Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5816 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה הדגם הספציפי? בכללי הם חברה די טובה ומוצרים טובים.

 

בקשר למגבר הוא מעולה ומומלץ מאוד למערכות בסיסיות+.

מה אתה מתכוון להגביר?

HU-Pioneer 5850UB Front-Focal 165A Monoblock-Mac audio fearless 1000D Amp-Pete 3800W subwoofer-Kicker "L7 12

פורסם

טעיתי בתמונה של המגבר, התבלבלתי בגלל המספרים הדומים.

זה המגבר שלי: http://www.parallelimported.co.nz/media/catalog/product/cache/1/image/5e06319eda06f020e43594a9c230972d/G/T/GTO1004.jpg

 

זה GTO 1004 ולא 1400. אם אני לא טועה ה-1004 פחות טוב נכון?

הדגם הספציפי של הרמקולים אני לא יודע, חיפשתי באינטרנט ולא הצלחתי למצוא.

אני יודע שהם של רוקפורד ורשום עליהם PUNCH. הם מלבניים גם ולא עגולים.

 

עריכה:

אני יודע שבמגבר הזה קיים כפתור BASS BOOST. זה כפתור שמשתמשים בו שיש סאבופר או שאין?

פורסם

אתה בטח מתכוון לדגם הזה:

http://www.pompa.co.il/Product.asp?Pid=P162S&Cat2Cat1ID=61&Cat2ID=408&aff=Zap&lang=he

 

לטעמי,ח@א של קומפוננט, הטויטר קורע, חותך ותולש את האוזן והוופר לא מזהיר במיוחד.

 

איזה מוזיקה אתה אוהב לשמוע?

 

המגבר בסדר, נותן לדעתי תמורה טובה למחיר שלו.

 

 

אלי

 

פורסם

המגבר מספק מאוד, זה מגבר מאוד פופולרי בקרב הפרסט טיימרז,

הקומפוננט לעומת זאת... +1 לאלי.

 

 

שלומי.

Volvo S40 T4 MT

 

Volvo For Life :-D

פורסם

אני לא מבין בזה כל כך, אבל אם אני לא טועה אין לי קומפוננט.

יש לי מגבר, סאבופר ו-2 רמקולים אחורה. את הרמקולים קדימה השאירו את מה שהגיע עם האוטו.

והרמקולים שהבאת בתמונה זה לא הרמקולים שיש לי.

הרמקולים דומים מאוד למה שיש לי רק ששלי מלבניים והטוויטרים ניראה לי פחות או יותר אותו דבר כמו שלי.

פורסם

רוקפורד פעם הייתה חברה טובה לרמקולים היום לדעתי כבר לא.

המגבר JBL1004 הוא מגבר בסיסי אחד הטובים למחיר שלו.

אין לי מושג איזה קומפוננט יש לך ,או מה מהות השרשור הנ"ל.

פורסם

יש לי מידבאסים של רוקפורד בדלתות מקדימה שלדעתי די טובים.

 

הבעיה היחידה היא שהם מאוד מאוד ישנים ולא מייצרים אותם יותר והיו לי רמקולים חדשים שלהם ולדעתי אל תקנה אותם.

 

כל מוצר חדש שהם מוציאים לשוק הולך ונהייה פחות טוב ממה שהם מכרו לפניו.

 

אם תוכל למצוא דברים ישנים שלהם ובמחיר טוב אז למה לא אבל אל תקנה את הדברים החדשים שלהם.

פורסם

אני יודע איזה דגם הרמקולים.

רוקפורד P1692S.

הבנתי שהם נחשבים רמקולים טובים.

אמרו לי שהם כל אחד 350 וואט אבל כניראה הטעו אותי כי לפי מה שקראתי זה כל אחד 120 וואט. מישהו יודע בוודאות כמה וואט כל אחד?

זה הרמקולים והטוייטרים: http://www.sonicelectronix.com/pictures_new.php?id=2481&picture_id=-1

 

עריכה:

הרמקולים האלה נחשבים קומפוננטים? [שעד היום לא הבנתי מה זה].

אני רק הבנתי שקומפוננטים זה רמקולים משהו מקדימה ואלה בכלל שציינתי מעל הם לאחורה.

כמה הרמקולים האלה עולים? כי אני מוצא כל מיני מחירים שונים.

פורסם

בהנחה שמהגבר הוא אותו מגבר, הנתון הימותר חשוב בשבילך הוא נצילות הרמקול, רצוי שתהיה כמה שיותר גבוהה כשהממוצע עומד על 90.

ברמקול הזה אני חושב שהיא 86, צרף לזה יכולת ספיגה של 60RMS והתוצאה לא מזהיאה במיוחד (לפחות מבחינת עוצמה).

מבחינת איכות, שים לב למה שכתבו לך.

במחיר הזה יש קומפוננטים טובים יותר, כמו מורל, JBL, ריינבו, DLS ועוד.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

בוקר טוב ושבוע טוב

הרמקולים 6*9 האלו שפותח השרשור מתייחס אליהם הם סך הכל לא רעים כל כך

נכון שיש איתם בעיות והם אוהבים להעלות עשן מדי פעם :-P

אבל עדיין בכיוון נכון ובהגברה נכונה עדינה ומדוייקת ניתן להינות מהם

היצרן המדובר אכן לא מייצר היום את אותן איכויות שהוא היה ידוע בהם לפני שנים רבות (שהשיער שלי עוד היה שחור) ולדעתי גם מר רוקפורד וגם מר פוסגייט לא נמצאים בתמונה יותר (עד כמה שאני יודע, ובמידה וטעיתי אני מקווה שהמפלצת הירוקה תתקן אותי :lol:)

לדעתי עקב האכילס היותר נורא הוא דווקא בחירת המגבר

במחיר של המגבר הזה אני הייתי מכוון למוצר אחר לגמרי שיודע לדייק ולייצר וואטים הרבה יותר נקיים וטהורים ויחד עם זאת לתת אפשרות של כח לרמקולים

אין לי מושג למה המגבר הזה הפך למכה (הכוונה לעיר מכה, ולא למכה כשמכים מישהוא :lol:)של כל אנשי הפורום

אני אישית לא מוצא אותו כקניה הטובה ביותר האפשרית במחירו הממוצע שנע בין 1050-1850 ש"ח

שבוע טוב

דרור

×
×
  • תוכן חדש...