Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כיבוי מנוע במהלך נסיעה בגולף TSI שנת 2010


pasat04
שימו לב! השרשור הזה בן 4965 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 91
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

שמוליק - סתם כדי להדגים את הטענה שלי, שהיום רוב הרכבים מאוד מתקדמים ועשויים להראות כשלים במקרה כזה או אחר: ומה אם היית קונה קיה סיד? http://cars.walla.co.il/?w=/4714/1688842

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בר, אתה צודק

 

אבל שים לב להבדלי הגישה, בעוד שבקיאה היבואן מזמן את הלקוחות ומתקן את הפגם (ויתכן שגם נותן ללקוח תשורה קטנה), בצ'מפיון העסקים כרגיל: הם מפרקים את המשאבה, שולחים את הדלק לבדיקה, מחייבים את הלקוח בעלות הדלק וכל זה בשעה שמסתמן שמדובר בליקוי סדרתי מסוכן לא פחות.

 

אם הם היו נוהגים כמו יבואני קיאה, לא היתה לי שמץ טענה כלפיהם, הבעיה היא בגישה המחורבנת שלהם שעוד תצליח להבריח את אחרוני הלקוחות שמאמינים במותג, אבל עדיין לא מבינים עם איזה יבואן יש להם עסק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הייתי קונה קיה וגם לא עוד כמה וכמה רכבים של יצרנים אחרים.

גם אם היו לוקחים את הרכב חזרה, אין לי מושג מה הייתי עושה.

 

בנתיים ביומיים האחרונים אני והגולף עובדים על בניית אמון מחדש, אני מלטף לה את הדוושה, והיא מחזירה לי בגרגור.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בר, אתה צודק

 

אבל שים לב להבדלי הגישה, בעוד שבקיאה היבואן מזמן את הלקוחות ומתקן את הפגם (ויתכן שגם נותן ללקוח תשורה קטנה), בצ'מפיון העסקים כרגיל: הם מפרקים את המשאבה, שולחים את הדלק לבדיקה, מחייבים את הלקוח בעלות הדלק וכל זה בשעה שמסתמן שמדובר בליקוי סדרתי מסוכן לא פחות.

 

אם הם היו נוהגים כמו יבואני קיאה, לא היתה לי שמץ טענה כלפיהם, הבעיה היא בגישה המחורבנת שלהם שעוד תצליח להבריח את אחרוני הלקוחות שמאמינים במותג, אבל עדיין לא מבינים עם איזה יבואן יש להם עסק.

לא על כל תקלה צריך לעשות סיפור גדול.

כל יום אני שומיע על תקלות בכמה מותגים.

זו לא תקלה סדרתית.

אם כן.

מזמן היינו שומעים על זה בחו"ל.

בינינו ,כמה תלונות שמענו על בעיות דומות ?יחסית למכוניות שנמכרו האחוז הוא אפסי

לא צריך לעשות מהומה מתקלה בו ושם.

זה קורה בכל המכוניות.

למה אני אומר את זה?

יש לי כמה חברים ,שעובדים במוסכים מורשים והם מספרים לי.

בכל המכוניות וכל המותגים יש תקלות כדומה.

חוק-הטכנולוגיה מתקדמת והתקלות גודלות,אין מה לעשות

לפעמים צריך להתפשר.

היום העצה בחינם,מחר היא תעלה כסף

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתחילת החודש הגיע תורה של ה- RUNX של זוגתי להיות מוחלפת, הרכב שירת אותה 5.5 שנים ללא דופי ושורשר בתוך המשפחה.

הצצנו בטויוטה אוריס ולא התרשמנו, לא ממערכת ההנעה (גיר 4 מהירויות מתקופת מתושלח), לא מאבזור הרכב ולא מהצעה הכוללת. אתה יודע מה? גם סיפורי טויוטה שפורסמו לאחרונה לא הוסיפו למוטיבציה שלנו לעשות קניה חוזרת (להזכירך שוב, הרכב שלה נסע ללא דופי למעט נורת בלם מרכזית שנשרפה) וזהו נפרדנו מטויוטה (אחרי שני RUNX).

הבחירה נפלה על מאזדה 3 5 דלתות 2.0 ליטר

 

מענין. האם תוכל להרחיב?

משתמע שהיית מרוצה מה RUNX. ברור שלאוריס יש מגרעות, אבל גם למאזדה 3 יש מגרעות (למשל תלונות על מזגן לא מספיק חזק, על צפיפות במושב האחורי).

