Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן השוואתי - אסקורט 9500I מול וולנטיין V1 (מבחן ממגזין הגה)


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 4464 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 162
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

 

במידה וה-V1 היה מגלה מ-60 מטר, הייתי אוכל את הכובע וסותם את הפה, יתרה מכך כנראה שלא הייתי שם אחד בריכבי, אולם לא כך המצב ולכן חשוב שאנשים ידעו זאת, כמו שאמרתי משהו פה לא תקין, יתכן ומדובר בתקלה, יתכן כיול, אין לפסול גם פשוט "התנגשות" בין הגלאים.

 

זה לא נשמע לי סביר, הגלאים הם למעשה מקלטים רגישים מאוד והפעלתם משולה להפעלת שני מקלטי רדיו אחד ליד השני, לא אמורה להיות הפרעה הדדית בינהם.

לעניין זה האפשרות היחידה שתיתכן היא שמעבדי הגלאים תוך כדי פעולתם יוצרים "רעשים" שחוסמים אחד את השני.

 

ועוד משהו "קטן" - לכל אלו שטרחו ועמלו על הכתבה הזו (בעיקר לאוהד) - תודה רבה !!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יאשה, כל הכבוד על ביצוע המבחן, אין מה להיעלב, סה"כ יש פה כמה דברים שזקוקים להבהרות כמו גרסא של וולנטיין, כיול ואולי אפילו מיקום על השמשה (נמוך/גבוה).

 

בנוסף חבל שלא פניתם ליבואן של הוולנטיין בארץ על מנת לקבל מכשיר חדש ומכוייל לבדיקה ההשוואתית בדיוק כמו שלקחתם מכשיר חדש מהקופסא מ"יהודה מאפריל טקליין". ;)

 

אני רוצה לחזק את דבריו של עתיד ולהוסיף שעוד זכור לי לא מזמן פוסט שפורסם בו האסקורט ע"י המשווק/יבואן כאן בפורום, עתיד הסכים לתרום את הוולנטיין שלו ואת זמנו על מנת לבצע מבחן השוואתי ולא נענו לו...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא נשמע לי סביר, הגלאים הם למעשה מקלטים רגישים מאוד והפעלתם משולה להפעלת שני מקלטי רדיו אחד ליד השני, לא אמורה להיות הפרעה הדדית בינהם.

לעניין זה האפשרות היחידה שתיתכן היא שמעבדי הגלאים תוך כדי פעולתם יוצרים "רעשים" שחוסמים אחד את השני.

קיימת אפשרות להתנגשות בין 2 גלאים קרובים.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=286134&highlight=%D7%94%D7%98%D7%A8%D7%95%D7%93%D7%99%D7%99%D7%9F&page=2

 

ראה תגובות שלי שם.

 

וההסבר שלי מחזיק מים ועוד איך - ממליץ לקרוא על איך עובד מקלט סופר הטרודיין ועל הרגישויות שלו להפרעות בתדר ה-IF.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום,

אתחיל בזה שאחד הגלאים שייך לי ונבדק ביחד עם האסקורט (מכשיר שנרכש בארץ בצורה חוקית ,נרשם וכוייל ע"יי היבואן),

 

כאחד שבדק את מכשיר האסקורט מספר ימים (אני נוסע הרבה וזה מצפון עד לדרום בכמה כבישים)אני יכול להגיד

שהמכשיר מסורבל וכבד יותר מהV וזה גורם לקפיצות של המכשיר מול העין כל הזמן (אלא אם כן מצמידים אותו לדש בורד אך אז מאבדים ברוב המקרים את ההגנה לחלק האחורי),

בנוסף לי הוא לא גילה כלום (זה היה המכשיר הראשון לפני שהחליפו לאוהד)אך לאחר שיחה עם אוהד התגלתה הבעיה .

אוסיף ואומר כי לי יש את הV ויצא לי כבר מספר רב של פעמים להינצל הן מלייזר (מעבר לגבעה או מאחורי שיח -כביש הסרגל) ,

בנוסף אין עליו מול הדבורה !!!.

 

ששוה כל שקל במיוחד למי שהעבודה שלו קשורה בנהיגה.

בברכה

דדי

דדי,

מאמן נהיגה ספורטיבית ובטוחה - לחיים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וההסבר שלי מחזיק מים ועוד איך - ממליץ לקרוא על איך עובד מקלט סופר הטרודיין ועל הרגישויות שלו להפרעות בתדר ה-IF.

 

סופר הטרודיין היא שיטה ישנה שמוכרת לי עוד מהימים שעסקתי בעניינים טכניים, קרא את שורת ההמשך לתגובתי הקודמת ותראה שהתייחסתי לאפשרות שהגלאים מפריעים אחד לשני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מדובר כאן על מכ"ם דופלר בתחום העשרות ג'יגות.

להערכתי יש סיכוי להפרעות הדדיות בין שני גלאים (אני במקרה עוסק בחודשים האחרונים בתכנון ובניית מעגלי דופלר לתחום ה K BAND)

 

שכחו כאן לציין שניתן לקנות את הוולנטיין בחצי מחיר ממחירו בארץ דרך דילרים בארה"ב באמצעות EBAY ,

מה שמפנה אחלה תקציב לקנות אמצעי מיגון נוספים.

