Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5825 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בעקבות בקשה של קובי, מחר אנחנו מתייצבים קצת מאוחר יותר!

 

הפאב יפתח רק בשעה 1400 ויהיו הפתעות חדשות כולל בירה מדהימה.

 

אז כל מי ששכח, בדק קצת מסביב, שלח את אישתו לסייל בחו"ל, או סתם

רוצה לחוות טרום גמר גביע באווירה אחרת. זה הזמן להגיע!

 

מחר 1400 תהיו שם! - רן

 

 

beer-styles1.jpg

 

beer.jpg

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

היי רן,

אני מעוניין להגיע מחר לביקור במפגש שלכם,

יש סיכוי לקבל מפת הגעה מכביש אחד (אני מגיע מת"א)?

אני מקווה שזה לא מסובך (ירושלים העיר הכי מסובכת שראיתי מעולם).

ערב נעים,

נאור

גם תואר ממכללת טיזנבי או ממרכז האקדמי מוצמוץ זה תואר אקדמי....

בעלים גאה של: חיפושית 74, ZX 93, דייהטסו טריוס

פורסם

היה אדיר, פגשנו את כולם, וטעמנו בירת בוטיק בטעם פסיפלורה-מוזר אבל מדליק!

 

שמחנו לארח את אייל ובת זוגתו המקסימה, שהיו אורחים שהרגשנו איתם

כאילו הם חברים שלנו כבר שנים, נהננו לראות את האוברול שביצע יעקב לחיפושית

שלו אצל ניר במוסך, הורקתי מקינאה לשמע הסימפוניה המתוזמנת והמרנינה שבקעה

מהמנוע עדות לעבודה מושלמת שבוצעה על הרכב.

שמחנו לפגוש את רמי עם המלונית שלו ולשמוע סיפורים על שילגית....

דורון בעל הטרקסיון קפץ לרגע, וקבענו להיפגש שוב לצורך עבודה משותפת על ה-850

שהוא משפץ, וכל שאר החברה הקבועים, אגב ניר רכש גולף קבריו חדשה במקום

האחרונה שנגנבה לו, רכב שיובא ביבוא אישי, 1800 גיר רגיל, יחידי בארץ בעל בולמי קוני מקוריים, ומחשב מנוע

גרמני מקורי מכוון....טוב! רכב נדיר בקנה מידה עולמי (גירסה מוגבלת למכירה בגרמניה)

וצריך רק מעט תשומת לב לפרטים קטנים להביאו למושלמות!

רכב קשוח וללא פשרות, והיופי הוא שהוא נישמר ברמה מקורית !

 

בקציור המפגש השאיר טעם של עוד, (וגם של בירה פסיפולורה) וכבר מחכים

לשבוע הבא, אגב כמה בעלי חיפושיות כבר הודיעו שיגיעו למפגש אז אפשר לעשות הפנינג אמיתי! - רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

בשישי הבא, נפגשים כרגיל החל מ-1400 מס' בעלי חיפושיות הביעו רצונם להגיע.

ובמהלך השבוע אזמין גם את פרופ' (לחיפושיות) אנטולי, ואם תהיה מספיק בירה (ותהיה)

נקבל אולי שיעור קצר איך מכוונים חיפושית למצב אופטימאלי (חשוב בכל רכב, אבל בחיפושית

כפליים).

 

כמובן שכל מי שרוצה מוזמן, אנחנו נהיה שם תמיד לקבל בחיבוק, מילה טובה, ונשמח לחלוק את הצ'יפס

הבירה, וכל המעדנים האחרים עם כולם!

 

והכי חשוב את הדוד סם ודו"ג אנחנו אוהבים במיוחד....רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

×
×
  • תוכן חדש...