מס' ההילוכים בגיר אוטומטי הוא לא השיקול. הוא הסיבה האפשרית לבעיות כגון רעש מנוע בנסיעה מהירה לרכב עם 4 הילוכים או העברות מיותרות לרכב עם 7 הילוכים ( היתה תלונה על גיר DSG ).

 

אין פה קביעה שאוריס או מאזדה 3 יותר טוב \ רע , אלא ענין לדעת מה השיקול.

 

יהודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתור בעלים של גולף אומנם 1999,אבל עדיין גולף,אני יכול לומר שאין מה לעשות רכב יפני סטטיסטית יותר אמין מרכב אירופאי,אבל ויש אבל גדול

לדעתי שווה שיתקלקל משהו פעם בכמה זמן-אבל ביום יום אתה נהנה מרכב נוח יותר ומהנה יותר לנהיגה,אי אפשר לקבל הכל בחיים צריך תמיד להתפשר על משהו:)

בכל מקרה אולי התקלה במשאבה הייתה סתם מזל רע,לא צריך להשליך ממנה על האמינות של הרכב כולו-וכן אני אישית לא מתקרב לצמפיון.קנתיי מהם 2 נוזלי קירור כדי להחליף את נוזל הקירור שלי באוטו נחשו כמה רצו על ההחלפה??? 250 שח לא כולל מעמ אם אני זוכר נכון...הלכתי למוסך אדמונד ליד הבית,נחשו כמה רצו שם על ההחלפה??? ללא תשלום! פשוט חצופים הצמפיון האלה-שאין מילים לתאר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צודק לגבי הגישה.

אבל לקוחות שקונים VW כנראה לא יחסרו בישראל לעולם.

 

תאמין לי שעם גישה כמו שיש להם ללקוחות+עוד כמה סיפורי אמינות שישברו את המיתוס הרעוע בכל מקרה+הצגת טכנולוגיות דומות ע"י המתחרים (זה כבר קורה)= יהיו פחות ופחות לקוחות שיבחרו בפתיחת השושנה הזאת.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתור בעלים של גולף אומנם 1999,אבל עדיין גולף,אני יכול לומר שאין מה לעשות רכב יפני סטטיסטית יותר אמין מרכב אירופאי,אבל ויש אבל גדול

לדעתי שווה שיתקלקל משהו פעם בכמה זמן-אבל ביום יום אתה נהנה מרכב נוח יותר ומהנה יותר לנהיגה,אי אפשר לקבל הכל בחיים צריך תמיד להתפשר על משהו:)

בכל מקרה אולי התקלה במשאבה הייתה סתם מזל רע,לא צריך להשליך ממנה על האמינות של הרכב כולו-וכן אני אישית לא מתקרב לצמפיון.קנתיי מהם 2 נוזלי קירור כדי להחליף את נוזל הקירור שלי באוטו נחשו כמה רצו על ההחלפה??? 250 שח לא כולל מעמ אם אני זוכר נכון...הלכתי למוסך אדמונד ליד הבית,נחשו כמה רצו שם על ההחלפה??? ללא תשלום! פשוט חצופים הצמפיון האלה-שאין מילים לתאר.

אתה לא מרגיש אי נוחות מסוימת משימוש במילה "סטטיסטית" בהקשר הדברים שלך ? איזה מחקר עשית בדיוק שכולל משהו מעבר לנסיון הפרטי שלך עם האוטו שלך ואולי איזו יפנית עלומה שאיננו חשופים לפרטיה, משך הזמן בו שהתה אצלך ועוד כל מיני פרטים שוליים ? ואולי האמינות ה"סטטיסטית" של היפניות נובעת מהכרותך עם יפנית של חברים/משפחה/חברים בפורום ? בקיצור לאיזו סטטיסטיקה בדיוק אנחנו נחשפים כאן לראשונה ? גם לי יש אוטו כמו שלך ואפילו מאותו שנתון עם גיר ידני ואני יכול להעיד שמשך הזמן המאוד ארוך בו הוא משמש אותי, היו בו תקלות, להערכתי מעטות לגילו ולאופן בו אני נוהג בו, אבל מכאן ועד "סטטיסטיקה" רב מאוד המרחק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא על כל תקלה צריך לעשות סיפור גדול.

כל יום אני שומיע על תקלות בכמה מותגים.

זו לא תקלה סדרתית.

 

תקלות קורות כל הזמן, אצל כולם.

השאלה היא כמה תקלות ועד כמה היבואן מוכן לגבות את המוצר שלו.

 

צ'מפיון עושים להבנתי שירות רע מאוד למותג VW.

 

 

מענין. האם תוכל להרחיב?