 

 

בכל מקרה, תודה על ההשקעה במבחן ובמאמצים לפרסומו בCF.

הביקורת שנשמעה כאן (לאו דווקא על ידי) היא ביקורת בונה של חברים שרוצים לתרום מנסיונם כדי לחדד את המידע.

 

יתכן שהיה מקום לסשן בודד של כל אחד מהגלאים ואז בדיקה של שניהם ביחד באותו תוואי דרך על מנת לוודא היעדר הפרעות הדדיות.

 

אני אשמח לסייע במסגרת הזמן המאוד מוגבל שלי.

 

אגב,שכחתי לציין את זה : מכיוון שיש לי במקביל לV1 גם GPS פעיל קבוע עם מפה בה המצלמה נעוצה על ה LAT LONG המדוייק, אני יודע בדיוק מהו מרחק הגילוי של הV1.

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סופר הטרודיין היא שיטה ישנה שמוכרת לי עוד מהימים שעסקתי בעניינים טכניים, קרא את שורת ההמשך לתגובתי הקודמת ותראה שהתייחסתי לאפשרות שהגלאים מפריעים אחד לשני.

 

אמת.

ובכל זאת , מועתק מה-trubleshooting של הולנטיין:

problem: numerous false alerts

cause: other superheterodyne radar detectors mounted in the same vehicle

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא נשמע לי סביר, הגלאים הם למעשה מקלטים רגישים מאוד והפעלתם משולה להפעלת שני מקלטי רדיו אחד ליד השני, לא אמורה להיות הפרעה הדדית בינהם.

לעניין זה האפשרות היחידה שתיתכן היא שמעבדי הגלאים תוך כדי פעולתם יוצרים "רעשים" שחוסמים אחד את השני.

 

ועוד משהו "קטן" - לכל אלו שטרחו ועמלו על הכתבה הזו (בעיקר לאוהד) - תודה רבה !!!

אתה טועה, זה ידוע שגלאים פולטים קרינה אלקטרומגנטית גבוה

ולכן בהחלט משבשים אחד את השני

 

בזמנו מי שנסע עם בל 970\990 זוכר שמעבר ליד רכבים עם גלאי מסוג קוברה היה יוצר התראות KA

 

בקשר לכתבה - צריך לבדוק את זה לעומק, כבר 5\6 בעלי V1 פה בשרשור מעידים שהגלאי לא יורד מ-150 מטר

שזה טווח מספיק + + לתגובה

אל מול 30 מטר של האקסקורט שזה בכלל לא טווח, כי עד שאתה מגיב אתה כבר בקו מצלמה

 

dkny2 : לפני כמה זמן נרכש המכשיר ? אולי מדובר בגירסא ישנה ? מה הכיול הנוכחי שהוא "יושב" עליו ? אולי יש תקלה במכשיר ?

כדאי לך לבדוק את כל זאת מכיוון שכרגע אתה לא נהנה מספיק מהגלאי שעלה לך לא מעט כסף, ברגע שתענה לעצמך על כל התשובות האלו לעומק, תוכל להנות מ-150 עד 300 מטר למצלמה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מחזק גם לגבי הקביעה שהV1 מספק התראה במרחק מספיק לבלימה לפני מצלמות (150 מטר נשמע לי סביר, לא מדדתי, אבל ניצלתי לא פעם).

לגבי התראות שווא - אני בוודאות זיהיתי מקרה של גלאי מסוג 'שקר כלשהו' שהיה על החלון הקדמי של איזשהו רכב ליסינג, גרם לי להתראות שווא KA.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אייל אני חולק עליך חלקית

 

אם הוא רוצה מענה רק לגבי מצלמות עמוד (גאטסו - הריי תוך שנה לא יהיה מולטנובה על עמודים, רק על רכבים, והרבה, מדברים על 22 יחידות) + דבורה

 

בל RX65 בשילוב עם GPS יסגור לו את הפינה

ויעלה לו 150 דולר מאיביי, אבל זה גלאי נטו לדבורה

 

מה תעשה שיהיה לך ניידת עם מולטנובה בטמבון בצד הדרך ?

 

כמו שחייל לא יוצא לקרב עם קראמי בלי קסדה, או עם קסדה בלי נשק.

גם אתה לא אמור לנסוע עם חצי מיגון או שממוגנים או שלא

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עתיד אל תנגן על 30 מטר של האסקורט, כי אם הם אכן היו יחד באותו הרכב והפריעו אחד לשני כאשר V1 נתן 60 מטר והאסקורט 30 מטר, אז אנחנו לא יודעים מה היו התוצאות אם הם היו נבדקים כל אחד בנפרד. יתכן והאסקורט היה נותן תוצאות טובות יותר בהרבה.

 

לדעתי בבדיקה היו צריכים לקחת מהיבואנים מכשירים חדשים מהקופסה (או לפחות V1 חדש מחו"ל אם היבואן לא מעוניין לעזור) ולבדוק כל אחד בנפרד באותו הרכב באותו המקום ובאותם התנאים.

some people need a high five

in the face

with a chair

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4464 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...