאטה בייס עצמו היא גבוהה יותר. בעיניי, זה אולי הדבר החשוב ביותר: מצד אחד, עודף התראות שווא גורם להתעלמות מההתראות, ואז כל העניין באמת מיותר (וזה בדיוק מה שקרה לי כשהפעלתי את אופצית ההתראות של אייגו), ומצד שני, מהירות התגובה להופעת המצלמות החדשות קריטית גם כן. אם מדובר בזמן תגובה של שבועות או חודשים, זאת בהחלט בעיה שרישיון הנהיגה שלי לא יכול לסבול.

 

אני בטוח שיש עוד הבדלים שאני לא מכיר, נראה לי ששווה להתעמק. תסכים איתי שניסיון העבר מלמד שאמנם "קוברה" ו"ולנטיין" מוגדרים שניהם כגלאי רדאר, אבל אין בינהם מקום להשוואה. אני בטוח שגם בתחום גילוי מבוסס ג'י פי אס יש רמות שונות, ואני לא אתפלא בכלל אם מכשיר ייעודי כמו הצ'יטה עושה בית ספר לפאץ' של תוכנת ניווט.

 

בכל מקרה, אלה בעיניי נקודות שחייבים לבדוק במבחן רציני. אני מקווה מאוד לקרוא אחד כזה כאן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזה בלגן נהיה כאן מזה שנדבתי את הוולנטיין שלי.

אם אתם צריכים אותו תגידו לי. גם ככה אני לא בארץ בשבועות הקרובים.

לגבי המבחן. ראוי היה לבחון גם שרות התראת מכמונות מהירות של ספקי סלולר כדי לבחון את כל מכלול הסוגים של הגנה (חוקיים כמובן).

מבלי להעליב או לפגוע חלילה !

 

היות והגלאי שלך הציג נתונים ממש ממש גרועים במבחן הקודם

אולי מוטב שנשתמש בגלאי אחר.

 

*תיזר קטן, היום נסעתי ללקוח בצפון וניצלתי את ההזדמנות ככה "בכיף" כמו שאומרים.

גלאי : ולנטיין 1

גירסה : 3.872

כיול : זהה לכיול שגיא משווק עם הגלאי (העתקתי קונפיגורציה מגלאי שגיא מכר לחבר)

רכב : דייהטסו סריון אדומה

מיקום הגלאי : משמאל למראה המרכזית, כאשר הצד הימני צמוד ככל האפשר למראה המרכזית, והצד העליון צמוד ככל הפאשר לתקרה

מיקום מצלמה : לפני צומת בני דרור לבאים מכיוון צפון לדרום

מרחק מדידה : (לפי איפוס ספידומטר עם צפצוף ראשון, ומבט בקו מצלמה) 159 מטר.

 

נפגש במבחן חברים :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

על פי מה שהבנתי, למכשיר הזה יש כמה יתרונות על מכשיר ג'י פי אס רגיל, עם תוכנה רגילה.

ברמת התיפקוד השוטף - הוא מתיחס למסלול הנסיעה שלך, ולא משחרר התראת קירבה כללית למצלמה אם היא לא רלוונטית לנסיעה הספציפית. כלומר, אם מצלמה ממוקמת על כביש מס 4 במסלול לכיוון צפון, ואוכפת רק כיוון נסיעה זה (וכידוע, זה המצב...), הוא יתריע רק בנסיעה צפונה, ולא יתריע התראה שגויה בנסיעה דרומה במסלול הנגדי, למרות שאתה גאוגרפית מתקרב למצלמה.

אני מבין גם שרמת דיוק הדאטה בייס עצמו היא גבוהה יותר. בעיניי, זה אולי הדבר החשוב ביותר: מצד אחד, עודף התראות שווא גורם להתעלמות מההתראות, ואז כל העניין באמת מיותר (וזה בדיוק מה שקרה לי כשהפעלתי את אופצית ההתראות של אייגו), ומצד שני, מהירות התגובה להופעת המצלמות החדשות קריטית גם כן. אם מדובר בזמן תגובה של שבועות או חודשים, זאת בהחלט בעיה שרישיון הנהיגה שלי לא יכול לסבול.