משתמע שהיית מרוצה מה RUNX. ברור שלאוריס יש מגרעות, אבל גם למאזדה 3 יש מגרעות (למשל תלונות על מזגן לא מספיק חזק, על צפיפות במושב האחורי).

מס' ההילוכים בגיר אוטומטי הוא לא השיקול. הוא הסיבה האפשרית לבעיות כגון רעש מנוע בנסיעה מהירה לרכב עם 4 הילוכים או העברות מיותרות לרכב עם 7 הילוכים ( היתה תלונה על גיר DSG ).

 

אין פה קביעה שאוריס או מאזדה 3 יותר טוב \ רע , אלא ענין לדעת מה השיקול.

 

יהודה

 

אשתדל להרחיב :wink:

 

פער המחיר בין האוריס 1.6 לבין המאזדה 3 ספורט 2.0 ליטר הוא בסך של כ- 10,000 ש"ח.

הטויוטה מגיעה ללא חישוקי מגנזיום (הלכו 2,000 ש"ח).

בנוסף אין לה חלון בגג - לא יודע להעריך את השווי הכלכלי של החלון (נגיד 5000 ש"ח), למרות שבעבורינו השימושיות של האביזר הזה שואפת לאפס.

 

ההבדל העיקרי הוא במערכת ההנעה:

מנוע 2.0 עם 150 כ"ס אל מול מנוע 1.6 עם 122 כ"ס.

הגיר בטויוטה הוא גיר של פעם, 4 מהירויות עם ידית שליטה שמצויידת בלחצן OD-OFF מסורתי מאוד. לדעתי גיר כזה ברכב חדש זה עניין בעייתי משהו.

הגיר במאזדה הוא של 5 מהירויות עם מוט טיפטרוניק.

מכיוון שהרכב נדרש מידי יום לנסיעה קצרה למדי בכביש בין עירוני הררי, הרי שישנה חשיבות רבה למספר ההילוכים (הגיר ב- RUNX סבל מחור גדול בין הילוך 2 להילוך 3 ובעליות זה ממש מורגש).

 

בשאר האביזרים ה"קטנים" הרמה פחות או יותר דומה.

 

מכאן והלאה מדובר בסוגיה שהיא בעיקרה עניין של טעם אישי, מה עדיף - לחסוך וללכת על הטויוטה או לשלם עוד 10,000 ש"ח ולהנות עד הסוף בלי תחושה שחסכת במשהו, אין תשובה אחידה לשאלה הזו.

 

אגב - הטויוטה הישנה שורשרה בתוך המשפחה לאכזבתם הרבה של רוכשים פוטנציאלים שכבר זמן רב מבקשים לרכוש את הרכב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתור בעלים של גולף אומנם 1999,אבל עדיין גולף,אני יכול לומר שאין מה לעשות רכב יפני סטטיסטית יותר אמין מרכב אירופאי,אבל ויש אבל גדול

לדעתי שווה שיתקלקל משהו פעם בכמה זמן-אבל ביום יום אתה נהנה מרכב נוח יותר ומהנה יותר לנהיגה

 

אפשר בבקשה הסבר יותר מפורט למה אתה חושב שאתה נהנה בנהיגה יותר ממני בעוד שאתה נוהג על גולף ואני על מאזדה 3 (ספיריט) ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

משהו שלא כל כך קשור לגולף ולצ'מפיון, אבל בשנה-שנתיים אחרונות יותר מדי רכבים חדשים מתכבים באמצע נסיעה. אם זה כל ה-TSI למיניהם ששמעתי גם על איביזה ולא רק VW, קיה, הקרוז ואני בטוח שיש עוד כמה. אבל אולי זה רק אני שחושב ככה..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפשר בבקשה הסבר יותר מפורט למה אתה חושב שאתה נהנה בנהיגה יותר ממני בעוד שאתה נוהג על גולף ואני על מאזדה 3 (ספיריט) ?

 

נדמה לי שהוא שהתכוון לרכבים באותו תקציב/שנתון.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

משהו שלא כל כך קשור לגולף ולצ'מפיון, אבל בשנה-שנתיים אחרונות יותר מדי רכבים חדשים מתכבים באמצע נסיעה. אם זה כל ה-TSI למיניהם ששמעתי גם על איביזה ולא רק VW, קיה, הקרוז ואני בטוח שיש עוד כמה. אבל אולי זה רק אני שחושב ככה..

נכון. גם בקרוז היו קטעים כאלה. אבל משום מה לא שוחטים את הקרוז כאן, עקב היותו רכב בזוי מלידה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4965 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...