Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כיבוי מנוע במהלך נסיעה בגולף TSI שנת 2010


pasat04
שימו לב! השרשור הזה בן 4965 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ובנימה אופטימית זו, אוסיף סיפור ממקור ראשון.

יש לי חבר עם ג'טה 160 TSI חדשה מהחברה, מקורית עד רמת הטסה בלי צ'יפים ובלי צ'יפסים.

כבר ביציאה מהחברה הרכב נכבה על הכביש. אחרי 800 ק"מ החליפו גיר. אחרי 18,000 ק"מ הלך המנוע והוחלף בחדש.

הלקוח דרש שצ'מפיון יספקו לו רכב חדש במקומה, בסוף נקבע להאריך את האחריות ל-4 שנים וטיפולים חינם עד גמר האחריות.

כנראה שהיא תוחלף בבראבו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 91
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

הגיר בטויוטה הוא גיר של פעם, 4 מהירויות עם ידית שליטה שמצויידת בלחצן OD-OFF מסורתי מאוד. לדעתי גיר כזה ברכב חדש זה עניין בעייתי משהו.

הגיר במאזדה הוא של 5 מהירויות עם מוט טיפטרוניק.

מכיוון שהרכב נדרש מידי יום לנסיעה קצרה למדי בכביש בין עירוני הררי, הרי שישנה חשיבות רבה למספר ההילוכים (הגיר ב- RUNX סבל מחור גדול בין הילוך 2 להילוך 3 ובעליות זה ממש מורגש).

נכון בהחלט. משונה שטויוטה לא אפשרו לחצן שמעביר בין POWER ( או ספורט) ובין נסיעה רגילה. ברכב שבו קיים לחצן כזה, הגיר מעלה הילוך בסיבובי מנוע גבוהים יותר, ובעליות זה בהחלט עוזר.

 

יהודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כבר ביציאה מהחברה הרכב נכבה על הכביש. אחרי 800 ק"מ החליפו גיר. אחרי 18,000 ק"מ הלך המנוע והוחלף בחדש.

הלקוח דרש שצ'מפיון יספקו לו רכב חדש במקומה, בסוף נקבע להאריך את האחריות ל-4 שנים וטיפולים חינם עד גמר האחריות.

כנראה שהיא תוחלף בבראבו.

 

חתיכת נאחס,זה כבר מעבר לתקלה בודדה,ולא אתפלא אם משהו רציני קרה לרכב בדרכו לסוכנות,או מחו"ל לארץ.

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מקרה מעצבן, שמח לשמוע שהרכב כבר אצלך בחזרה תקין ובועט.

 

גם אני עם קילומטראז דומה וקיבלתי את הGTI בערך באותה תקופה, אני לא רוצה לחשוב בכלל על לאבד את התגבור של ההגה והברייקסים במצבים מסויימים, נשמע לי מפחיד עד כדי סכנת חיים ממשית.

 

מרגיזה אותי התגובה של צ'מפיון על תקינות הדלק ואיבוד אחריות, פעם הבאה תבקש רשימה של תחנות דלק שהם מאשרים שבהם הרכב יכול לשתות.

 

מקווה שהרכב שלך יתפקד כמו שעון שוויצרי בהמשך הדרך.

 

נ.ב.: לידע כללי, האם בGTI מותקנת אותה המשאבה שיש ב160 כ"ס?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודשיים מאוחר יותר...

מצחיק שאני זה שעונה לעצמי בסופו של דבר.

 

כן, זאת אותה המשאבה. :)

 

איך אני יודע?

 

ביום שישי שעבר לקראת הערב התכוננתי לקפוץ עם הרכב לקרוב משפחה, איך שהתנעתי את הרכב הרגשתי שמשהו לא קשורה כבר בהתנעה אבל חשבתי שאולי אלה הברייקסים מחליקים וגורמים לקפיצה קלה בטורים כי בדיוק שטפתי אותו.