 

 

סוף-סוף תגובה עניינית (בחלקה).

 

תראה אם נתעלם מהיתרון - שבעיני לא מהותי - שהצ'יטה יודעת לזהות גם את כיוון האיום אז זה מותיר אותנו עם מנוי לבסיס נתונים במחיר מופקע.

מערכת ניווט ברמה טובה בהרבה ניתן היום להשיג במחיר שנע סביב ה- 500 ש"ח, זה מותיר אותנו עם מחיר של כ- 500 ש"ח לבסיס הנתונים.

 

כל מערכת ניווט מזהה את המיקום בדיוק של מטרים בודדים, לפיכך אינני יכול כרגע לראות במה הצ'יטה יכולה להיות עדיפה על מערכת אחרת, שכן כל השאר זה עניין של תוכנה.

אין לי ספק שכל מכשיר ניווט שמצויד בתוכנה סבירה יודע לבצע את הפונקציה הזו.

 

אגב, אני גם לא רואה שום סיבה עניינית לבחון את המערכת הזו, כיוון שכדי לדעת אם בסיס הנתונים שלה אכן עדכני, צריך לקבל מהמשטרה את מפת הפריסה של כל מכמונות המהירות הקבועות ולהשוות את המידע הזה לבסיס הנתונים של המכשיר, בדיקה כזו ניתן לבצע גם מהמשרד

כל מבחן אחר לא יתן מענה לשום דבר, כיוון שנגיד שבחנו זיהוי של שלוש מצלמות, נו אז מה? האם זה אומר שכל היתר כן מעודכנות?

 

האם ישנו ברבור שחור? כדי לדעת את זה אתה חייב לפקוד את כל הברבורים שבעולם, מה שאיננו מעשי במבחן כזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בעינך התראות שוא בכיוון ההפוך לא רלוונטיות, בעיניי דוקא מאוד... אם באופן קבוע 50% מההתראות שהג'י פי אס נותן הן חארטה (כל המיקומים שנמצאים בצד השני של הכביש), המכשיר לא מתאים לי לשימוש. אני לא באמת יכול להבין איך מישהו יכול להסתפק או להשלים עם רמה כל כך נמוכה, המכשיר ברמת ביצועים כזאת פשוט לא עונה על הצרכים, וזה דופק את כל "איכות" הנסיעה. זה מה שקרה לי עם האייגו, והתוצאה הסופית היתה שהפסקתי להשתמש בפונקציה הזו שלו. לך מתאים לדפוק ברקס בכבישים מהירים פי 2 יותר מהרצוי? תהנה... :)

 

 

את ההתיחסות שלי לרמת הדיוק של הדאטה בייס נראה לי שלא הבנת כראוי. הכוונה שלי היא לא אם מלכודת מסוימת מזוהה בנ.צ. במרחק של 5 מטר קדימה או אחורה, אלא למידת העדכניות והרלוונטיות של הדאטה בייס עצמו. כלומר, לדעת שאפשר לסמוך על המכשיר שיהיה מעודכן תמיד במיקומים האחרונים, ולא יכיל מלכודות לא פעילות.

נקודת ההנחה שלך, שרשימת המלכודות בדאטה בייס של אייגו ושות' היא אותה אחת שנמצאת בצ'יטה ובאסקורט היא פשוט לא נכונה.

לכל אחד מערך איסוף מידע אחר, ומערך עידכון אחר, חלק מתעדכנים ברמה שבועית, חלק רק אחת לחצי שנה. מה שווה לך מערכת התראה שלוקח לה חצי שנה להתעדכן במצלמה שתשלול לך את הרישיון?

 

העניינים האלה שווים בדיקה, בכנות אני לא מבין למה אתה קוטל מכשיר שלא התעמקת בו, ופוסל את הרעיון לבדוק את טענותיך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

את ההתיחסות שלי לרמת הדיוק של הדאטה בייס נראה לי שלא הבנת כראוי. הכוונה שלי היא לא אם מלכודת מסוימת מזוהה בנ.צ. במרחק של 5 מטר קדימה או אחורה, אלא למידת העדכניות והרלוונטיות של הדאטה בייס עצמו. כלומר, לדעת שאפשר לסמוך על המכשיר שיהיה מעודכן תמיד במיקומים האחרונים, ולא יכיל מלכודות לא פעילות.

