Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5826 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
גם אני משתמש כבר המון זמן בSTP SON OF A GUN, אך בתקופה האחרונה שמתי לב שלאחר שימוש בספריי הזה על חלקי פלסטיקה ברכב נוצר מצב של "ערפל" שמנוני על השמשות והחלונות לאחר מס' ימים של חניות ממושכות בשמש.
Aviran_n,זה בגלל שאתה לא מחכה כמה דקות בשביל לנגב (אויש,נשמע רע :twisted:). אתה צריך לשים את הספריי על המטלית,לתת לו לעבוד 4-5 דקות (תעבוד על חלקים אחרים ברכב עם הספריי ואז פשוט תנגב אחד אחרי השני) ואז להוריד אותו. אצלי לא נתקלתי אפילו פעם אחת בשכבה שומנית על החלונות-ואצלי ביאריס הכל פלסטיקה מבפנים.

 

matanfr, אשמח אם תוכל לתת לי את השם המדוייק של של הבקבוק האפור של מוטיפ. האם התרסיס של STP יכול לעשות את אותה העבודה לחלקים החיצוניים?

 

האם מוכרת לך התופעה של השכבה השמנונית על השמשות לאחר חניה ממושכת בשמש כפי ש Aviran_n טוען?

 

שאלה נוספת, האם יצא לך להשתמש ב STP Son of a Gun - One Step Tire Care לצמיגים? האם נמכר בארץ בכלל? האם מומלץ/יעיל?

daemon-כבר נתתי את השם-זהו בקבוק כסוף שרשום עליו silicone spray תוצרת חברת motip. ה STP עושה את העבודה על חלקים חיצוניים אך לא מחזיק הרבה.בגלל זה אני משתמש בספריי הסיליקון לחלקים חיצוניים. ראה תגובתי למעלה ל aviran_n בנוגע לשכבה השמנונית.

בתרסיס לצמיגים שציינת אני גם משתמש והוא עושה את העבודה טוב מאוד ונשאר הרבה זמן על הצמיגים (שנראים כמו חדשים).הוא גם נמכר באוטודיפו ויעיל מאוד.רק תשתדל לא לנסוע עמו על דרכי עפר,האבק נדבק אליו מהר. האם מומלץ? יש טענות שהחומרים הללו מחלישים את הצמיגים וגורמים להתפוררות. נתקלתי בדעות לכאן ולכאן. מנסיון שלי-שום דבר לא קורה,זה מאד שומר עם שולי הצמיג בפני יובש, שמש והתקלפויות.

 

YRV-מצאתי את החומר הנ"ל במקום ב45 לבקבוק גדול ב30 שקל.הפרש של 15 שקל.גש לחצי חינם ותראה.

×
×
  • תוכן חדש...