 

איך שיצאתי שני מטרים מהחנייה הרכב פתאום נכבה!

אמרתי לעצמי שאולי איזה חיישן מזייף בגלל השטיפה וזה סתם עניין זמני, מיד הנעתי שוב וכעבור שנייה שוב נכבה ובניסיון נוסף הרכב כבר לא הניע כלל.

אגב, בעת התקלה הרכב היה עם 6,181 ק"מ עליו בדיוק.

 

התחלתי לדחוף את הרכב בחזרה לחנייה (פאדיחה) ומיד שלפתי את הנייד שהיה איתי במקרה ברכב וחיברתי עם VAGCOM.

לאחר auto-scan התגלו שתי שגיאות: Fuel pump mechanical failure ו40 שניות לאחר מכן הייתה עוד שגיאה כנראה כתוצאה מהראשונה של Low pressure (להבנתי אם אני זוכר ברכיב איפה שנבנה הלחץ). 

בדקתי בפורומים וזה השרשור היחיד שניחם אותי + תמיכה וייעוץ מpasat04.

התבאסתי מהתקלה, במיוחד כאשר למחרת הייתה לי נסיעה למעלה אדומים, שנאלצתי לבצעה עם פביה 1.6 שצעקה עליי כל הדרך.

ביום שבת הזמנתי גרר שייקח את הרכב בבוקר של יום ראשון למוסך "השחר מוטורס" בחולון, איתם תיאמתי על הבוקר שאני מגיע על גרר. (GTI חדשה על גרר, פאדיחה שנייה)

הגורר היה ממש בסדר ושמר לי על האוטו מכל הכיוונים, בעת העמסה ופריקה.

 

הגענו למוסך, שחר הבעלים בכבודו ובעצמו יצא החוצה ועזר ביחד עם עוד חבר'ה לדחוף את האוטו פנימה לבדיקה.

מיד אמרתי להם שלדעתי זאת המשאבת דלק הלכה, הדבר הראשון שהם עשו זה לחבר זרם ישיר ולבדוק, אכן צדקתי.

(אגב, אני מתדלק קבוע באותה תחנה ושומר את כל הקבלות + ביצעתי לא מזמן לוגים לרכב פעם שנייה ובדקתי שהכל בסדר שם)

 

שחר מיד התחיל בטלפונים ושיחק אותה בגדול, הזמין מונית במיוחד עם המשאבה החדשה כדי שיסיימו עם הרכב שלי באותו היום!

החליפו לי את המשאבה ועשו עבודה נקייה במיוחד ככה שממש כמעט ולא היה ריח של דלק בתא הנוסעים ולמחרת כבר הכל התנדף לגמרי כאילו לא היה. (המשאבה נמצאת מתחת לכסא האחורי בצד ימין וכאשר שולפים אותה משתחררים אדי דלק החוצה, תודה לpasat04 על הטיפ)

המוסכניק שטיפל בי שם ועשה את העבודה הוא אילן, מקצוען אמיתי שידע להתמודד עם הלא נורמליות שלי שם וביצע עבודה נקייה ומסודרת.

לכל אורך הדרך קיבלתי יחס חם ומותאם לחולה נפש כמו שאני.

 

בסוף ביקשתי משחר שיבוא איתי לנסיעת מבחן כדי לבדוק שהכל בסדר, יצאנו והרכב נסע פגז בדיוק כמו שהיה.

בשעה 1 בצהריים הכל הסתיים וחזרתי לגדוש בהנאה.

 

אני ממליץ בחום על "השחר מוטורס" בחולון, דיברתי עם שחר וקיבלתי הבטחה שכל חבר פורום אשר יגיע לטפל אצלו יקבל את אותו יחס חם, אפשר להגיד ממש VIP. (תגידו לשחר שהגעתם דרך רן עם הGTI הלבנה מהפורום והוא כבר יבין שיש לו עסק עם "חולה נפש" נוסף)

 

בהצלחה,

--רן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רן, אני מכיר את "השחר מוטורס" ובעיקר את שחר שנים את כל רכבי הפולקסווגן בעבר הייתה לי טוארג שהייתה מטופלת מיומה הראשון רק אצל שחר וכמובן שגם ההורים היו מטפלים אצלו.