נקודת ההנחה שלך, שרשימת המלכודות בדאטה בייס של אייגו ושות' היא אותה אחת שנמצאת בצ'יטה ובאסקורט היא פשוט לא נכונה.

לכל אחד מערך איסוף מידע אחר, ומערך עידכון אחר, חלק מתעדכנים ברמה שבועית, חלק רק אחת לחצי שנה. מה שווה לך מערכת התראה שלוקח לה חצי שנה להתעדכן במצלמה שתשלול לך את הרישיון?

 

העניינים האלה שווים בדיקה, בכנות אני לא מבין למה אתה קוטל מכשיר שלא התעמקת בו, ופוסל את הרעיון לבדוק את טענותיך.

 

על סמך מה הבנת אותי כך?

 

כתבתי ש-GPS מזהה מיקום בדיוק של מטרים, לכן כל ההבדל בין המכשירים מסתכם ברמת העדכון של בסיס הנתונים.

עוד טענתי, שאין טעם לבדוק בשטח את רמת העדכון של המכשירים השונים, כי מכשיר מעודכן יתן תוצאות דומות למכשיר מעודכן אחר, לצורך ההמחשה: מכשיר שאיננו מדויק מבחינת זיהוי המיקום שלו, ניתן לקבוע בתוכנה שיתחיל להתריע 50 מטר מוקדם יותר. גם זו הפרזה רבה כי מכשירי הניווט מזהים מיקום בדיוק רב שנמדד במטרים בודדים.

זה משאיר אותנו אך ורק עם השאלה איזה בסיס נתונים מעודכן טוב יותר, ואת זה לא צריך לבדוק בשטח, אלא להשוות (בנפרד כמובן)את מפת הפריסה של המשטרה לבסיסי הנתונם השונים, בדיקה זו ניתן לעשות גם מהמשרד אין טעם לחצות את הארץ לארכה ולרוחבה רק כדי לראות שהמכשיר מצפצף בקרבת מקום למצלמה שמעודכנת אצלו בזכרון.

 

עוד עניין קטן, גם את היתרון היחידי של הצ'יטה קל מאוד למחוק, כיוון שמדובר ביתרון שמקורו בתוכנה בלבד, משמע - אם ספק תוכנת ניווט יחליט לעדכן את המערכת, תגלה שגם ה- IGO יודעת להתריע על מצלמות בהתאם לכיוון הנסיעה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבלי להעליב או לפגוע חלילה !

 

היות והגלאי שלך הציג נתונים ממש ממש גרועים במבחן הקודם

אולי מוטב שנשתמש בגלאי אחר.

 

*תיזר קטן, היום נסעתי ללקוח בצפון וניצלתי את ההזדמנות ככה "בכיף" כמו שאומרים.

גלאי : ולנטיין 1

גירסה : 3.872

כיול : זהה לכיול שגיא משווק עם הגלאי (העתקתי קונפיגורציה מגלאי שגיא מכר לחבר)

רכב : דייהטסו סריון אדומה

מיקום הגלאי : משמאל למראה המרכזית, כאשר הצד הימני צמוד ככל האפשר למראה המרכזית, והצד העליון צמוד ככל הפאשר לתקרה

מיקום מצלמה : לפני צומת בני דרור לבאים מכיוון צפון לדרום

מרחק מדידה : (לפי איפוס ספידומטר עם צפצוף ראשון, ומבט בקו מצלמה) 159 מטר.

 

נפגש במבחן חברים :)

 

נראה לי שאתה מבלבל אותי עם מישהו אחר.

גלאי שלי לא השתתף בשום ניסוי. הוא מורכב בקאמרי V6 כחולה אם זה כל כך חשוב. אין לי סיריון ובחיים לא הייתי קונה גלאי בשביל קופסת שימורים על 4 גלגלים 13".

 

אני הגבתי לקריאתו של גיא

אני זורק הצעה למנהלי/חברי הפורום לבצע בעצמם מבחן השוואתי (עם כל המשאבים כמובן) מה אתם אומרים ?