בעבר היה לאמא שלי איביזה מבציר 01 היה אחלה רכב היו לו כל מיני תקלות טיפשיות בעיקר חשמל באחד הימים, שהרכב התחמם והלך "מחשב מנוע" הרמתי טלפון לשחר תשיג לי מחשב חדש באותו היום הוא סידר שיגיע, והכל טופל כמו שצריך.

ובלי שום קשר תמיד, כשמספר הרכב של היה מופיע במחשב של ה"שחר מוטורס" יש הנחה של 10% כנ"ל גם על האיביזה הייתה.  

" מי שמאמין לא מפחד..... :mm_cool:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באמת שאני לא מבין מה ההיגיון לקנות אוטו חדש אם כבר אתה מחליף בו חלקים אחרי 2000 קילומטר , קנה אוטו יד שניה 2008 2009 גם יותר זול גם כל החלקים התקולים כבר הוחלפו וואלה זה העיסקה הכי משתלמת לטעמי ,

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה מודע לזה שעל רכב באחריות לא משלמים כסף בהחלפת חלקים, כן? :D

[אני כמובן מסכים איתך אבל ירידת הערך הגדולה באמת זה אחרי 3-4 שנים על הכביש]

לפעמים יש פגם בייצור של אחד החלקים מאחד מספקי המשנה, מה אפשר לעשות? אם היתה לי כיום GTI חדשה הייתי הולך להחליף את זה כפעולה מונעת .

 

רן, תמשיך לשמור על הרכב, אולי ניפגש בדואר להעביר בעלות עוד שנתיים-שלוש. :) [למרות שיש לך 2 דלתות מיותרות]

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצחיק שאני זה שעונה לעצמי בסופו של דבר.

 

כן, זאת אותה המשאבה. :)

 

איך אני יודע?

 

ביום שישי שעבר לקראת הערב התכוננתי לקפוץ עם הרכב לקרוב משפחה, איך שהתנעתי את הרכב הרגשתי שמשהו לא קשורה כבר בהתנעה אבל חשבתי שאולי אלה הברייקסים מחליקים וגורמים לקפיצה קלה בטורים כי בדיוק שטפתי אותו.

 

איך שיצאתי שני מטרים מהחנייה הרכב פתאום נכבה!

אמרתי לעצמי שאולי איזה חיישן מזייף בגלל השטיפה וזה סתם עניין זמני, מיד הנעתי שוב וכעבור שנייה שוב נכבה ובניסיון נוסף הרכב כבר לא הניע כלל.

אגב, בעת התקלה הרכב היה עם 6,181 ק"מ עליו בדיוק.

 

התחלתי לדחוף את הרכב בחזרה לחנייה (פאדיחה) ומיד שלפתי את הנייד שהיה איתי במקרה ברכב וחיברתי עם VAGCOM.

לאחר auto-scan התגלו שתי שגיאות: Fuel pump mechanical failure ו40 שניות לאחר מכן הייתה עוד שגיאה כנראה כתוצאה מהראשונה של Low pressure (להבנתי אם אני זוכר ברכיב איפה שנבנה הלחץ).

...

--רן.

 

מה הכוונה : " וחיברתי עם VAGCOM" ?

 

שהתוצאה 2 שגיאות שהתקבלו ...

 

תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ronen7, ישנו כבל+תוכנה מיוחדים שמיוצרים ע"י Rosstech:

http://www.ross-tech.com/vag-com/index.html

 

בעזרת החבילה הזאת ניתן לעשות דיאגנוסטיקה לרכב (ע"י חיבור הכבל לשקע דיאגנוסטיקה ברכב בצד אחד ובצד שני למחשב הנייד).

 

ולזה קוראים VAGCOM.

 

נ.ב.: ידוע לי גם שאפשר לרכוש את הכבל והתוכנה מצד שלישי במחיר הרבה יותר זול ממה שעולה הכבל המקורי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ronen7, ישנו כבל+תוכנה מיוחדים שמיוצרים ע"י Rosstech:

http://www.ross-tech.com/vag-com/index.html

 

בעזרת החבילה הזאת ניתן לעשות דיאגנוסטיקה לרכב (ע"י חיבור הכבל לשקע דיאגנוסטיקה ברכב בצד אחד ובצד שני למחשב הנייד).

 

ולזה קוראים VAGCOM.

 

נ.ב.: ידוע לי גם שאפשר לרכוש את הכבל והתוכנה מצד שלישי במחיר הרבה יותר זול ממה שעולה הכבל המקורי.

 

 

תודה !

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אגב... גם לי קרה אותו המקרה.. גולף 1.4 TSI 122 - אוטו בן שלושה חודשים עם 2500 ק"מ עליו

באמצע סיבוב האוטו נכבה ולא הניע יותר - אותן הודעות על המחשב... משאבה ולחץ נמוך - גם לי החליפו את המשאבה ועידכנו את התוכנה. אני מתחיל לחשוב שזה משהו סדרתי... נראה לי רק בפורום יש איזה חמישה אנשים שזה קרה להם, אולי יש משהו לעשות בנידון?

כמו כולם... גם אני קיבלתי טיפול ראשון מצ'מפיון "במתנה" אבל משום מה אני לא יודע, נעלמה לי ההרגשה וההתלהבות שהייתה בימים הראשונים עם הגולף - מרגיש מאוכזב...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צפו בשרשור 3000 אנשים מתוכם אין לי מושג כמה בעלי גולף ומתוכם 5-6 דיווחו על תקלה זהה שהתרחשה ברכב שלהם או של חבר/קרוב.

 

מה זה מעיד על כול הגולפים שמסתובבים בארצנו?

מדובר בתקלה סדרתית, ברכיב קטן ופשוט שכשהוא כושל עלול לסכן חיי אדם איך צ'מפיון לא לוקחים אחריות על העניין?

מה שוות כול כריות האוויר ומערכות הבטיחות כשהרכב פשוט כושל באמצע נסיעה? מעניין אם ABS ESP וכריות אוויר פועלות כאשר הרכב כבוי אני מניח שלא.

 

ולכול בלבולי המוח על רכיבים חדשים שמתקלקלים מה חדש טכנולוגית במשאבת דלק? רכיב קטן ופשוט שקטכנולגית מה השתנה בו כבר?

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פרוייקט גולף דור 6 יצא בין היתר במטרה להוריד עלויות ייצור מאחר והגולף דור 5 היתה יקרה יחסית לייצור מה שחתך את הרווחים עליה.

אני עכשיו שואל את עצמי , אולי חיפשו כאן לחסוך בעלויות של רכיבים מסויימים וקנו מספקים אחרים? או שסתם מדובר בסידרה פגומה של משאבות שנמכרה בתחום מסויים של תאריכים.

לדעתי אם יש באמת תקלה חוזרת בהרבה מן הרכבים מן הראוי להכריז על ריקול בעניין הזה.

 

כי עד כה, משאבות דלק בגולפים החזיקו כ200 אלף ק"מ ואפילו יותר (אני מדבר על דגמי GTI דור 4 אותם אני מכיר מקרוב ודגמי GTI דור 5 שמתקרבים ל100K ללא בעיה בעניין הזה {אני רק על 74K אבל לא הוחלפה משאבה מעולם אבל יש חבר'ה בפורום VAG שנמצאים על תלת ספרתי})

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4965 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...