 

בצורה כזאת:

 

מוכן להעמיד V1 3.72 למבחן.

 

ואחרי קפצו גם

 

אני מוכן להשתתף במבחן כזה וגם בכזה של אמצעי מיגון נוספים.

יש לי V1 בגרסא העדכנית ביותר.

וגם

 

כנ"ל, מוכן להשתתף במבחן.

להעמיד גלאי V1 בגירסה העדכנית ביותר, מכוייל בצורה מייטבית

 

וכל העניין הפך למבחן חוזר וקרב הגלאים הגדול של CF

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

על סמך מה הבנת אותי כך?

 

כתבתי ש-GPS מזהה מיקום בדיוק של מטרים, לכן כל ההבדל בין המכשירים מסתכם ברמת העדכון של בסיס הנתונים.

עוד טענתי, שאין טעם לבדוק בשטח את רמת העדכון של המכשירים השונים, כי מכשיר מעודכן יתן תוצאות דומות למכשיר מעודכן אחר, לצורך ההמחשה: מכשיר שאיננו מדויק מבחינת זיהוי המיקום שלו, ניתן לקבוע בתוכנה שיתחיל להתריע 50 מטר מוקדם יותר. גם זו הפרזה רבה כי מכשירי הניווט מזהים מיקום בדיוק רב שנמדד במטרים בודדים.

זה משאיר אותנו אך ורק עם השאלה איזה בסיס נתונים מעודכן טוב יותר, ואת זה לא צריך לבדוק בשטח, אלא להשוות (בנפרד כמובן)את מפת הפריסה של המשטרה לבסיסי הנתונם השונים, בדיקה זו ניתן לעשות גם מהמשרד אין טעם לחצות את הארץ לארכה ולרוחבה רק כדי לראות שהמכשיר מצפצף בקרבת מקום למצלמה שמעודכנת אצלו בזכרון.

 

עוד עניין קטן, גם את היתרון היחידי של הצ'יטה קל מאוד למחוק, כיוון שמדובר ביתרון שמקורו בתוכנה בלבד, משמע - אם ספק תוכנת ניווט יחליט לעדכן את המערכת, תגלה שגם ה- IGO יודעת להתריע על מצלמות בהתאם לכיוון הנסיעה.

 

לא הבנתי את הטיעון. ברור שאייגו יכולים. כולם יכולים. אבל עובדה שהם לא. חלק מהמכשירים נותנים יותר מאחרים. כנראה שהנושא הספציפי הזה פחות חשוב ליצרנים האחרים ממה שהוא לנו, קהל צרכני המהירות. מי נותן יותר, באילו תחומים, באילו תנאים, ואיך הם מגישים את זה לנהג - זה בדיוק מה שמבחן השוואתי בא לברר. אם יתברר במבחן כזה שבנסיעה מחיפה לת"א, מכשיר אחד התריע 100 פעם על מצלמות שאינן קיימות בנתיב, מכשיר אחר לא היה מעודכן על מכמונת גאטסו שנוספה חודש מוקדם יותר, ומכשיר אחר פגע בול- אני לא אומר מי יניב איזו תוצאה - אתה לא חושב שמבחן כזה הוא משהו בעל ערך לקוראי הפורום? (ולאנושות בכלל...). אני חושב שכן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אני לא טועה גם נדב וגם דורקי טוענים אותו דבר, רק דרכי הבדיקה שונות. האחד אומר נבדוק בשטח השני אומר אפשר לבדוק במשרד.

 

ואם הבנתי נכון החשיבות היא איזה מכשיר יהיה מעודכן במהירות הגבוהה ביותר כך , שכאשר אני נוהג לא אופתע ממצלמה חדשה.

 

הפרמטר של עידכון הוא בעל חשיבות גבוהה ביותר. אבל...כאשר יוצבו כל המצלמות וכל מכשירי ההגנה יעודכנו יתרון העידכון המיידי יפוג משהו.

 

אבל... כיוון שאנו רק בהתחלת ההצבה יש חשיבות למהירות העידכון.

 

מסקנה לבדוק.

 

אדון בוחן הרם את הכפפה.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4482 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...